Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kerstshow Gorinchem 16/17 dec

Moderator: moderatorteam

veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Re: Kerstshow Gorinchem 16/17 dec

Ongelezen bericht door veertje »

Gefeliciteerd allebei! :ok:

Wij hebben ook een erg leuke dag gehad! Met ons 'clubje' hadden we 3 belgen en een chineesje te showen en allemaal zijn ze met mooie resultaten naar huis gegaan. Tess werd beste puppy teef, haar broer beste puppy reu (ja ze waren beide maar in hun eentje, maar oke :tongue: ) en uiteindelijk won Tess beste puppy. Hun vader werd beste veteraan bij de tervuerense herders en hun chinese vriendinnetje kreeg een 2u in de jeugdklasse.

Tess deed het erg goed, zowel in de ring als daarbuiten en kon de drukte van de show prima aan. Ik was wel erg blij met de ruime opzet, zo was dit een goede eerste ervaring geworden :D
In de erering was ze wel al duidelijk moe en moest ze de pup achter haar steeds afsnauwen tijdens het wachten in de voorring. En Tess is niet echt snauwerig, dus het was wel duidelijk dat ze naar bed wilde :wink: Het was ring in en uit, dus daarna mocht ze snel naar bed :mrgreen:

Super blij met hoe ze het deed en nu kan ik eens verder kijken welke shows we nog zouden kunnen doen.

Dit was haar verslag:
Afbeelding

Afbeelding
:I:
veertje
Zeer actief

Is er iemand een beetje thuis in de Duitse kynologie termen? :engel: Ik kan het grootste deel wel begrijpen, maar de fokker vraagt om een vertaling en dan blijkt het toch net iets minder begrijpelijk :LOL:
Pienda
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pienda »

Okee, dit is wat ik er van maak:
Goede grootte, correcte vacht met onderwol.
Zeer goed koptype met kleine goed aangezette oren. Middellange hals. Wat nauwe stand (?)
Diepe borst
Voorhand goed gehoekt.
Achterhand staat wat onder het lijf.

Maar gefeliciteerd! Fijn dat jullie ook zo'n goede dag hebben gehad!
veertje
Zeer actief

Mizzsylver schreef:
veertje schreef:Is er iemand een beetje thuis in de Duitse kynologie termen? :engel: Ik kan het grootste deel wel begrijpen, maar de fokker vraagt om een vertaling en dan blijkt het toch net iets minder begrijpelijk :LOL:
Zo ongeveer:
Goede grootte, correcte beharing met onderwol. Zeer goed koptype met kleine, goed aangezette oren. Middellange hals, iets eng staande hoektanden.
In rug nu wat opgetrokken.
Diepe borst.
Goede voorhandshoeking.
Staat achter iets ondergeschoven.

Ah ja die canini! :oohja: We hadden er eerst al konijnenoren van gemaakt :LOL: en toen dachten we dat het bij onderwol hoorde, maar daar konden we het ook al niet echt plaatsen.
Pienda
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pienda »

Canini zijn de hoektanden! Maar er was niet genoeg ruimte op de regel, dus die heeft ze op de regel erboven geschreven. Het nauw staand gaat over dan inderdaad over de hoektanden wat mizzsylver al zegt.
Plaats reactie

Terug naar “Show”