Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen WIE.?
Moderator: moderatorteam
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
- Aantal honden: 1
Re: Wandelen WIE.?
De wandeling in Monster was de eerste keer een klein clubje, en de tweede keer door te weinig aanmeldingen niet doorgegaan. De wandeling net in Friesland was wel een groot succes (was voor mij overigens ook gewoon 2.5 uur enkele reis). Maar als je een leuk wandelgebied weet in NH, dat ook nog eens via de snelweg een beetje bereikbaar is, dan is het de moeite waard om eens een topic te openen in dit forum. 1, 11 en 18 februari zijn er al wandelingen in Gelderland (Oosterbeek), dus ik weet niet of dat de meest handige data zijn, ik zou het erna plannen.
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Langevelderslag? Ligt dat wat meer in de buurt?Joey.K schreef:Richting noord Holland.. het is altijd zo een eind
Tycha en ik komen beide uit Zuid Holland Noord, ik wil zoals je ziet best een stukje rijden.
Er zit bij mij alleen wel een kleine maar aan en dat is dat ik nu 33 weken zwanger ben dus niet zo heel veel weken nog kan

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wees blij dat je niet mee gelopen bent , was geen wandeling maar gewoon een overlevingstocht . Door bos , heide en loopgraven uit de 2e wereldoorlog .Joey.K schreef:Kunnen jullie niet eens dichterbij gaan wandelen??
Een valse herder in de achterhoede en een zwangere vrouw voor mij die ieder moment al haar vruchtwater kon laten lopen en we zouden verzuipen. Kreeg het letterlijk op mijn heupen en rug met mijn zwakke gestelletje en wat honden die met een trauma naar huis zijn gegaan.
Het was me het dagje wel.

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hahahahabouvierpoedel schreef:Wees blij dat je niet mee gelopen bent , was geen wandeling maar gewoon een overlevingstocht . Door bos , heide en loopgraven uit de 2e wereldoorlog .Joey.K schreef:Kunnen jullie niet eens dichterbij gaan wandelen??
Een valse herder in de achterhoede en een zwangere vrouw voor mij die ieder moment al haar vruchtwater kon laten lopen en we zouden verzuipen. Kreeg het letterlijk op mijn heupen en rug met mijn zwakke gestelletje en wat honden die met een trauma naar huis zijn gegaan.

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Hahahaha, het was inderdaad een ietwat bijzondere route.bouvierpoedel schreef:Wees blij dat je niet mee gelopen bent , was geen wandeling maar gewoon een overlevingstocht . Door bos , heide en loopgraven uit de 2e wereldoorlog .Joey.K schreef:Kunnen jullie niet eens dichterbij gaan wandelen??
Ennuh ik kon het nog prima aan hoor pfff

- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hey!bouvierpoedel schreef: Wees blij dat je niet mee gelopen bent , was geen wandeling maar gewoon een overlevingstocht . Door bos , heide en loopgraven uit de 2e wereldoorlog .

Het was inderdaad wel een overlevingstocht door loopgraven en zo.

Groetjes Marja
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
De jouwe een poeppie vergeleken bij de 2 achterbuurt honden van die andere mevrouw. Duiken gewoon op iedere hond maar aanlijnen ho maar.tycha schreef:Hey!bouvierpoedel schreef: Wees blij dat je niet mee gelopen bent , was geen wandeling maar gewoon een overlevingstocht . Door bos , heide en loopgraven uit de 2e wereldoorlog .
Het was me het dagje wel.Die valse herder deed het harstikke goed. Meestal. Best wel vaak. Af en toe
![]()
Het was inderdaad wel een overlevingstocht door loopgraven en zo.![]()
wandeling hondenforum-335.jpg by Marenko, on Flickr

Wat je zegt ben je zelfffff