Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chihuahua doodgebeten Mastbos Breda
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Chihuahua doodgebeten Mastbos Breda
Gisterenmiddag is in het Mastbos in Breda Rollsce(middelste hondje op de foto) doodgebeten door een labradoedel die ook nog eens mijn 72 jarige moeder toetakelde aan haar rechter hand ...honden liepen beide los in het loslaat gebied waar mijn moeder al 9 jaar iedere dag met Rollsce kwam...toen de labradoedel Rollsce benaderde ging Rollsce op haar rug liggen ,dus zij gaf zich zelf eigenlijk al over...toch vond die valse k..labradoedel het blijkbaar toch nog nodig om haar in haar buik dood te bijten...tot overmaat van ramp geeft de eigenaar van de labradoedel ook nog eens een valse naam en telnr op de valse naam was Karel Steenbergen...wat we wel van hem weten is dat hij een zwarte BMW cabrio rijdt (helaas geen kenteken) er is aangifte gedaan bij de politie...maar als er nog iemand is die de combinatie man labradoedel en zwarte BMW cabrio herkend graag contact opnemen...mijn moeder is er kapot van...
bron:
https://www.facebook.com/majanca.deleur ... nref=story
bron:
https://www.facebook.com/majanca.deleur ... nref=story
-
- Zeer actief
Re: Chihuahua doodgebeten Mastbos Breda
labradingesen zijn sowiso vaak neuroten, heb nog nooit een leuke gezien, die niet suitert en hysterisch is,......... aan de andere kant, wat moet je met je wawa in het bos- ik blijf het niet slim v inden--- maar die discussie hebben we al uit en te na gehad
. wordt een beetje ee donkere K dag als zoiets je overkomt....... valse naam en zo opgeven is ook niet helemaal fris ee 

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier lopen juist allemaal schijtbakken.. zie dan toch liever een stuiterende maar hier rennen ze letterlijk naar huis met de staart tussen hun poten om niks... ik verbaas me er al een tijd over...S@ndr@ schreef:labradingesen zijn sowiso vaak neuroten, heb nog nooit een leuke gezien, die niet suitert en hysterisch is,......... aan de andere kant, wat moet je met je wawa in het bos- ik blijf het niet slim v inden--- maar die discussie hebben we al uit en te na gehad. wordt een beetje ee donkere K dag als zoiets je overkomt....... valse naam en zo opgeven is ook niet helemaal fris ee

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
stuiteren, neurotisch en hysterisch en ja bang- dat ook, op het absurde af
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Cabrio BMW en een labradoodle, ik heb er beeld bij.
Je bent een speciaal soort klootzak als je iemand wiens hond net is doodgebeten ook nog eens valse gegevens doorgeeft
Je bent een speciaal soort klootzak als je iemand wiens hond net is doodgebeten ook nog eens valse gegevens doorgeeft

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Dankzij dit soort ernstig gedegenereerde asociale klootzakken verwacht ik op termijn dat alle honden bij wet aangelijnd dienen te worden. Ook in buitengebieden.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Dat, en een flink aantal is niet te benauwd om zijn eigenaar eens duidelijk te vertellen wat hij vindt van iets moeten doen waar hij geen zin in heeft. Ik heb niets met Labradoodles.S@ndr@ schreef:stuiteren, neurotisch en hysterisch en ja bang- dat ook, op het absurde af
Tot nu toe ben ik wel alleen nog maar leuke goldendoodles tegengekomen. Ook niet zo dapper, en wat hyperig, maar niet zo extreem qua karakter. Ik vind het zelf een veel mooiere combinatie.
-
- Actief
Zo iemand moet toch te traceren zijn?
Een west-brabander in een zwarte cabrio BMW met een labradoodle.
Is er al meer nieuws Brigitte?
En heel veel sterkte. Dit valt niet mee om een plekje te geven.
Een west-brabander in een zwarte cabrio BMW met een labradoodle.
Is er al meer nieuws Brigitte?
En heel veel sterkte. Dit valt niet mee om een plekje te geven.
- Tineke
- Zeer actief
Wat afschuwelijk weer

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou inderdaad. Hoe verzin je het.-Saskia- schreef:Cabrio BMW en een labradoodle, ik heb er beeld bij.
Maar een Cabrio BMW met labradoodle (of iig een krullenhond want het hoeft natuurlijk helemaal niet persé een labradoodle te zijn geweest) moet toch makkelijk op te snorren zijn.
