Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cleva schreef:Ik vind cursus vooral leuk om het wachten en het kijken naar de anderen. Daar heeft mijn hele hond geen zak aan.
Dan neem ik wel priveles of liever nog gewoon het veld en de spullen afhuren zonder instructeur.
Tess heeft best veel geleerd van het wachten en kijken naar anderen. Geduld is best handig om te leren. Ze kan ook gewoon naar agility kijken zonder uit haar stekker te gaan. Iets wat ik hoop vast te houden ook wanneer ze zelf het spel gaat doen.
Buiten dat is het in het dagelijks leven ook handig dat er soms even rustig gewacht moet worden ondanks dat er om je heen dingen gebeuren.
Ik doe nu cursus met mijn 6e pup
Wat ik wil doe ik en verder gebruik ik de les om de aandacht van de pup vast te houden.
Dus ik ga wel op puppycursus (wel een jachtcursus)
Anders is balans en coördinatie voor pups ook een leuke
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Miezemuis schreef: Hier in de buurt zit en hondenschool waar ze 1x bij je thuis komen en je pup in de thuissituatie observeren
Moet er toch niet aan denken zeg
Ik zou het overigens niet doen. Jij weet prima hoe je een hond op moet voeden. En wat al gezegd werd: de wintermaanden komen eraan, sta je daar te blauwbekken op dat drassige veld. Te verlangen naar je centrale verwarming
Het eerste wat ik dacht was ..hmmmm hier in huis, bleh dan moet ik poetsen
.
Als het degene is die ik denk dat het is, maak je geen zorgen. Dat hoeft echt niet. Gewoon een leuk, gezellig mens die echt jouw poetskwaliteiten niet beoordeeld. Maar qua inhoud denk ik dat je er weinig van leert als het niet je eerste hond is.
Ik wil met onze pup puppy power doen denk ik bij Qimmiq. En misschien dan daarna nog de basisschool. Niet voor de commando’s, maar omdat ik het leuk vind en ik het fijn vindt dat hij leert trainen in een groep.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Miezemuis schreef: Hier in de buurt zit en hondenschool waar ze 1x bij je thuis komen en je pup in de thuissituatie observeren
Moet er toch niet aan denken zeg
Ik zou het overigens niet doen. Jij weet prima hoe je een hond op moet voeden. En wat al gezegd werd: de wintermaanden komen eraan, sta je daar te blauwbekken op dat drassige veld. Te verlangen naar je centrale verwarming
.
Als het degene is die ik denk dat het is, maak je geen zorgen. Dat hoeft echt niet. Gewoon een leuk, gezellig mens die echt jouw poetskwaliteiten niet beoordeeld. Maar qua inhoud denk ik dat je er weinig van leert als het niet je eerste hond is.
Ik wil met onze pup puppy power doen denk ik bij Qimmiq. En misschien dan daarna nog de basisschool. Niet voor de commando’s, maar omdat ik het leuk vind en ik het fijn vindt dat hij leert trainen in een groep.
Het was bij pup en up. Cursus is op mijn werkavond dus gaat dat niet lukken. Ga nu contact opnemen met Qimmiq. Maar dit is el afhankelijk van de dag van de cursus.
.
Het was bij pup en up. Cursus is op mijn werkavond dus gaat dat niet lukken. Ga nu contact opnemen met Qimmiq. Maar dit is el afhankelijk van de dag van de cursus.
Dan had ik het goed gegokt
Ik heb me inmiddels opgegeven voor puppypower in februari
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto