Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boneguard
Moderator: moderatorteam
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Boneguard
Heeft Ramiek niet Spetter in haar onderschrift met zo'n ding?
*Ik kijk via de telefoon dus ik zie zelf geen onderschriften nu
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Stevig ja, maar als ze er op gaan knagen gaat het wel kapot. Bot blijft er goed in vast zitten. Ze hebben zelf ook botten ervoor ontwikkeld, maar die vind ik niet zo natuurlijk dus daar geen ervaring mee. Het is even zoeken naar ander spul dat er in past en waar je ook een gat in kan zagen. Ik zou maat 2 pakken 

-
- Zeer actief
- dagmar88
- Zeer actief
Brigitte schreef:Ik vind het een geweldig ding. De Bullen zijn vreselijk met kluiven kan bijna niets geven of het is stikwerk. Nu hebben we voor allemaal een boneguard en het is echt ideaal. Ze krijgen ze gewoon als we erbij zijn, als we filmpje kijken e.d. Ik koop zelf kluiven waar ik een gat in boor.
Heb je al eens gedroogde hondshaai geprobeerd? Dat kunnen ze echt niet zomaar afslikken, ze doen er lang mee en je kunt ze voor grote honden nog in drie stukken hakken. Dus lekker goedkoop

Wij zaten er vooral mee dat alles binnen 5 minuten op is

- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 2
Wat vind jij lang? Ik vond 't erg tegenvallen, was hier veel sneller op dan verwacht/gehoopt.dagmar88 schreef:
Heb je al eens gedroogde hondshaai geprobeerd? Dat kunnen ze echt niet zomaar afslikken, ze doen er lang mee en je kunt ze voor grote honden nog in drie stukken hakken. Dus lekker goedkoopHet tikt toch aan wanneer ze vaak wat krijgen/veel kauwbehoefte hebben.
Wij zaten er vooral mee dat alles binnen 5 minuten op is![]()
- dagmar88
- Zeer actief
Lieske_1977 schreef: Wat vind jij lang? Ik vond 't erg tegenvallen, was hier veel sneller op dan verwacht/gehoopt.
Een kwartier met een derde, dat is voor de huskies heel lang

Meervalkoppen (met zo'n pantser) doen ze ook vrij lang mee.
-
- Zeer actief
Ik koop voor Bente hertengewei doet ze maanden mee. Botten zijn hoe groot ook maar maximaal
2 uur mee
2 uur mee
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik had nog nooit van die hondshaai gehoord als snack. Vond het in eerste instantie wel decadent om voor de hond een heel dier te drogen (normaal zijn het toch restproducten van humane consumptie) maar ik begrijp dat dit een bijvangst is van de normale visvangst.
Hier is alles ook zo op, en alles moet ook in één keer op. Ik kom vaak bij mensen met honden waar de kluiven dan weken rondslingeren. Hier gaan alleen hoefjes niet in één keer op, verder alles. Wil die haaien wel een keer proberen. Wat is een goede prijs voor zo'n haai Dagmar? Of weet je een adres waar je er meer tegen een schappelijke prijs kan kopen? Ik koop eigenlijk altijd voordeelzakken.
Hier is alles ook zo op, en alles moet ook in één keer op. Ik kom vaak bij mensen met honden waar de kluiven dan weken rondslingeren. Hier gaan alleen hoefjes niet in één keer op, verder alles. Wil die haaien wel een keer proberen. Wat is een goede prijs voor zo'n haai Dagmar? Of weet je een adres waar je er meer tegen een schappelijke prijs kan kopen? Ik koop eigenlijk altijd voordeelzakken.
- dagmar88
- Zeer actief
sirene schreef:Ik had nog nooit van die hondshaai gehoord als snack. Vond het in eerste instantie wel decadent om voor de hond een heel dier te drogen (normaal zijn het toch restproducten van humane consumptie) maar ik begrijp dat dit een bijvangst is van de normale visvangst.

Had ze besteld bij www.keetjes.nl, ze hadden voor de huskies nog een speciaal grote honden proefpakketje gemaakt, wat leuke extraatjes er bij en wat ik zelf heel prettig vind is dat ze alles ontzettend netjes voor je sealen.