Wat vreselijk voor de eigenaren van dat hondje.
Gebeurt wel vaker. Had ik afgelopen zomer ook toen Izzy's poot tot op de spieren werd doorgeknaagd door een BC. Je zal ze de kost niet geven die dat kunnen bedenken op zo'n moment. Arm hondje, arme baas.-Saskia- schreef: Je bent een speciaal soort klootzak als je iemand wiens hond net is doodgebeten ook nog eens valse gegevens doorgeeft
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ze hebben toevallig wel heel mooie hypoallergenen fleece vachten en andere BV pitbuls bijten ook.
.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Been there, helaas. Alleen bleef het bij Joy bij 2 gaten (en blijvende afstand van andere honden).
Sterkte voor de eigenaresse met dit verlies.
Sterkte voor de eigenaresse met dit verlies.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
Ik twijfel of je dit nou als grap bedoelt.... wat moet je met je wawa in het bos? Nou, wandelen, net als ik met mijn CC's in het bos wandel.S@ndr@ schreef:labradingesen zijn sowiso vaak neuroten, heb nog nooit een leuke gezien, die niet suitert en hysterisch is,......... aan de andere kant, wat moet je met je wawa in het bos- ik blijf het niet slim v inden--- maar die discussie hebben we al uit en te na gehad. wordt een beetje ee donkere K dag als zoiets je overkomt....... valse naam en zo opgeven is ook niet helemaal fris ee
-
- Zeer actief
Hier lopen er ook enorm veel en in alle soorten en maten van 30cm tot 75cm groot, de American Bully is jaloers op zoveel typesNanna schreef:Vreselijk, het zal je hondje maar zijn....![]()
Hier in de buurt loopt ook een niet te frisse labradoodle. Kuthond. Er wordt weer veel teveel mee gefokt...

-
- Zeer actief
Ik ben voor, lijkt me een geweldig goed idee zou een hoop leed schelen en niet alleen met honden onderling.Wolfsblut schreef:Dankzij dit soort ernstig gedegenereerde asociale klootzakken verwacht ik op termijn dat alle honden bij wet aangelijnd dienen te worden. Ook in buitengebieden.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Brigitte schreef:Ik ben voor, lijkt me een geweldig goed idee zou een hoop leed schelen en niet alleen met honden onderling.Wolfsblut schreef:Dankzij dit soort ernstig gedegenereerde asociale klootzakken verwacht ik op termijn dat alle honden bij wet aangelijnd dienen te worden. Ook in buitengebieden.
Nou, ik niet. Honden moeten af en toe lekker los kunnen rondrennen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Precies... dan hoef ik geen honden meer. Ik ga niet aangelijnde rondjes lopen daar heb ik de honden niet voor ook... die klimmen tegen de muren omhoog na een week. En ja ik train en fiets er ook naast met ze.gonnie schreef:Brigitte schreef:Ik ben voor, lijkt me een geweldig goed idee zou een hoop leed schelen en niet alleen met honden onderling.Wolfsblut schreef:Dankzij dit soort ernstig gedegenereerde asociale klootzakken verwacht ik op termijn dat alle honden bij wet aangelijnd dienen te worden. Ook in buitengebieden.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Dat dus...Wat ongelofelijk erg voor je moeder...-Saskia- schreef:Cabrio BMW en een labradoodle, ik heb er beeld bij.
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
En dat ook. Als een hond nooit meer los zou mogen, komt er hier geen hond meer in...malinois schreef:Precies... dan hoef ik geen honden meer. Ik ga niet aangelijnde rondjes lopen daar heb ik de honden niet voor ook... die klimmen tegen de muren omhoog na een week. En ja ik train en fiets er ook naast met ze.gonnie schreef:Brigitte schreef:Ik ben voor, lijkt me een geweldig goed idee zou een hoop leed schelen en niet alleen met honden onderling.Wolfsblut schreef:Dankzij dit soort ernstig gedegenereerde asociale klootzakken verwacht ik op termijn dat alle honden bij wet aangelijnd dienen te worden. Ook in buitengebieden.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Jeetje. Wat een klootzak idd. Soms gebeuren dingen waar je je al voor moet schamen en dan ook nog eens een valse naam opgeven.
