Affijn mijn adrenaline begint te stromen van gewelste..maar ik blijf rustig.. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan dit soort apparaten. Je hond hoort op een positieve manier getraint te worden.
En jij met je poedel en teckel vrienden..Ik heb een Witte herder lijkt niet zo heel veel op een poedel, alhoewel ik die ook heel leuk vind. Als jij een poedel en een teckel niet kunt waarderen waardeer je in mijn ogen geen enkele hond. Een hond is een hond en je mag best een oordeel hebben voor je favoriet ras, maar haal er niet de poedel en teckel bij want die kunnen aan jouw verhaal niks veranderen. Deze zijn ook heel intelligent hoor, maar goed dat ze jou niet horen want dan zouden ze je lekker in je poten bijten.
Mijn witte herder piept ook en op de cursus waren het de herders in koor. Dit zit nou eenmaal in een herder ze zijn inderdaad sterk aanwezig. leuk toch. Maar jij laat je buren klagen over jou hond die jankt..maar hun mogen wel al in oktober vuurwerk afsteken..Lekker is dat zeg..ik liet die politie dus mooi komen en deed mijn boekje ook even open. Wat nou overlast. Wat het voordeel is van mijn Witte herder deze jankt en piept wel maar kan prima alleen blijven zonder te janken en weet je hoe door een alleen blijf training. Ook geleerd op de cursus maar zeker ook een kwestie van tijd he.
Maar goed fijn dat het helpt dat apparaat. Jammer dat het niet anders had gekunt zeker jammer voor de hond.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
piepen en janken van een herder
Moderator: moderatorteam
- carolaleijtens
- Vaste gebruiker
- Moos
- Zeer actief