Een paar jaar terug heb ik een prachtige wandeling gelopen die ging door het duingebied van Noordwijk of Katwijk, het was een Doggydating-wandeling. Ik zou die graag nog eens lopen maar kan hem niet meer terugvinden. In het winterseizoen kon je helemaal rondlopen met de hond los, door de duinen en het laatste stukje strand.
Herkent iemand deze route? Ik weet niet meer of het Noordwijk of Katwijk was, of ergens daartussen in.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen duinen/strand van Noordwijk of Katwijk
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Re: Wandelen duinen/strand van Noordwijk of Katwijk
Ik ken deze route goed.
Wat wil je weten?
Je kan over het strand en je hebt 2 routes door het duin.
1 door het duin (langs het fietspad)
1 achter Willem vd Bergh en Estec langs.
Ik weet niet welke je bedoeld?
Parkeren kan op verschillende plekken
Wat wil je weten?
Je kan over het strand en je hebt 2 routes door het duin.
1 door het duin (langs het fietspad)
1 achter Willem vd Bergh en Estec langs.
Ik weet niet welke je bedoeld?
Parkeren kan op verschillende plekken

- Judith
- Zeer actief
Parkeren kan aan de Boerhaveweg in Noordwijk (daar kan je het duin in, trap af en dan rechts, dan loop je het pad achter Estec of je loopt een stukje richting Boulevard en gaat bij het beeld op de kleine rotonde het duin in)
Of je kan parkeren aan de Campingweg in Katwijk
Of je kan parkeren aan de Campingweg in Katwijk

-
- Zeer actief
Ik weet niet welke ik bedoel want ik ben destijds stom meegelopen, totaal niet bekend daar. We parkeerden op een klein weggetje en vandaar kon je zo met de honden los het duin in. Er was een 'Zuid'-gedeelte en daar mochten de honden alleen in het winterseizoen los, anders vast. Dan zal er, gok ik, ook een 'Noord'-gedeelte zijn geweest, en daar mochten de honden het hele jaar los. Verder weet ik geen namen of niets, en wat jij noemt zegt me aan niets.
O, lees nu je tweede post. Super, dat zijn in elk geval namen. Denk dat de Campingweg wel het duidelijkst is. Mijn dank is groot
O, lees nu je tweede post. Super, dat zijn in elk geval namen. Denk dat de Campingweg wel het duidelijkst is. Mijn dank is groot

- Judith
- Zeer actief
Ik wil trouwens best een keer mee wandelen hahaha*Wolf* schreef:Ik weet niet welke ik bedoel want ik ben destijds stom meegelopen, totaal niet bekend daar. We parkeerden op een klein weggetje en vandaar kon je zo met de honden los het duin in. Er was een 'Zuid'-gedeelte en daar mochten de honden alleen in het winterseizoen los, anders vast. Dan zal er, gok ik, ook een 'Noord'-gedeelte zijn geweest, en daar mochten de honden het hele jaar los. Verder weet ik geen namen of niets, en wat jij noemt zegt me aan niets.

-
- Zeer actief
Lijkt me gezellig hoor, Judith, met mijn zelfstandig zootje Spaans ongeregeld een leuk uitgebalanceerd groepjeJudith schreef:Ik wil trouwens best een keer mee wandelen hahaha

En altijd handig, in een onbekend gebied, om een gids te hebben