Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Op mensen afrennen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Stapper
Zeer actief

Re: Op mensen afrennen

Ongelezen bericht door Stapper »

Herken ik, Bente gaat meer waken en mensen hoeden. Wel lekker om te beseffen dat het minder wordt als ze weer voldoende actief zijn en alles regelmaat heeft. Gaat trouwens niet alleen op voor honden. Mensen gaan ook lekker op rust, reinheid en regelmaat
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

tja, Zuri doet het soms ook en ik heb haar nu in de straat weer aan de lange lijn omdat er tweebeners zijn die het nodig vinden om de dame te slaan..... in het park kan ze wel los , daar ontloopt ze het gros en dat zijn wel honden mensen
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Bas doet het soms ook. Recht op mensen in lopen en dan voor hun neus gaan staan kwispelen. Halloooo.....Ik vind dat ontzettend vervelend en probeer haar altijd bij me te houden. Gelukkig is Bas super kalm en ziet ze er ontzettend onschuldig uit. Maar dat is precies wat dit in stand houdt aangezien veel mensen minimaal tegen haar gaan praten. Ach kleintje wat ben je lief.... :I: etc. En Bas is een sucker voor aandacht. :lol1:

Guus is tot nu toe met alles bezig buiten en dus te druk om dit soort dingen te doen.
Afbeelding
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Linda wil dat ook. Linda lééft voor een aai, liefst van zoveel mogelijk verschillende mensen. Het is een volstrekt waardeloze waakhond, want echt iedereen wordt binnengehaald als een verloren zoon. Alleen al door haar formaat mag het niet, mensen schrikken, hoewel ik nog nooit een hond heb gezien die zo'n kalme, liefdevolle uitstraling heeft. Ze doet ook echt hélemaal niks, ze komt op je af, keurig een klein beetje van opzij, kalm en respectvol en kijkt dan met van die puppie-ogen naar je op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

kipo schreef:Linda wil dat ook. Linda lééft voor een aai, liefst van zoveel mogelijk verschillende mensen. Het is een volstrekt waardeloze waakhond, want echt iedereen wordt binnengehaald als een verloren zoon. Alleen al door haar formaat mag het niet, mensen schrikken, hoewel ik nog nooit een hond heb gezien die zo'n kalme, liefdevolle uitstraling heeft. Ze doet ook echt hélemaal niks, ze komt op je af, keurig een klein beetje van opzij, kalm en respectvol en kijkt dan met van die puppie-ogen naar je op.

Alsof je Bas beschrijft. Net nog. Ik zei sorry ze doet niks. Zegt die man voor de grap, had ook niet het gevoel dat ze me ging verscheuren....lol. en weer geaaid en weer bevestigd. :I:
Afbeelding
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

laeken schreef:
Alsof je Bas beschrijft. Net nog. Ik zei sorry ze doet niks. Zegt die man voor de grap, had ook niet het gevoel dat ze me ging verscheuren....lol. en weer geaaid en weer bevestigd. :I:
Bas maal 10 dan :F:
Onze buurman, die stiekem bang is voor honden, zei over Linda: "die doet geen vlieg kwaad, dat zie je meteen".

Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”