Xygan zal dr erg leuk vindengonnie schreef:Mag je tegenwoordig trouwens met een loopse teef naar de show?
Tanja is ineens loops geworden. Zou het zonde van mijn 100 euro vinden als ze niet mee mag.

Moderator: moderatorteam
Xygan zal dr erg leuk vindengonnie schreef:Mag je tegenwoordig trouwens met een loopse teef naar de show?
Tanja is ineens loops geworden. Zou het zonde van mijn 100 euro vinden als ze niet mee mag.
Hahaha, naar Pinschers is best veel vraag, maar of dat voor een kruising ook is, is nog maar de vraag.malinois schreef:Xygan zal dr erg leuk vindengonnie schreef:Mag je tegenwoordig trouwens met een loopse teef naar de show?
Tanja is ineens loops geworden. Zou het zonde van mijn 100 euro vinden als ze niet mee mag.wat denk je van pincers x (x) mechel
zal er vraag naar zijn?
Kom je ook even langs in het hondendorp? We zitten naast de poedels en de bostons, op de hoek. Kun je waarschijnlijk meteen de pups van dit nest bekijken (moeder is een nestgenoot van Elco's moeder)malinois schreef:Voor iedereen die zaterdag er is... kijk uit wij (Xygan en ik) zijn er dan ook
Kaartjes zijn gekocht dus we kunnen niet meer terug. Als je dus een enge gevaarlijke heddur ziet....
Genoteerd als we t kunnen vinden komen we wel langs wandelenFotogravinnetje schreef:Kom je ook even langs in het hondendorp? We zitten naast de poedels en de bostons, op de hoek. Kun je waarschijnlijk meteen de pups van dit nest bekijken (moeder is een nestgenoot van Elco's moeder)malinois schreef:Voor iedereen die zaterdag er is... kijk uit wij (Xygan en ik) zijn er dan ook
Kaartjes zijn gekocht dus we kunnen niet meer terug. Als je dus een enge gevaarlijke heddur ziet....
Alleen moeten we natuurlijk ook op tijd bij onze ring zijn (kun je wel Elco's moeder en een nichtje van Gait bewonderen), dus je kunt de pech hebben dat ik er niet ben
Rondom de Prins-ring. Wij zitten vlakbij ring 23malinois schreef:Genoteerd als we t kunnen vinden komen we wel langs wandelenFotogravinnetje schreef:Kom je ook even langs in het hondendorp? We zitten naast de poedels en de bostons, op de hoek. Kun je waarschijnlijk meteen de pups van dit nest bekijken (moeder is een nestgenoot van Elco's moeder)malinois schreef:Voor iedereen die zaterdag er is... kijk uit wij (Xygan en ik) zijn er dan ook
Alleen moeten we natuurlijk ook op tijd bij onze ring zijn (kun je wel Elco's moeder en een nichtje van Gait bewonderen), dus je kunt de pech hebben dat ik er niet ben
Oi, ik las we zitten met Poedels en bonbons. Ik dacht dan kom ik zeker even langsFotogravinnetje schreef:Kom je ook even langs in het hondendorp? We zitten naast de poedels en de bostons, op de hoek. Kun je waarschijnlijk meteen de pups van dit nest bekijken (moeder is een nestgenoot van Elco's moeder)malinois schreef:Voor iedereen die zaterdag er is... kijk uit wij (Xygan en ik) zijn er dan ook
Leonie. schreef:Oi, ik las we zitten met Poedels en bonbons. Ik dacht dan kom ik zeker even langsFotogravinnetje schreef:Kom je ook even langs in het hondendorp? We zitten naast de poedels en de bostons, op de hoek. Kun je waarschijnlijk meteen de pups van dit nest bekijken (moeder is een nestgenoot van Elco's moeder)malinois schreef:Voor iedereen die zaterdag er is... kijk uit wij (Xygan en ik) zijn er dan ook
Als je het leuk vind kun je meedoen met de agilityworkshop of kijken naar onze demo. Begint om 10.15 in de Royal Canin ring in hal 10.Ramiek schreef:Ik ben er zaterdag met Spetter, ze doet wel niet mee maar toch. We gaan haar broer aanmoedigen in ring 17, in de ochtend. Daarna gewoon lekker shoppen.
Volgens mij zijn de bordertjes dan aan de beurt maar als die geweest zijn kom ik zeker langsLongFields schreef:Als je het leuk vind kun je meedoen met de agilityworkshop of kijken naar onze demo. Begint om 10.15 in de Royal Canin ring in hal 10.Ramiek schreef:Ik ben er zaterdag met Spetter, ze doet wel niet mee maar toch. We gaan haar broer aanmoedigen in ring 17, in de ochtend. Daarna gewoon lekker shoppen.
ik kom als het lukt even kijken.LongFields schreef:Als je het leuk vind kun je meedoen met de agilityworkshop of kijken naar onze demo. Begint om 10.15 in de Royal Canin ring in hal 10.Ramiek schreef:Ik ben er zaterdag met Spetter, ze doet wel niet mee maar toch. We gaan haar broer aanmoedigen in ring 17, in de ochtend. Daarna gewoon lekker shoppen.
Op vrijdag is de agilitywedstrijd, de demo en workshop zijn op zaterdag. Ik ben er bij beiden bij met Mojo, dus ke kunt me aan hem wel herkennen denk ik.Stippelteam schreef:ik kom als het lukt even kijken.LongFields schreef:Als je het leuk vind kun je meedoen met de agilityworkshop of kijken naar onze demo. Begint om 10.15 in de Royal Canin ring in hal 10.Ramiek schreef:Ik ben er zaterdag met Spetter, ze doet wel niet mee maar toch. We gaan haar broer aanmoedigen in ring 17, in de ochtend. Daarna gewoon lekker shoppen.
wij zijn er vrijdag en zondag
Zal naar je uitkijkenLongFields schreef:Op vrijdag is de agilitywedstrijd, de demo en workshop zijn op zaterdag. Ik ben er bij beiden bij met Mojo, dus ke kunt me aan hem wel herkennen denk ik.Stippelteam schreef:ik kom als het lukt even kijken.LongFields schreef:Als je het leuk vind kun je meedoen met de agilityworkshop of kijken naar onze demo. Begint om 10.15 in de Royal Canin ring in hal 10.Ramiek schreef:Ik ben er zaterdag met Spetter, ze doet wel niet mee maar toch. We gaan haar broer aanmoedigen in ring 17, in de ochtend. Daarna gewoon lekker shoppen.
wij zijn er vrijdag en zondag
Ik ook nietgonnie schreef:Heb alweer spijt dat ik ze ingeschreven heb. Hahaha, ik hou helemaal niet van drukke mensenmassa’s.
Waarom moet het ras eigenlijk gepromoot?Fotogravinnetje schreef:Ik ook nietgonnie schreef:Heb alweer spijt dat ik ze ingeschreven heb. Hahaha, ik hou helemaal niet van drukke mensenmassa’s.Maar ja, ik heb een ras te promoten
Om de interesse te wekken van serieuze fokkers. Het ras zou gebaat zijn bij enkele wat grotere fokkers met meerdere teven die dus op regelmatige basis een nestje fokken. Dat dus naast alle gelegenheidsnestjes die nu gefokt wordenLeonie. schreef:Waarom moet het ras eigenlijk gepromoot?Fotogravinnetje schreef:Ik ook nietgonnie schreef:Heb alweer spijt dat ik ze ingeschreven heb. Hahaha, ik hou helemaal niet van drukke mensenmassa’s.Maar ja, ik heb een ras te promoten
@gonnie, ik vond het vorig jaar niet erg druk, dus wie weet valt het mee
Leonie. schreef:Waarom moet het ras eigenlijk gepromoot?Fotogravinnetje schreef:Ik ook nietgonnie schreef:Heb alweer spijt dat ik ze ingeschreven heb. Hahaha, ik hou helemaal niet van drukke mensenmassa’s.Maar ja, ik heb een ras te promoten
*Xygan kijkt verheugt*gonnie schreef:Leonie. schreef:Waarom moet het ras eigenlijk gepromoot?Fotogravinnetje schreef:Ik ook nietgonnie schreef:Heb alweer spijt dat ik ze ingeschreven heb. Hahaha, ik hou helemaal niet van drukke mensenmassa’s.Maar ja, ik heb een ras te promoten
Hoop het.
Zie er best tegenop, ook omdat Tanja loops is. En ze is gewoon al gek op andere honden, maar nu nog meer. Hahaha.