Anja schreef:malinois schreef: Nou als ik een hond dermate gepest zou hebben en die had mij daarom gesnapt dan had ik thuis terecht nog een tik voor mn kont erbij gekregen hoor. Heel terecht in mijn ogen. Je gedraagt je maar.
Schei eens uit zeg... die hond hoort niet op een schoolplein. Als er kinderen geweest zijn die in paniek naar hem gemept hebben moeten ze dus nog een tik nakrijgen
Het zijn kinderen van 6 tot 8 jaar hé. Fijn dat jouw ouders je nog een dreun gegeven hadden omdat je gebeten werd door een over de muur van het schoolplein springende hond

maar dat is geen normale reactie van de gemiddelde ouder hoor. Die zijn alleen maar woest dat die klotehond de kans heeft gekregen om op dat schoolplein terecht te komen. En terecht!
Nou inderdaad, als je hier leest over honden die andere honden lastig vallen moet alles kunnen en moet de lastig gevallen hond niet zeuren en er boven staan en zich alles maar moeten laten welgevallen en vooral niet reageren want ze hebben niets met vreemde honden uit te zoeken.
Maar nu er kinderen in het spel zijn is het 180 graden gedraaid en moeten de kinderen nog een paar peuten toe krijgen
Zullen we de verantwoording ook in deze laten waar hij hoort bij de eigenaar van de hond.
En natuurlijk heeft hij dit niet voorzien , nog gewild ga ik zomaar vanuit maar dat is achteraf praten.
De hond hoeft absoluut niet opgeruimd of zelfs herplaatst imo als deze eigenaar maatregelen treft zodat het niet nog eens kan gebeuren.