Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Winner 2017
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Winner 2017
Hoeveel zijn de parkeerkosten eigenlijk? Ik dacht 18 euro. Maar krijg 5 euro korting toch? Dan is het 13 euro.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Wat moest je betalen?Maeve schreef: Jep!
En ingeschrevenWe hebben een Finse keurmeester, dat zou in theorie in ons voordeel kunnen werken..
Ik zou wel met Millie mee willen doen, alhoewel dan waarschijnlijk weer wordt gezegd dat ze meer tijd nodig heeft en daarvoor ga ik geen fortuin neerleggen.
Maar ik kom sowieso kijken en shoppen.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Dat is dan al ongeveer de helft van mijn reiskosten, ruw geschatgonnie schreef:Hoeveel zijn de parkeerkosten eigenlijk? Ik dacht 18 euro. Maar krijg 5 euro korting toch? Dan is het 13 euro.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Geen idee wat de parkeerkaarten kosten... iig is het voor mij op zondag onmogelijk er met het ov te komen als ik er vroeg moet zijn. En anders duurt het te lang. Denk 2 uur ofzo? Terwijl ik er met n uurtje naar toe rij 

- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Op zondag zijn er ook wel mogelijkheden om gratis te parkeren in de buurt van de RAI, dat doe ik al jaren als ik naar de Winner ga.
- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dit jaar slaan we over, ik had stiekem gehoopt dat ik dan een pup zou hebben maar helaas madam neemt der tijd en ik hoop dat ze tegen die tijd met een dikke buik rond loopt

- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
59,50. Maar vanaf vandaag is dat al een tientje extra.Leonie. schreef:Wat moest je betalen?Maeve schreef: Jep!
En ingeschrevenWe hebben een Finse keurmeester, dat zou in theorie in ons voordeel kunnen werken..
Ik zou wel met Millie mee willen doen, alhoewel dan waarschijnlijk weer wordt gezegd dat ze meer tijd nodig heeft en daarvoor ga ik geen fortuin neerleggen.
Maar ik kom sowieso kijken en shoppen.
Of je mee wil doen is ook afhankelijk van je doel natuurlijk. Ben je tevreden met een U of ZG en vind je het de kosten waard? (69,50 + dus 10-15,- parkeergeld etc etc). Of wil je een redelijke kans maken op kampioenschapspunten? In dat laatste geval weet ik niet of een Winner de beste gok is, er zijn titels en dubbele punten te winnen dus meestal wat meer concurrentie dan gemiddeld

Best kans dat ze inderdaad weer zeggen dat ze meer tijd nodig heeft. Voordeel vind ik wel dat je op de Winner sowieso een leuke dag kan hebben. Er is wat te shoppen, demo's en vaak veel bekenden. Dus als bezoeker ben ik dit geval ook al niet goedkoop uit, dan kan ik net zo goed inschrijven

- Leonie.
- Zeer actief
Het scheelt dat ik geen reis- en parkeerkosten heb 
Maar ik denk dat we volgend jaar mee gaan doen (en dan op tijd inschrijven haha). Dan is ze wat beter uitgegroeid. Ik zou het overigens niet voor de punten doen, maar ga wel voor de U natuurlijk en de eer
Ik kom wel kijken bij de Tollertjes!

Maar ik denk dat we volgend jaar mee gaan doen (en dan op tijd inschrijven haha). Dan is ze wat beter uitgegroeid. Ik zou het overigens niet voor de punten doen, maar ga wel voor de U natuurlijk en de eer

Ik kom wel kijken bij de Tollertjes!
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ik heb Jamie ingeschreven. Vóór de eerste sluit ingeschreven en daarmee een tientje bespaard, ingeschreven via ODS en daarmee dan weer 5 euro ingeleverd
Moet overigens zelf werken dat weekend dus wrsch show ik 'm niet eens zelf, maar dat zien we tegen die tijd wel..

Moet overigens zelf werken dat weekend dus wrsch show ik 'm niet eens zelf, maar dat zien we tegen die tijd wel..
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik twijfel toch weer over de Holland Cup
Zo'n eerste hond om te showen kriebelt dan toch wel een beetje. Maar dat geld hè...

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Jacht onder het geweer. Ze hebben zelf het formaat van die eend, dat wordt 'm nietMachie schreef:Markiesjes had ik verwacht in rasgroep 7 ofzo. Bij de stabij.

