Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Winner 2017
Moderator: moderatorteam
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Winner 2017
Gefeliciteerd!
Gait heeft morgen concurrentie van minimaal 2 reuen ipv maar 1. Geen idee welke reu dat is, maar reu nummer twee (veteraan) heeft een nummer 2 hoger dan Gait, dus er moet nog een reu tussen zitten
Gait heeft morgen concurrentie van minimaal 2 reuen ipv maar 1. Geen idee welke reu dat is, maar reu nummer twee (veteraan) heeft een nummer 2 hoger dan Gait, dus er moet nog een reu tussen zitten
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Hahahaha, Tanja ook. Anne wordt gek van haar. Al krijgt Anne er wel rij-neigingen van, Tanja zelf ook trouwens. Hahaha.malinois schreef:*Xygan kijkt verheugt*gonnie schreef:Leonie. schreef:
Waarom moet het ras eigenlijk gepromoot?
@gonnie, ik vond het vorig jaar niet erg druk, dus wie weet valt het mee
Hoop het.
Zie er best tegenop, ook omdat Tanja loops is. En ze is gewoon al gek op andere honden, maar nu nog meer. Hahaha.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Hier beginnen de zenuwen wel wat toe te slaan. Tas is ingepakt. Heb ik wel alles? Is Gait er ook echt klaar voor? Plus het onbekende, want ik ben nooit in de RAI geweest...
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb jij het boekje al?Fotogravinnetje schreef:
Groetjes Helma
http://www.cashelvale.nl
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Contacteer:
Nee. Daarom weet ik ook niet welke reu er tussen zit. Heb wel contact met heel wat Markiesjes-eigenaren, waaronder de eigenaar van de ingeschreven veteranen-reu. Die heeft me verteld dat zijn catalogusnummer 1545 is, en die van Gait is 1543. Ergo, er is een nummer 1544 en dat moet een reu zijn. Ik weet ook van 2 teefjes dat ze ingeschreven staan en dat er in totaal 6 Markiesjes zijn ingeschreven. Dus er zijn er 2 waarvan ik nog niet weet wie het zijn, waarvan minimaal 1 een reu moet zijn. Beetje logisch nadenken is datCashel Vale schreef:Heb jij het boekje al?Fotogravinnetje schreef:

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Fotogravinnetje schreef:Nee. Daarom weet ik ook niet welke reu er tussen zit. Heb wel contact met heel wat Markiesjes-eigenaren, waaronder de eigenaar van de ingeschreven veteranen-reu. Die heeft me verteld dat zijn catalogusnummer 1545 is, en die van Gait is 1543. Ergo, er is een nummer 1544 en dat moet een reu zijn. Ik weet ook van 2 teefjes dat ze ingeschreven staan en dat er in totaal 6 Markiesjes zijn ingeschreven. Dus er zijn er 2 waarvan ik nog niet weet wie het zijn, waarvan minimaal 1 een reu moet zijn. Beetje logisch nadenken is datCashel Vale schreef:Heb jij het boekje al?Fotogravinnetje schreef:

Groetjes Helma
- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
hihi die van mij?M@scha schreef:maar het is ook een prachtig beest zeg! daar klopt alles aan hoe ik een hond graag zie!
Dankje!
Ja ik ben heel blij dat ik dit meisje mag showen en alles met der mag doen! ze is gewoon geweldig leuk!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

-
- Zeer actief
Ik ben er weleens geweest, maar dat was in mijn uppie, ben toen met de trein gegaan. Maar dat is zo 17 jaar geleden.Fotogravinnetje schreef:Hier beginnen de zenuwen wel wat toe te slaan. Tas is ingepakt. Heb ik wel alles? Is Gait er ook echt klaar voor? Plus het onbekende, want ik ben nooit in de RAI geweest...
Met twee honden en Gerard erbij die nu al zit te zeuren dat als er morgen sneeuw ligt hij niet met de auto gaat. Bah.
Dan gaan we met de trein, nee dat is fijn. Moet toch minstens een bench meenemen om Tanja in te leggen. En dan met twee van die drukke honden in de trein. Moet er niet aan denken.
Groetjes Gonnie.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ow leuk Gerard is er ook! 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
Hahaha, nou komen jullie zeker even langs.malinois schreef:Ow leuk Gerard is er ook!
Jullie zullen hem vast leuk en gezellig vinden, dat vinden de meeste vrouwen. Hahaha.
Ik bedoel, in zijn doen en laten. Hij is niet echt knap, maar dat ben ik ook niet. Hahaha.
Laatst gewijzigd door gonnie op 08 dec 2017 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Gonnie.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Jagonnie schreef:Hahaha, nou komen jullie zeker even langs.malinois schreef:Ow leuk Gerard is er ook!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
Hahahaha, ring 20. Om 14:00 uur.malinois schreef:Jagonnie schreef:Hahaha, nou komen jullie zeker even langs.malinois schreef:Ow leuk Gerard is er ook!waar en hoe laat moet je?
Hahaha, nee hoor grapje. Ring 7 om 12:00 uur.
Groetjes Gonnie.
- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Ik hoop voor je dat je met de auto gaat Gonnie. Je moet flink omlopen vanaf het station omdat de snelste route naar de RAI afgesloten is vanwege bouwwerkzaamheden.
Tommy en ik hebben meegedaan aan de agility wedstrijd vandaag. Helaas 2x disk, maar wel een erg leuke ervaring en Tom liet zich niet van de wijs brengen. Hij had de grootste lol en dat is mij ook erg veel waard.
Tommy en ik hebben meegedaan aan de agility wedstrijd vandaag. Helaas 2x disk, maar wel een erg leuke ervaring en Tom liet zich niet van de wijs brengen. Hij had de grootste lol en dat is mij ook erg veel waard.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
gonnie schreef:Hahahaha, ring 20. Om 14:00 uur.malinois schreef:Jagonnie schreef:Hahaha, nou komen jullie zeker even langs.malinois schreef:Ow leuk Gerard is er ook!waar en hoe laat moet je?

-
- Zeer actief
welshwitch schreef:Ik hoop voor je dat je met de auto gaat Gonnie. Je moet flink omlopen vanaf het station omdat de snelste route naar de RAI afgesloten is vanwege bouwwerkzaamheden.
Ik hoop het ook. Toen we naar Duitsland gingen om naar een pup te kijken gingen we wel met de auto terwijl het sneeuwde. En nu hoeven we maar een uurtje te rijden en ziet hij beren op de weg. Hahaha.
Zeker, lol hebben is al erg leuk.
Ik zal ook wel lol hebben als ik met Tanja de ring in ga. Hahaha, die stuitert zo door de ring heen, en zeker nu ze loops is. Als ze andere honden ziet wilt ze er naar toe.
Groetjes Gonnie.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
"Arme" Gerard wordt hij straks door diverse forumleden "gekeurd"gonnie schreef:Hahahaha, ring 20. Om 14:00 uur.malinois schreef:Jagonnie schreef:Hahaha, nou komen jullie zeker even langs.malinois schreef:Ow leuk Gerard is er ook!waar en hoe laat moet je?

en dan een schriftelijk rapport hier

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Jij komt ook wel ff he?!mosquito1980 schreef:"Arme" Gerard wordt hij straks door diverse forumleden "gekeurd"gonnie schreef:Hahahaha, ring 20. Om 14:00 uur.malinois schreef:Jagonnie schreef: Hahaha, nou komen jullie zeker even langs.waar en hoe laat moet je?
Hahaha, nee hoor grapje. Ring 7 om 12:00 uur.![]()
en dan een schriftelijk rapport hier

- mosquito1980
- Zeer actief
Oeps 

- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Hoelang omlopen is het?welshwitch schreef:Ik hoop voor je dat je met de auto gaat Gonnie. Je moet flink omlopen vanaf het station omdat de snelste route naar de RAI afgesloten is vanwege bouwwerkzaamheden.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Maak je toch niet zo drukFotogravinnetje schreef:Nee. Daarom weet ik ook niet welke reu er tussen zit. Heb wel contact met heel wat Markiesjes-eigenaren, waaronder de eigenaar van de ingeschreven veteranen-reu. Die heeft me verteld dat zijn catalogusnummer 1545 is, en die van Gait is 1543. Ergo, er is een nummer 1544 en dat moet een reu zijn. Ik weet ook van 2 teefjes dat ze ingeschreven staan en dat er in totaal 6 Markiesjes zijn ingeschreven. Dus er zijn er 2 waarvan ik nog niet weet wie het zijn, waarvan minimaal 1 een reu moet zijn. Beetje logisch nadenken is datCashel Vale schreef:Heb jij het boekje al?Fotogravinnetje schreef:

Je bent afhankelijk van de mening van een keurmeester. Boeiend!
Ik kom met een hond totaal uit vacht

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Contacteer:
Dat wil ik ook wel graag weten, kom namelijk ook met de treinRamiek schreef:Hoelang omlopen is het?welshwitch schreef:Ik hoop voor je dat je met de auto gaat Gonnie. Je moet flink omlopen vanaf het station omdat de snelste route naar de RAI afgesloten is vanwege bouwwerkzaamheden.
- mosquito1980
- Zeer actief
Op de Winner2017 side staan een verslagje van de eerste dag met wat foto's.....
En wie staat er op de eerste (en een dubbele nr 5) foto? Jawel, Mojo
En wie staat er op de eerste (en een dubbele nr 5) foto? Jawel, Mojo