Ik hier lopen een aantal Labradoodles en Goldendoodles en moet zeggen die vind ik allemaal eigenlijk veel gezelliger dan labradors. Het zijn allemaal lieverds die wij kennen.
Ik hier lopen een aantal Labradoodles en Goldendoodles en moet zeggen die vind ik allemaal eigenlijk veel gezelliger dan labradors. Het zijn allemaal lieverds die wij kennen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ontweek zelfs met Dusty (x kees) losloopgebieden, vond haar er al te klein voor bij grote honden. Met een Wawa zou ik never naar een losloopbos gaan. Ik (persoonlijk dus) vind ze er niet voor gemaakt. Zijn te snel kapot.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Zelf zou ik het denk ik niet aandurven hoor. Met een chihuahua in een losloopbos (aanlijngebied zou ik het wel durven, denk ik), wandelen.tbeast schreef:Ik twijfel of je dit nou als grap bedoelt.... wat moet je met je wawa in het bos? Nou, wandelen, net als ik met mijn CC's in het bos wandel.S@ndr@ schreef:labradingesen zijn sowiso vaak neuroten, heb nog nooit een leuke gezien, die niet suitert en hysterisch is,......... aan de andere kant, wat moet je met je wawa in het bos- ik blijf het niet slim v inden--- maar die discussie hebben we al uit en te na gehad. wordt een beetje ee donkere K dag als zoiets je overkomt....... valse naam en zo opgeven is ook niet helemaal fris ee
En dan niet omdat ik misschien een bijtende hond tegen zou komen, maar omdat ik chihuahua's best wel kwetsbaar vind, als je in een groepje grotere spelende honden terechtkomt.
Maar dat is wel puur eigen gevoel hoor. Lijkt me met een kaninchen teckel ook best wel eng misschien.
Het hondje van een vrouw hier in de buurt is een klein hondje kwijtgeraakt ( rug gebroken) door een spelende iets grotere hond. Pure pech, en hoe vaak komt het nou voor, natuurlijk. Maar lijkt mij toch best eng.
Dat gezegd hebbende, zal ik voor een eventuele volgende hond, ook een klein hondje weer willen, dat in een fietsmand past. Maar ook niet te klein.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
malinois schreef:Ik ontweek zelfs met Dusty (x kees) losloopgebieden, vond haar er al te klein voor bij grote honden. Met een Wawa zou ik never naar een losloopbos gaan. Ik (persoonlijk dus) vind ze er niet voor gemaakt. Zijn te snel kapot.
Ik loop met Toots wel in losloop gebieden maar vermijd wel de drukke periodes.
Tootsje is geen hondje om alleen maar aangelijnd te lopen.
En wij zijn juist een aantal keer in de narigheid gekomen in de niet losloop gebieden omdat er idioten bestaan die losloopgebieden mijden met hun valse rotjoekels maar vervolgens hun hond in de wijk loslaten en dan durven zeggen ja we lopen juist hier om problemen te voorkomen dit soort lui durven ook nog te zeggen "niet oppakken hoor" nee idioot je hond mag hier niet los hoor. En eigenlijk nergens maar dat is niet aan mij. Het is gewoon lopen en altijd opletten.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
- Leonie&Evi
- Actief
S@ndr@ schreef:labradingesen zijn sowiso vaak neuroten, heb nog nooit een leuke gezien, die niet suitert en hysterisch is,......... aan de andere kant, wat moet je met je wawa in het bos- ik blijf het niet slim v inden--- maar die discussie hebben we al uit en te na gehad. wordt een beetje ee donkere K dag als zoiets je overkomt....... valse naam en zo opgeven is ook niet helemaal fris ee
Meen je dit serieus??? Waarom zou je niet met een wawa in het bos kunnen lopen??? Moet niet gekker worden.... als iedereen zijn hond gewoon opvoed en onder controle houd kan iedereen gewoon gezellig wandelen met zijn of haar hond....
-
- Zeer actief
Ja, maar dat gebeurt dus niet.Leonie&Evi schreef:S@ndr@ schreef:labradingesen zijn sowiso vaak neuroten, heb nog nooit een leuke gezien, die niet suitert en hysterisch is,......... aan de andere kant, wat moet je met je wawa in het bos- ik blijf het niet slim v inden--- maar die discussie hebben we al uit en te na gehad. wordt een beetje ee donkere K dag als zoiets je overkomt....... valse naam en zo opgeven is ook niet helemaal fris ee
Meen je dit serieus??? Waarom zou je niet met een wawa in het bos kunnen lopen??? Moet niet gekker worden.... als iedereen zijn hond gewoon opvoed en onder controle houd kan iedereen gewoon gezellig wandelen met zijn of haar hond....
