Fiji heeft zich dubbel gekwalificeerd

Ik ben benieuwd wie er wel gaan. Zowel om te showen, te sporten of te shoppen

Moderator: moderatorteam
Gait heeft exact hetzelfde. Ook dubbel gekwalificeerd, maar ras is niet erkend bij de kennel clubMachie schreef:Wie gaan er?
Fiji heeft zich dubbel gekwalificeerdHelaas hebben we er geen ruk aan want the kennel club heeft de kroaat niet erkend als ras
Wij mogen dus wel maar kunnen niet
Ik ben benieuwd wie er wel gaan. Zowel om te showen, te sporten of te shoppen
Zorg maar voor een goedgevulde portemonnee als het je eerste keer isjoyce83 schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst kijken. We vliegen op zaterdag heen en komen maandag terug. Ben erg benieuwd wat er allemaal te zien en te koop is.
is het dan ook goedkoper? we hebben in elk geval vliegtuig zonder bagage geboekt dus moet het ook echt iets zijn wat ik heel graag wil hebben mocht het mee terug gaan. (toch maar even checken wat extra bagage mee terug nemen kostTamara/Bayko schreef:Zorg maar voor een goedgevulde portemonnee als het je eerste keer isjoyce83 schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst kijken. We vliegen op zaterdag heen en komen maandag terug. Ben erg benieuwd wat er allemaal te zien en te koop is.
Oei. Haha. Wij gingen altijd met een groep van een man of 15-20 in gehuurde busjes, en dan was het altijd al proppen om alle gekochte waar mee terug te kunnen nemenjoyce83 schreef:is het dan ook goedkoper? we hebben in elk geval vliegtuig zonder bagage geboekt dus moet het ook echt iets zijn wat ik heel graag wil hebben mocht het mee terug gaan. (toch maar even checken wat extra bagage mee terug nemen kostTamara/Bayko schreef:Zorg maar voor een goedgevulde portemonnee als het je eerste keer isjoyce83 schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst kijken. We vliegen op zaterdag heen en komen maandag terug. Ben erg benieuwd wat er allemaal te zien en te koop is.)
KLM vanaf Amsterdam? Zaterdag 8 uur-nogwat heen en maandag 11 uur-nogwat terug? Want dan zitten we in hetzelfde vliegtuig hahajoyce83 schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst kijken. We vliegen op zaterdag heen en komen maandag terug. Ben erg benieuwd wat er allemaal te zien en te koop is.
We vliegen van dusseldorf naar birmingham dus niet in hetzelfde vliegtuig.grover schreef:KLM vanaf Amsterdam? Zaterdag 8 uur-nogwat heen en maandag 11 uur-nogwat terug? Want dan zitten we in hetzelfde vliegtuig hahajoyce83 schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst kijken. We vliegen op zaterdag heen en komen maandag terug. Ben erg benieuwd wat er allemaal te zien en te koop is.
Ik shop overigens nooit zo heel veel op Crufts hoor, vorig jaar heb ik een paar pluizen-aan-een-touw gekocht voor tijdens de training en het jaar ervoor een paar speeltjes en een boekZou eigenlijk graag willen kijken voor een tuig want ze hebben er altijd wel heel mooie tuigen hangen, maar daar heb ik dan weer liever m'n hond voor bij en tja, die blijft thuis
Dan zaten we in hetzelfde vliegtuigKarinW schreef:Ik heb er al helemaal zin in, vliegen donderdag om 8.20