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Wij gaan ons inschrijven voor de Holland Cup en de Winner op zaterdag.
- Leonie.
- Zeer actief
Ho ho, Lou kan best een eend wegslepen. Ok, een duif.Marjoleine schreef:Jacht onder het geweer. Ze hebben zelf het formaat van die eend, dat wordt 'm nietMachie schreef:Markiesjes had ik verwacht in rasgroep 7 ofzo. Bij de stabij.
Goed, hij past beter bij de Terriers, muizen opjagen enzo.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Doe de zondag!! Dan ben ik er ook. En Manonveertje schreef:Ik twijfel toch weer over de Holland CupZo'n eerste hond om te showen kriebelt dan toch wel een beetje. Maar dat geld hè...

- Machie
- Zeer actief
Nanna schreef:Ik heb ook een Holland Cup. Wel tweeMachie schreef:Doe de zondag!! Dan ben ik er ook. En Manonveertje schreef:Ik twijfel toch weer over de Holland CupZo'n eerste hond om te showen kriebelt dan toch wel een beetje. Maar dat geld hè...
Dus niet die Holland Cup maar gewoon de Winner

- veertje
- Zeer actief
Ik ken geen hond met minder jachtpassie dan Joris, dus die zou heel gek staat in een rasgroep met jachthondenLeonie. schreef:Ho ho, Lou kan best een eend wegslepen. Ok, een duif.Marjoleine schreef:Jacht onder het geweer. Ze hebben zelf het formaat van die eend, dat wordt 'm nietMachie schreef:Markiesjes had ik verwacht in rasgroep 7 ofzo. Bij de stabij.

@Marleen: Maar dat is nog duurder

- Machie
- Zeer actief
Die paar euro maakt ook niet meer uit als het verder veel gezelliger isveertje schreef:Ik ken geen hond met minder jachtpassie dan Joris, dus die zou heel gek staat in een rasgroep met jachthondenLeonie. schreef:Ho ho, Lou kan best een eend wegslepen. Ok, een duif.Marjoleine schreef:Jacht onder het geweer. Ze hebben zelf het formaat van die eend, dat wordt 'm nietMachie schreef:Markiesjes had ik verwacht in rasgroep 7 ofzo. Bij de stabij.
@Marleen: Maar dat is nog duurder

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik ben er op de zaterdag ook om de demo agility te verzorgen met een team, en voor de bezoekers een korte workshop te geven.
- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Ik ben er op vrijdag. Ik heb geen honden om te showen maar ik doe mee met Abbey bij de agility wedstrijd.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Er werd nooit mee gewerkt en dat wordt er nog steeds niet in de zin van jacht. Ik begrijp eerlijk niet wat het probleem is met rasgroep 9. Wat is daar mis mee?Leonie. schreef:Ho ho, Lou kan best een eend wegslepen. Ok, een duif.Marjoleine schreef:Jacht onder het geweer. Ze hebben zelf het formaat van die eend, dat wordt 'm nietMachie schreef:Markiesjes had ik verwacht in rasgroep 7 ofzo. Bij de stabij.
Het barst er trouwens van de rassen waar gewoon wat mee wordt gedaan hoor. Echt geen schande om daar te horen.
- Leonie.
- Zeer actief
Uhh niks, ik dacht dat het overduidelijk een grap was, maar dat heb ik wel vakerMarjoleine schreef:Er werd nooit mee gewerkt en dat wordt er nog steeds niet in de zin van jacht. Ik begrijp eerlijk niet wat het probleem is met rasgroep 9. Wat is daar mis mee?Leonie. schreef:Ho ho, Lou kan best een eend wegslepen. Ok, een duif.Marjoleine schreef:Jacht onder het geweer. Ze hebben zelf het formaat van die eend, dat wordt 'm nietMachie schreef:Markiesjes had ik verwacht in rasgroep 7 ofzo. Bij de stabij.
Het barst er trouwens van de rassen waar gewoon wat mee wordt gedaan hoor. Echt geen schande om daar te horen.

Ik vind Markiesjes bij uitstek gezelschapshondjes.
- Machie
- Zeer actief
Wie maakt er een probleem van dan?
Ik zeg alleen maar dat ik ze ergens anders had verwacht. Kan toch.
Ik zeg alleen maar dat ik ze ergens anders had verwacht. Kan toch.
- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Precies, met ons krijg je pas waar voor je geld!Machie schreef: Die paar euro maakt ook niet meer uit als het verder veel gezelliger is

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Um, okeLeonie. schreef:Uhh niks, ik dacht dat het overduidelijk een grap was, maar dat heb ik wel vakerMarjoleine schreef:Er werd nooit mee gewerkt en dat wordt er nog steeds niet in de zin van jacht. Ik begrijp eerlijk niet wat het probleem is met rasgroep 9. Wat is daar mis mee?
Ik vind Markiesjes bij uitstek gezelschapshondjes.

