Keetje is morgen 10 weken. Eigenlijk gaat het heel goed. Het is een hondje dat graag werkt voor een beloning maar ze is ook een beetje eigengereid. Het meeste gedrag wat ik wilde dat ze stopte is er wel zo'n beetje uit met belonen en commando's verbinden aan gewenst gedrag.
Maar 1 ding drijft me tot waanzin. Keetje is nogal van het blaffen. En niet een mooi subtiel damesblafje. Maar meer door -merg-en-been-brandalarm-fucking-schel. Ze doet dit dus vooral om uit te dagen tot spel bij de andere honden. Lizzie heeft haar al een serieuze correctie gegeven en ik ook maar dat maakt geen indruk. Ik ben uiteraard begonnen met afleiden, maar dat werkt maar even ( ongeveer een milliseconde) Iemand nog een tip? (Ik heb zelf al gedacht aan mijn oren afknagen, maar misschien is er een betere oplossing)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Blaferdeblafferdeblaf
Moderator: moderatorteam
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Blaferdeblafferdeblaf
Oordoppen voor jou
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Er wordt ook niet gespeeld. Ze doet het vooral om uit te dagen als de andere honden geen zin hebben. Dus bijvoorbeeld een botje eten of liggen te slapen.ZivaNomi schreef:Doorspelen als ze stil is en gelijk omdraaien en weg lopen als ze blaft. Is wat moeilijker om aan je andere honden ook uit te leggen, maar indien er geblaft wordt wordt er niet gespeeld en punt. Uiteindelijk kan je het aanleren dat het buiten wel mag en binnen niet, maar voorlopig zou ik binnenhuis beginnen.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Kan ze niet overprikkeld zijn? Ik geloof dat ik haar in de bench zou leggen of op schoot zou nemen om lekker te slapen.

- Tineke
- Zeer actief
Ja bij Luus werkte dat prima , zij was dan inderdaad overprikkeld en als een van ons dan even met haar ging liggen dan was ze zo vertrokken.Hilde schreef:Kan ze niet overprikkeld zijn? Ik geloof dat ik haar in de bench zou leggen of op schoot zou nemen om lekker te slapen.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl