Stomme beest gaat dan helemaal met laag staartje staan.
Leuke foto's

Moderator: moderatorteam
Wij zaten ook wel vlak bij de erering en het was nog lang geen tijd voor de eindkeuringen. Wel werd er doggydance-wedstrijd of -demo gedaan in de erering, maar daar stond inderdaad erg weinig publiek. Richting de andere hallen werd het al een stukje drukker, hoor. Voor mij wel prettig, die rust en ruimte om onze ringveertje schreef:Het ziet er op de foto's best uitgestorven uit inderdaad
Laag staartje is bij de Markiesjes juist gewenstMachie schreef:Ik kan Fiji niet in stand zetten
Leuke foto's
Laag staartje is bij de Markiesjes juist gewenstMachie schreef:Ik kan Fiji niet in stand zetten
Leuke foto's
Op de foto staat ze keurig in d'r eentjeMachie schreef:Fiji haar staart mag in stand omlaag, maar het staat veel minder mooi dan een over de rug gedragen staart
Zeker! Koste even tijd want ze snapte niet wat ze moest. Maar even spelen en toen deed ze t. Ze gaat zelf zo staan. Ik vind het prima. Misschien had dr ene achterpoot nog een fractie naar achteren gekund maar boeiend.Marjoleine schreef:Op de foto staat ze keurig in d'r eentjeMachie schreef:Fiji haar staart mag in stand omlaag, maar het staat veel minder mooi dan een over de rug gedragen staart
Ik heb m'n foto niet gekregenMachie schreef:Zeker! Koste even tijd want ze snapte niet wat ze moest. Maar even spelen en toen deed ze t. Ze gaat zelf zo staan. Ik vind het prima. Misschien had dr ene achterpoot nog een fractie naar achteren gekund maar boeiend.Marjoleine schreef:Op de foto staat ze keurig in d'r eentjeMachie schreef:Fiji haar staart mag in stand omlaag, maar het staat veel minder mooi dan een over de rug gedragen staart
Ze is 12 kilo, terwijl de rasstandaard 17-20 zegt.veertje schreef:Piepklein? Ze oogt helemaal niet klein voor een toller vind ik
Maar 42 haalt ze denk ik net.under the red sky schreef:Alles tussen 42 en 51 cm is correct, die marge is echt heel groot bij tollers.Leonie. schreef:Daarbij is ze piepklein en stond in haar verslag 'of correct size'.
Gaaf!Rinne Roos schreef:Diedeltje, F2 wetter (3/4 wetter en 1/4 labrador) heeft een rozet gekregen als beste jongste pup!
Hahaha, ja dat is het natuurlijk gewoon. Ik vond het prettig dat het zo lekker rustig wasveertje schreef:Het ziet er op de foto's best uitgestorven uit inderdaad
Dat is inderdaad maar een ukkie. Dan zijn die teven van ons maar lompe reuzenLeonie. schreef:Ze is 12 kilo, terwijl de rasstandaard 17-20 zegt.veertje schreef:Piepklein? Ze oogt helemaal niet klein voor een toller vind ik
Maar 42 haalt ze denk ik net.under the red sky schreef:Alles tussen 42 en 51 cm is correct, die marge is echt heel groot bij tollers.Leonie. schreef:Daarbij is ze piepklein en stond in haar verslag 'of correct size'.
Geluktgonnie schreef:Vandaag de rozet voor Tanja gekregen. Had een mailtje gestuurd. Hahaha. Wat Tanja verdiend wil ik ook wel hebben.