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
Ik zou mijn ukken niet met een groep honden laten spelen (willen ze zelf ook helemaal niet), dus zou wat dat betreft goed opletten. Maar om dan niet in het bos te gaan lopen... mijn kleintjes genieten ook van het rondstruinen daar, net als (onze) grote honden. En gelukkig lopen er geen honderden grote honden op een kluitje, dus is prima te doen.Emma schreef:Zelf zou ik het denk ik niet aandurven hoor. Met een chihuahua in een losloopbos (aanlijngebied zou ik het wel durven, denk ik), wandelen.tbeast schreef:Ik twijfel of je dit nou als grap bedoelt.... wat moet je met je wawa in het bos? Nou, wandelen, net als ik met mijn CC's in het bos wandel.S@ndr@ schreef:labradingesen zijn sowiso vaak neuroten, heb nog nooit een leuke gezien, die niet suitert en hysterisch is,......... aan de andere kant, wat moet je met je wawa in het bos- ik blijf het niet slim v inden--- maar die discussie hebben we al uit en te na gehad. wordt een beetje ee donkere K dag als zoiets je overkomt....... valse naam en zo opgeven is ook niet helemaal fris ee
En dan niet omdat ik misschien een bijtende hond tegen zou komen, maar omdat ik chihuahua's best wel kwetsbaar vind, als je in een groepje grotere spelende honden terechtkomt.
Maar dat is wel puur eigen gevoel hoor. Lijkt me met een kaninchen teckel ook best wel eng misschien.
Het hondje van een vrouw hier in de buurt is een klein hondje kwijtgeraakt ( rug gebroken) door een spelende iets grotere hond. Pure pech, en hoe vaak komt het nou voor, natuurlijk. Maar lijkt mij toch best eng.
Dat gezegd hebbende, zal ik voor een eventuele volgende hond, ook een klein hondje weer willen, dat in een fietsmand past. Maar ook niet te klein.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Het is ook wel afhankelijk waar je woont/ loopt.tbeast schreef:Ik zou mijn ukken niet met een groep honden laten spelen (willen ze zelf ook helemaal niet), dus zou wat dat betreft goed opletten. Maar om dan niet in het bos te gaan lopen... mijn kleintjes genieten ook van het rondstruinen daar, net als (onze) grote honden. En gelukkig lopen er geen honderden grote honden op een kluitje, dus is prima te doen.Emma schreef:Zelf zou ik het denk ik niet aandurven hoor. Met een chihuahua in een losloopbos (aanlijngebied zou ik het wel durven, denk ik), wandelen.tbeast schreef:Ik twijfel of je dit nou als grap bedoelt.... wat moet je met je wawa in het bos? Nou, wandelen, net als ik met mijn CC's in het bos wandel.S@ndr@ schreef:labradingesen zijn sowiso vaak neuroten, heb nog nooit een leuke gezien, die niet suitert en hysterisch is,......... aan de andere kant, wat moet je met je wawa in het bos- ik blijf het niet slim v inden--- maar die discussie hebben we al uit en te na gehad. wordt een beetje ee donkere K dag als zoiets je overkomt....... valse naam en zo opgeven is ook niet helemaal fris ee
Waar wij wonen( noord Holland), is het overal druk.
Maar als we in of rond Drenthe op vakantie zijn, lopen we soms in ons eentje een heel stuk in het bos, dat is natuurlijk heel anders. Dan in een stadsbos, waar iedereen loopt.
-
- Zeer actief
Nou dan neemt men toch geen hond meer ook goedAnne&Taar schreef:En dat ook. Als een hond nooit meer los zou mogen, komt er hier geen hond meer in...malinois schreef:Precies... dan hoef ik geen honden meer. Ik ga niet aangelijnde rondjes lopen daar heb ik de honden niet voor ook... die klimmen tegen de muren omhoog na een week. En ja ik train en fiets er ook naast met ze.gonnie schreef:

Chihuaha's kunnen prima in het bos los. Doet m'n moeder ook. Ook naar het strand gaan ze gewoon mee, ze vermijden andere honden als de ziekte en redden zich dus prima