Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aankomen, maar heel langzaam, UPDATE pag2
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Aankomen, maar heel langzaam, supplementen nodig?
Ik zou dagelijks rijst of pasta aan haar menu toevoegen. Koolhydraten zijn een prima bron voor energie. Daarom doen actieve honden het soms ook beter op een brok dan op vlees omdat er in die brokken koolhydraten zitten. Met wat meer koolhydraten blijven er meer eiwitten over voor het bouwen van spieren.

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ik kreeg er bij mijn corgi op die leeftijd ook niks bij, ondanks 500 gram vette kvv per dag.
Na de groei is dat allemaal goed gekomen. Nog steeds niet dik, maar gewoon heel normaal.
Na de groei is dat allemaal goed gekomen. Nog steeds niet dik, maar gewoon heel normaal.
- Jits90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond
- Aantal honden: 3
Damy is ook pas goed op gewicht gekomen na zijn tweede verjaardag. Daarvoor was het een en al botjes als je hem aaide. Zijn weelderige vacht verdoezelt veel, dus kregen we geen commentaar tot ze hem aaiden
Heb van alles geprobeerd, Satin balls, schapenvet, zalmolie, veeeel eten geven (ook van tafel, en dan vooral de aardappelen, frieten en pasta).. Het enige wat hielp was een brok voor actieve, kleine honden (wordt helaas niet meer gemaakt). Andere brokken blieft meneer niet, wat ook niet bijdraagt aan een speklaagje opbouwen.

Heb van alles geprobeerd, Satin balls, schapenvet, zalmolie, veeeel eten geven (ook van tafel, en dan vooral de aardappelen, frieten en pasta).. Het enige wat hielp was een brok voor actieve, kleine honden (wordt helaas niet meer gemaakt). Andere brokken blieft meneer niet, wat ook niet bijdraagt aan een speklaagje opbouwen.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
lekker laten gaan hoor. ik heb haar toen gezien en vond het een vrolijk actief hondje. er is mij helemaal niks aan haar opgevallen. ze is ook nog enorm jong. ik zou het lekker laten gaan en wie weet komt het vanzelf goed.
hier had ik een tijd een ander bakje voor de brokken van willem. bleek dat ik hem al 2 maanden een dubbele potie gaf
maar die is niks dikker geworden daarvan
hier had ik een tijd een ander bakje voor de brokken van willem. bleek dat ik hem al 2 maanden een dubbele potie gaf

- kipo
- Zeer actief
Re: Aankomen, maar heel langzaam, UPDATE pag2
Geen paniek, dat was waarschijnlijk een reactie van de nervus vagus, als je die te hard stimuleert, ga je van je stokje en dat komt vaker voor bij kotsende honden.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Aankomen, maar heel langzaam, UPDATE pag2
Gefeliciteerd! Mooi om te zien dat in dit geval ook de samenstelling van de roedel wat invloed heeft op het eetgedrag van je honden. 

What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…