Ds lijkt 's avonds erg nerveus te zijn, loopt te hijgen, weet niet zo goed waar te liggen, lijkt schrik te hebben van 'ontploffingen' in de open haard (soms springt het hout en/of vliegt er een deeltje kool uit de haard). Ze draait zich vaak in de gordijnen (gordijnen hangen tot op de grond).
Dit begint altijd rond een uur of 20-21. als ik naar de badkamer ga, komt ze wel altijd mee, lijkt opgelucht te zijn dat ze de situatie kan ontsnappen. Ze komt wel terug mee in de huiskamer, hoewel ze bij 1 van de slaapkamers dan wel even kan blijven staan en kijken van 'jep, ga jij maar alleen verder
's nachts slaapt ze overigens prima in dezelfde ruimte
Sinds een tijdje ligt er ook heel af en toe een bolletje kak in huis. Een heel klein hard keuteltje, grootte van een knikker. Bijlange la niet wekelijks, maar toch ligt er wel eens eentje.
Bloedbeeld toonde aan dat ze uitgedroogd was, nu krijgt ze verschillende keren per dag blikvoer met water door voorgeschoteld, zodat ze meerdere keren per dag een hoeveelheid water (een halve liter ongeveer) binnen krijgt, na een tijd even terug bloed controleren en zien of dit iets van effect geeft.
Geen grote problemen, verre van, maar toch wel wat opvallende wijzigingen. Vooral de onrust 's avonds is wel een beetje jammer, maar veel weet ik ook niet wat ik daar kan aan veranderen, iemand ideeën?