Wij zijn er op zondag. Dit wordt voor mij en Tess onze eerste grote show, dus best een beetje spannend. We staan nog in de puppyklasse, dus het hoeft niet perfect gelukkig

Moderator: moderatorteam
Jammer, maar dat klinkt ook niet verkeerd! We moeten snel maar eens gaan wandelenJules01 schreef:Ow balen, ik kan niet. We zitten dan met z'n allen in Hochsauerland.
Tamara/Bayko schreef:Misschien dat ik zondag kom kijken. Zal proberen dan ook even wat bekende hondjes te spotten. Iemand een idee of/wanneer de inschrijvingsaantallen en tijdstippen bekend worden gemaakt?
Gezellig Ellen! Ik heb er 2 ingeschreven. In totaal maar 9 tollers zie ik op de site.ellen en de birmanen schreef:ik ben er op zaterdag met toller muppet.
ellen
*rent naar website*under the red sky schreef:Gezellig Ellen! Ik heb er 2 ingeschreven. In totaal maar 9 tollers zie ik op de site.ellen en de birmanen schreef:ik ben er op zaterdag met toller muppet.
ellen
tijd geleden dat ik jou hebt gezien. ik zag dat je in had geschreven voor kortrijk maar dar heb ik je niet gezien?under the red sky schreef:Gezellig Ellen! Ik heb er 2 ingeschreven. In totaal maar 9 tollers zie ik op de site.ellen en de birmanen schreef:ik ben er op zaterdag met toller muppet.
ellen
Klopt, ik had wel ingeschreven maar was absent. Wekker liep godvergeten vroeg af, die heb ik uitgezet en ben weer in bed gekropenellen en de birmanen schreef:tijd geleden dat ik jou hebt gezien. ik zag dat je in had geschreven voor kortrijk maar dar heb ik je niet gezien?under the red sky schreef:Gezellig Ellen! Ik heb er 2 ingeschreven. In totaal maar 9 tollers zie ik op de site.ellen en de birmanen schreef:ik ben er op zaterdag met toller muppet.
ellen
9 tollers is niet veel. is weer snel naar huis denk ik.
ellen
mazzelaar. je hebt niet veel gemist, het was vooral een kwestie van heel veel geduld hebben. er waren 14 amerikaanse cockers voor ons en de ringmeester had wat verkeerd gedaan (maakte haar eigen regels) die zijn ruim 2,5 uur bezig geweest. we waren iuteindelijk om kwart voor 4 aan de beurt en om kwart over 4 was hij klaar met de tollers. was de ring in en er uit.under the red sky schreef:Klopt, ik had wel ingeschreven maar was absent. Wekker liep godvergeten vroeg af, die heb ik uitgezet en ben weer in bed gekropenellen en de birmanen schreef:tijd geleden dat ik jou hebt gezien. ik zag dat je in had geschreven voor kortrijk maar dar heb ik je niet gezien?under the red sky schreef:Gezellig Ellen! Ik heb er 2 ingeschreven. In totaal maar 9 tollers zie ik op de site.ellen en de birmanen schreef:ik ben er op zaterdag met toller muppet.
ellen
9 tollers is niet veel. is weer snel naar huis denk ik.
ellen
Ze is sowieso de leukste!veertje schreef:Ze staat er netjes bij![]()
Ik ben ook zenuwachtigBest stom, want het is puppyklasse en ik heb toch de mooiste, beste en liefste hè..
![]()
We hebben deze week nog extra het staan geoefend met wat meer afstand tussen haar en mij. En het tanden kijken. Geloof dat we er wel klaar voor zijn. Morgen nog even een borstel erdoor.
Ik ga met Sjonnie ook niet meer, nou ja ik lieg alleen volgende maand naar de Hond van het Jaar showNanna schreef:Ik vind het ook allemaal niet te betalen. Als ik voor mijn pup een exportpedigree wil kost me dat 50 euro. Daarna over laten schrijven in het NHSB: hup, dik 80 euro. Daarna inschrijven voor een show: minstens 60 euro, plus reiskosten en parkeren.Tamara/Bayko schreef:Onverwachte financiele tegenvaller hier dus ik houd de hand liever even op de knip.
Ik ga het gewoon niet doen.
Als er in de buurt eens een gezellige clubmatch is schrijf ik haar daar wel in, in de stamboomloze sectie. Heb ik nog een veel leukere dag ook![]()
En officiële hondenshows blijf ik leuk vinden, maar dan wel als bezoeker.
Exportstamboom niet eens bij het pupgeld in???Nanna schreef:Ik vind het ook allemaal niet te betalen. Als ik voor mijn pup een exportpedigree wil kost me dat 50 euro. Daarna over laten schrijven in het NHSB: hup, dik 80 euro. Daarna inschrijven voor een show: minstens 60 euro, plus reiskosten en parkeren.Tamara/Bayko schreef:Onverwachte financiele tegenvaller hier dus ik houd de hand liever even op de knip.
Als er in de buurt eens een gezellige clubmatch is schrijf ik haar daar wel in, in de stamboomloze sectie. Heb ik nog een veel leukere dag ook![]()
Idd. Van de Duitse dober destijds zat die gewoon bij de pupprijs in.crutz schreef:Exportstamboom niet eens bij het pupgeld in???Nanna schreef:Ik vind het ook allemaal niet te betalen. Als ik voor mijn pup een exportpedigree wil kost me dat 50 euro. Daarna over laten schrijven in het NHSB: hup, dik 80 euro. Daarna inschrijven voor een show: minstens 60 euro, plus reiskosten en parkeren.Tamara/Bayko schreef:Onverwachte financiele tegenvaller hier dus ik houd de hand liever even op de knip.