Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

visolie?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Marieke*
Zeer actief

visolie?

Ongelezen bericht door Marieke* »

Ik lees op verschillende fora goede berichten over de visoliecapsules. Maar is dat alleen in capsulevorm te krijgen? Geven jullie hele capsules of maken jullie ze kapot?

Ik vind de capsules zo ontzettend groot en ik vraag me eigenlijk af hoeveel ik er van moet geven aan mijn honden: 5,5 kg, 6 kg, 7,2 kg, 8 kg.
Peet2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Peet2 »

Die van Solgar zijn idd erg groot, die van de Hema zijn alweer een stuk kleiner. Ik stop ze in hun kvv (kompleet versvlees maaltijd) of in een stuk leverworst......geen probleem!! :mrgreen:
Niet kapot maken, wordt vieze glibberboel. Misschien is het bij een reformwinkel ook in een flesje te koop? kan je een lepeltje over hun voer doen.....
Peet
Afbeelding
Annemieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Annemieke »

Ik gebruik ook die van de Hema maar ik maak ze wel stuk. FF gaatje erin prikken. Maar heel laten is wel een stuk makkelijker ik ga dat ook een keer proberen.
Novy
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Novy »

Is dat hetzelfde als zalmolie????

Die komt volgende maand uit van biofood(in flesje met pompje)
Yvon ,

Tyquera & Tarquin † voor altijd in mijn hart 23-05-03/ 13-03-07

en kleine Novy
AfbeeldingAfbeelding
speurneus carola

Ongelezen bericht door speurneus carola »

die kun je gewoon heel geven, is geen probleem, ik gooi ze gewoon door het voer heen.

het is ook in vloeibare vorm verkrijgbaar, maar ik heb het tot nu toe alleen nog maar bij de groothandel gevonden, en daar kan niet iedereen kopen.
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Novy schreef:Is dat hetzelfde als zalmolie????

Die komt volgende maand uit van biofood(in flesje met pompje)
Visoliecapsules is niet hetzelfde als zalmolie. Bestaat uit meerdere bestanddelen en verschillende vissoorten. Moet je je even in verdiepen. Zalmolie is ook heel goed.
Yari
Zeer actief

Ongelezen bericht door Yari »

Je hebt van het merk Henne ook zalmolie in een flesje (met handige doseerpomp) verkrijgbaar bij dierenspeciaalzaak.
Verder kun je ook bij Puur Natuur een flesje Trias Omega van het merk Groene Os bestellen, heb hier wat info voor je ervan:

Indicatie
Stijve spieren, huid- en vachtproblemen (Vooral droge en schilferige huid), slecht mesten, slechte spijsvertering, tekort aan energie, slechte bloedsomloop.

Eigenschappen
Dit oliemengsel bevat Omega 3, 6 en 9 vetzuren in de ideale verhouding.
Trias Omega helpt bij het reinigen van het vatenstelsel, soepel maken van spieren en gewrichten en draagt bij aan een goede conditie van huid en vacht, heeft een positieve werking op de urinewegen en werkt ontgiftend (op de darmen). Trias Omega zorgt voor extra energie en gaat verzuring tegen. Het is ideaal voor de verharing tijdens de seizoenswisselingen (met een multi vitaminen/mineralen). Trias Omega is 100 % plantaardig.

Dosering
Kat, hond:
tot 10 kg: 5 ml ( 1eierlepel) per dag.
hond tot 20 kg: 7 ml ( 0,5 eetlepel) per dag.
boven 20 kg: 15 ml (1 eetlepel) per dag.
Paarden:
15 ml (1 eetlepel) per dag.

Opmerking
Trias Omega wordt veel als ondersteuning gebruikt van diverse geneesmiddelen zoals van Glucosamine complex, Pro bioforte, Multivitaminen hond/kat of Mulitvitaminen paard.

Verpakking 200 ml - hond en kat Eur. 10.95

500 ml - hond en kat Eur. 19.95

500 ml - paard en pony Eur. 19.95

Zie ook: www.puurnatuur.nl
Afbeelding

Groetjes: Mariëlle & Yari :voet:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”