Luus heeft ook wat met onder de dekens. Als Jan nachtdienst draait liggen de meiden overdag bij hem op bed als hij slaapt , hij vindt dat prima en kan dan gewoon slapen.
Ik niet want ze zijn nogal van het contact liggen dus gaan ieder aan een kant tegen je aan , dat vindt ik echt niet prettig slapen dus van mij mogen ze niet op bed bij me slapen.
Ze liggen dan gezamenlijk(de beide dames dan want Micron ligt wel op bed) net als wanneer Jan geen nachtdienst in hun biabed op de grond naast ons.
Dat bed leggen we ook met mooi weer weleens op het terras want dan liggen ze daar ook graag.
Nu waren we het een tijdje geleden vergeten binnen te halen en was het nat geregend en echt door en door dus het moest een tijd drogen voor het weer in gebruik kon worden genomen door hun.
Toen vond ik het zo zielig voor ze en omdat Jan nachtdienst had dacht ik nou dan mogen ze wel voor een keer of wat toch bij me liggen.
Abra kwam direct toen ze begreep dat ze op bed mocht maar Luus wil altijd braaf zijn dus die bleef staan dralen en is op een gegeven moment onder het dekbed gekropen al diep zuchtend zo van pfff het is gelukt ik lig erbij en je ziet me niet
Zo is ze de hele nacht blijven liggen