Er was laatst op FB ook al geneuzel over, mensen die maar blijven roepen dat het werkhonden zijn. Niet eens hondjes. Werkhonden.
Nou, het zijn honden die het niet overleven als die eend toevallig op hun hoofd valt, en bij een duif is dat ook maar de vraag.
Dus ik vind groep 9 top.

Maar we zijn het dus eens

- veertje
- Zeer actief
Lees net dat er ophef is over het gratis keuren van ras-en stamboomloze honden op de Winner. De Raad zou zo rasloze honden promoten met het geld van de stamboomhonden...
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Nou wat een paniek...veertje schreef:Lees net dat er ophef is over het gratis keuren van ras-en stamboomloze honden op de Winner. De Raad zou zo rasloze honden promoten met het geld van de stamboomhonden...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, de ophef is omdat deelnemers met rashond minimaal 60,- kwijt zijn en men met een boomloze hond blijkbaar gratis meedoen. Ik vind het een leuk initiatief hoor, en goed dat ze hier oog voor hebben. Maar ze zien dus blijkbaar niet in dat ook deelnemers met stamboomhonden het soms gewoon doen voor een leuke dag en een keurverslagje...die hebben mensen met een boomloze hond dus gratis (nouja, entreegeld zullen ze betalen). Tel daar bij op dat nog niet zo lang geleden door een show organisatie uit de doeken werd gedaan hoe duur het is om een show te organiseren en dat het inschrijfgeld écht niet omlaag kan, ook niet een heel klein beetje.veertje schreef:Lees net dat er ophef is over het gratis keuren van ras-en stamboomloze honden op de Winner. De Raad zou zo rasloze honden promoten met het geld van de stamboomhonden...
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja leuk maar rashonden hebbrn iets aan de beoordeling. Die kunnen kwalificeren en prijzen winnen. De boomloze hond heeft gewoon een leuke beoordeling en daarmee klaar. Ik zou in geen 70 jaar 70 euro over hebben voor een show maar vraag je dat ook voor alleen een simpele beoordeling waar je niks mee kan alleen voor de heb kun je t net zo goed niet doen. Daar komt geen kip op af. En dat is juist de insteek gok ik maar zo.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Er zijn zat onofficiële shows waarbij dat gebeurt, zie de net afgelaste show die morgen zou zijnmalinois schreef:Ja leuk maar rashonden hebbrn iets aan de beoordeling. Die kunnen kwalificeren en prijzen winnen. De boomloze hond heeft gewoon een leuke beoordeling en daarmee klaar. Ik zou in geen 70 jaar 70 euro over hebben voor een show maar vraag je dat ook voor alleen een simpele beoordeling waar je niks mee kan alleen voor de heb kun je t net zo goed niet doen. Daar komt geen kip op af. En dat is juist de insteek gok ik maar zo.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Je hoeft toch ook niet mee te doen? Heb je ook geen zorgen over de kosten? Ik heb zelf de Winner gedaan met de dober destijds dus ik weet wat t kost en dat was een keer leuk en that's it ondanks de 2U. Ik ga dat niet 10 jaar uitgeven hoor.Maeve schreef:Er zijn zat onofficiële shows waarbij dat gebeurt, zie de net afgelaste show die morgen zou zijnmalinois schreef:Ja leuk maar rashonden hebbrn iets aan de beoordeling. Die kunnen kwalificeren en prijzen winnen. De boomloze hond heeft gewoon een leuke beoordeling en daarmee klaar. Ik zou in geen 70 jaar 70 euro over hebben voor een show maar vraag je dat ook voor alleen een simpele beoordeling waar je niks mee kan alleen voor de heb kun je t net zo goed niet doen. Daar komt geen kip op af. En dat is juist de insteek gok ik maar zo.Mensen betalen daar heus wel voor. En ja, rashonden kunnen prijzen winnen maar dat is dus lang niet voor iedereen een reden om in te schrijven. Dan maakt het dus feitelijk niet zoveel uit, behalve dat je met een rashond een fortuin betaalt. Verder heeft mijn rashond net zoveel aan een keurverslag als een boomloze Wawa hoor. Het is maar hoeveel waarde je er zelf aan hecht.