De huskies konden het niet laten er eerst uitgebreid in te rollen

Dat wil ik dus niet onverpakt in de snoepjeskast haha
- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Klopt, Spetter vindt het prettig zo grip te hebben op haar kluif.wolvster schreef:Heeft Ramiek niet Spetter in haar onderschrift met zo'n ding?
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
dagmar88 schreef:sirene schreef:Ik had nog nooit van die hondshaai gehoord als snack. Vond het in eerste instantie wel decadent om voor de hond een heel dier te drogen (normaal zijn het toch restproducten van humane consumptie) maar ik begrijp dat dit een bijvangst is van de normale visvangst.
Ja. Kende het tot voor kort ook niet hoor, maar ze waren kláár met de tuincentrum en dierenwinkel knaag.
Had ze besteld bij http://www.keetjes.nl, ze hadden voor de huskies nog een speciaal grote honden proefpakketje gemaakt, wat leuke extraatjes er bij en wat ik zelf heel prettig vind is dat ze alles ontzettend netjes voor je sealen.
Weet niet of je wel eens rog gegeten hebt, die haaien ruiken zoals die smaken. Meer vlees en zee dan vis, maar wel héél sterk.
De huskies konden het niet laten er eerst uitgebreid in te rollen![]()
Dat wil ik dus niet onverpakt in de snoepjeskast haha

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ben heel benieuwd naar de haaien!
Sorry voor je Boneguard topic Heavy.
Sorry voor je Boneguard topic Heavy.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Ik had afgelopen vrijdag in Amsterdam ook hondshaaien gekocht bij https://www.diergigant-shop.nl/hondensnacks?cat=39
Lou had een hele in een kwartier op, maar ze vindt ze wel erg lekker en ze doet alleen over een flink stuk kophuid langer
Lou had een hele in een kwartier op, maar ze vindt ze wel erg lekker en ze doet alleen over een flink stuk kophuid langer

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Dat was ook ongeveer Joys tempoShibby schreef:Ik had afgelopen vrijdag in Amsterdam ook hondshaaien gekocht bij https://www.diergigant-shop.nl/hondensnacks?cat=39

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou de haaien vielen in de smaak
Het ging wel sneller op dan ik verwacht had. Een hele in een kwartier, 20 min ofzo maar ze vonden het wel echt heel lekker. De geur vond ik meevallen. Geurloos zijn niet
Ik vind van die grote luchtpijpen nog steeds de meest ideale snack. Daar doen ze even mee en ik stem de grootte af op de hond zodat ze allemaal ong tegelijk klaar zijn.

Het ging wel sneller op dan ik verwacht had. Een hele in een kwartier, 20 min ofzo maar ze vonden het wel echt heel lekker. De geur vond ik meevallen. Geurloos zijn niet

Ik vind van die grote luchtpijpen nog steeds de meest ideale snack. Daar doen ze even mee en ik stem de grootte af op de hond zodat ze allemaal ong tegelijk klaar zijn.
- dagmar88
- Zeer actief
Ja, zeker. Die van ons krijgen behoorlijk botwerk, ook kalfspoten en lamskoppen.Cleva schreef:Een hond die niet normaal kan doen over inslikken gaat hier meteen weg.
Ik kan niet tegen dat opvreten van onderbroeken en inslikken van kluiven die je natuurlijk niet kunt inslikken.
Ik schrok me een paar weken geleden een ademinsult dat Mira een la geplunderd had en een dozijn waxinelichtjes had gesloopt.
Alle kuipjes en pitjes lagen keurig in haar mandje. Die had ze natuurlijk niet opgevroten.
Zo zie ik het graag. Een beetje benul.
Ze weten feilloos wat ze niet op moeten eten, altijd blijven dezelfde stukjes liggen.
Zelfs die half achterlijke rottkop snapt dat.

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Als hij hem al eet als je weg bent.Heavy schreef:Ik ben een schijterd met kluiven geven als ik er niet bij ben .Jip is gulzig . Maar ik wil het toch proberen omdat het hem misschien kan helpen bij zijn verlatingsangst . Dus vandaar. Maar je hebt gelijk . Ik kan hem ook wegdoen natuurlijk
Murdock laat alle kluiven liggen tot wij weer terug zijn, dat ei

- Crescent
- Zeer actief
Wil je niet ipv buffelhuid iets anders geven? Runderlong, peesjes, kipnekjes, zalmkoppen, van dat soort.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
Ik ben benieuwd hoe de boneguard je bevalt! Ik heb het ook overwogen, maar leek mij erg onhandig dat je dan overal gaatjes in moet boren. Dus ik het niet aangeschaft. Ik geef Jip ook niets als ik er niet bij ben hoor. Niet omdat hij gulzig is, maar omdat een ongelukje snel is gebeurd. Vooral bij taaie snacks. Ik heb eens een groot stuk kophuid uit zijn keel moeten halen en was toen héél blij dat ik naast hem op de bank zat.