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Was leuk vandaag op Hond 2017. Gisteravond er al heen geweest om te helpen de 11 kunstgrasrollen van 400 kg per stuk uit te rollen in de agilitypiste, vanochtend met mojo erheen voor de agilitywedstrijd.
Ging lekker, vast parcours helaas toch weer 2 raakvlakfouten maar wel een prima tijd, de jumping wonnen we gewoon! Dus 1 winpunt verdiend voor promotie naar graad 3.
Morgen weer een dagje RAI, agilitydemo geven met een klein team en daarna een workshop en in de middag de agilitystand bemannen in de Royal Caninhal.
Hoop morgen ook nog wat te kunnen rondkijken, daar heb ik vandaag door het helpen in de ring nog helemaal geen tijd voor gehad.
Ging lekker, vast parcours helaas toch weer 2 raakvlakfouten maar wel een prima tijd, de jumping wonnen we gewoon! Dus 1 winpunt verdiend voor promotie naar graad 3.
Morgen weer een dagje RAI, agilitydemo geven met een klein team en daarna een workshop en in de middag de agilitystand bemannen in de Royal Caninhal.
Hoop morgen ook nog wat te kunnen rondkijken, daar heb ik vandaag door het helpen in de ring nog helemaal geen tijd voor gehad.
Laatst gewijzigd door LongFields op 08 dec 2017 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Contacteer:
Die keuring geloof ik welMachie schreef:Maak je toch niet zo drukFotogravinnetje schreef:Nee. Daarom weet ik ook niet welke reu er tussen zit. Heb wel contact met heel wat Markiesjes-eigenaren, waaronder de eigenaar van de ingeschreven veteranen-reu. Die heeft me verteld dat zijn catalogusnummer 1545 is, en die van Gait is 1543. Ergo, er is een nummer 1544 en dat moet een reu zijn. Ik weet ook van 2 teefjes dat ze ingeschreven staan en dat er in totaal 6 Markiesjes zijn ingeschreven. Dus er zijn er 2 waarvan ik nog niet weet wie het zijn, waarvan minimaal 1 een reu moet zijn. Beetje logisch nadenken is datCashel Vale schreef:Heb jij het boekje al?Fotogravinnetje schreef:
Je bent afhankelijk van de mening van een keurmeester. Boeiend!
Ik kom met een hond totaal uit vacht

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Contacteer:
Gefeliciteerd!LongFields schreef:Was leuk vandaag op Hond 2017. Gisteravond er al heen geweest om te helpen de 11 kunstgrasrollen van 40 kg per stuk uit te rollen in de agilitypiste, vanochtend met mojo erheen voor de agilitywedstrijd.
Ging lekker,mvast parcours helaas tochnweer 2 raakvlakfouten maar wel een prima tijd, de jumping wonnen we gewoon! Dus 1 winpunt verdiend voor promotie naar graad 3.
Morgen weer een dagje RAI, agilitydemo geven met een klein team en daarna een workshop en in de middag de agilitystand bemannen in de RoyalmCaninhal.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik heb Segno zojuist getrimd (oortjes plukken, voetjes bijwerken) ter voorbereiding op zondag en ze wil even laten weten dat ze nu het zieligste hondje ooit is hoor! 

- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Prachtig ja! En gefeliciteerd!Stippelteam schreef:mijn aller mooiste liefste gekste en vooral leukste betty werd zomaar best of breed. dit hadden we 5 maanden geleden alleen maar durven dromen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Welke bouwwerkzaamheden bedoel je?welshwitch schreef:Ik hoop voor je dat je met de auto gaat Gonnie. Je moet flink omlopen vanaf het station omdat de snelste route naar de RAI afgesloten is vanwege bouwwerkzaamheden.
Foto.Maeve schreef:Ik heb Segno zojuist getrimd (oortjes plukken, voetjes bijwerken) ter voorbereiding op zondag en ze wil even laten weten dat ze nu het zieligste hondje ooit is hoor!
- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Gauw 5 minuten extra vanaf de hondeningang. Je moet helemaal naar de hoofdingang, daar de weg over en dan terug lopen.Ramiek schreef:Hoelang omlopen is het?welshwitch schreef:Ik hoop voor je dat je met de auto gaat Gonnie. Je moet flink omlopen vanaf het station omdat de snelste route naar de RAI afgesloten is vanwege bouwwerkzaamheden.
@leonie, de bouwwerkzaamheden tussen de RAI en het station

- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Ohh maar vijf minuten, valt me alles mee, ga ik gewoon met de trein.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Leonie. schreef:Foto.Maeve schreef:Ik heb Segno zojuist getrimd (oortjes plukken, voetjes bijwerken) ter voorbereiding op zondag en ze wil even laten weten dat ze nu het zieligste hondje ooit is hoor!

Traumaverwerking, dit. Geen ruimte voor poseren heur.
@Stippelteam: Gefeliciteerd!!