Na het werk at ik een paar broodjes en zoals gewoonlijk zitten de honden dan te wachten op een stukje brood..
Toen ik me voorover boog om iets te pakken vloog Ziggy vól op Rasta af, het sukkeltje deed niks terug en probeerde jankend weg te komen
Zucht, stel je een scene voor van rondvliegende broodjes een “minipitbul” een jankende poedel vastgeklemd tusen bank en hocker en een schreeuwend vrouwtje die eerst geen vat kon krijgen op de kleine klapkaak
Heb Ziggy uiteindelijk bij het nekvel gegrepen en hem ongelooflijk in de oren getoeterd dat ie zoiets nooit meer moest flikken en daarna was het weer rustig.
Ras heeft geen gaatjes maar ik ben eigenlijk een beetje geschrokken, het is normaal duo klef en bef.
Wat zouden jullie doen in zo’n situatie, ik weet niet of ik het goed heb aangepakt maar dit was het eerste wat in mij opkwam door de schrik.
Na de uitbarsting was alles weer rustig alsof er niks gebeurd was naja zo ongeveer dan, Ras lag bedeest naast me op de bank en Ziggy kwam weer naast me zitten slijmen.
Dit had ik echt niet zien aankomen.