Maar ik had al vaker gehoord dat d'artagnan daar zo nu en dan probeert om op Pom te rijden. dat verhaal ken ik wel
en dat gebeurt hier thuis ook wel eens. Een euh is dan genoeg en dan is het weer klaar.
Alleen daar zijn ze veel buiten met zn allen en aangezien het een groot perceel is is er ook niet constant zicht op ze omdat ze gewoon binnen de omheinde tuin kunnen spelen.
Nu kreeg ik de vraag of Pom geholpen was. Dat is gelukkig wel het geval, maar ik kreeg daar achteraan de melding dat d'artagnan namelijk vast zat op Pom. Oftewel hij heeft haar gedekt terwijl ze niet loops is.
Heeft iemand hier wel eens gehoord of zoiets wel eens vaker voor dat een teef dat toe laat terwijl ze niet loops is?
Ik heb het nog niet eerder gehoord... Ze houden ze voor nu uit elkaar als er geen zicht op is.
Doordat d'Artagnan regelmatig heel hoog in zn hormonen zit, en hij ook vaak last heeft van een likgranuloom op zn ballen dacht ik al na over een castratie, maar die castratie komt zo wel erg dichtbij. Dit gebeuren vind ik persoonlijk niet zo tof. Uiteraard is het maar de vraag of ie het thuis ook doet, maar tijdens onze vakanties zijn ze ook daar, en tis niet de bedoeling dat ie Pom daar constant belaagd.