Klinkt wel interessant. Stinkt het ook (erg) of valt dat mee?petra1 schreef:Dankjewel! Ik heb al even gekeken en ga in januari zeker een bestelling doen!malinois schreef:Ik koop t bij Novivit (vriendin van me) maar ze verzend t inmiddels al door heel Europapetra1 schreef:Oeh, dat ziet er uit als iets wat in ieder geval Teun wel zou willen proberen.
Waar haal/bestel je dat?
https://www.facebook.com/NovivitZevenbergen/
Die hele grote zijn voor mijn honden te groot, daar doen ze maanden mee haha.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kauwsnacks
Moderator: moderatorteam
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
Re: Kauwsnacks

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Je ruikt t wel een beetje maar bij lange na niet zo erg als een bullepees bijv.HillieS schreef:Klinkt wel interessant. Stinkt het ook (erg) of valt dat mee?petra1 schreef:Dankjewel! Ik heb al even gekeken en ga in januari zeker een bestelling doen!malinois schreef:Ik koop t bij Novivit (vriendin van me) maar ze verzend t inmiddels al door heel Europapetra1 schreef:Oeh, dat ziet er uit als iets wat in ieder geval Teun wel zou willen proberen.
Waar haal/bestel je dat?
https://www.facebook.com/NovivitZevenbergen/
Die hele grote zijn voor mijn honden te groot, daar doen ze maanden mee haha.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
Dank je!malinois schreef:Je ruikt t wel een beetje maar bij lange na niet zo erg als een bullepees bijv.HillieS schreef: Klinkt wel interessant. Stinkt het ook (erg) of valt dat mee?

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Malinois, heb je ook wel eens die stengels? Doen ze daar ook lang mee of krijgen ze dat wel snel op?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja die heb ik ook (net weer gehaald toevallig). Ze zijn wel een flink stuk sneller op hier hoor... maar ter afwisseling vind ik dat wel prima.sirene schreef:Malinois, heb je ook wel eens die stengels? Doen ze daar ook lang mee of krijgen ze dat wel snel op?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Okee, dank! Ik ga het ook eens proberenmalinois schreef:Ja die heb ik ook (net weer gehaald toevallig). Ze zijn wel een flink stuk sneller op hier hoor... maar ter afwisseling vind ik dat wel prima.sirene schreef:Malinois, heb je ook wel eens die stengels? Doen ze daar ook lang mee of krijgen ze dat wel snel op?

- Tineke
- Zeer actief
Ha ha ik heb ook direct een bericht gestuurd om wat te bestellen , wat kauwplaten en stengels. Leuk voor de vakantie op Texel als extraatje voor ze erbij 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Hier zijn de kleine kauwplaten binnen, en wat Teun en Odie betreft zijn ze een groot succes:

Dax weet het zo net nog niet, ze wilde er wel even aan snuffelen voor de foto, maar verder ook niet:

Dax weet het zo net nog niet, ze wilde er wel even aan snuffelen voor de foto, maar verder ook niet:

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Leg hem eens gedeeltelijk een uurtje of wat in heet waterpetra1 schreef:Hier zijn de kleine kauwplaten binnen, en wat Teun en Odie betreft zijn ze een groot succes:

- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Ze kreeg er een die al zachter gemaakt was door Odie, maar ze is geen knager.malinois schreef:Leg hem eens gedeeltelijk een uurtje of wat in heet water
Ik kan het nog wel proberen met het hete water, dat doe ik dan met een van de stengels, want die kan ze wat makkelijker in haar bek pakken.
Deze grote is nu gebombardeerd tot kerstkado voor de hond van mijn ouders.
Ik stond er wel van te kijken dat de kleine platen alsnog best groot zijn, Teun en Odie zijn er meer dan een uur mee bezig geweest, toen heb ik ze weggelegd maar er was echt maar een klein stukje van af