Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
webshop Lupa Diervoeding
Moderator: moderatorteam
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
webshop Lupa Diervoeding
Heeeft iemand hier toevallig nog recente ervaring met het bestellen van KVV via de webshop van Lupa? Ik zoek een webshop of tastbare winkel waar ik Bandit en liefst ook Darf of Alroda kan bestellen. Vooral Bandit is lastig te verkrijgen. Lupa bezorgt Bandit en Darf aan huis, maar ik kan nergens vinden wat zij tegenwoordig voor bezorgkosten hanteren. Alleen dat het vanaf 125 euro gratis bezorgd wordt, maar aan zulke hoeveelheden kom ik niet. Of zou het zo zijn dat ze tegenwoordig alleen nog maar grote bestellingen vanaf 125 euro leveren? Dat kan ik me haast niet voorstellen.
-
- Zeer actief
Re: webshop Lupa Diervoeding
Bezorgkosten 10 euro (even een kleine proefbestelling, zogenaamd dan) gedaan. Wel erg slordig dat dat niet genoemd wordt, maar wel Gratis bezorging, gevolgd door ‘vanaf 125 euro’. Niets gratis dus.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Dogmeat.nl verkoopt ook Bandit.
Met Lupa geen ervaring.
Met Lupa geen ervaring.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
Oh wat dom dat ik er niet aan heb gedacht dat op die manier uit te proberen. M'n hoofd loopt momenteel een beetje over. Een tientje bezorgkosten dus. Dat zou voor mij 5 euro minder zijn dan bij Ekowolf. Ekowolf heeft dan weer als voordeel dat ik er zowel Bandit als Darf als Alroda kan krijgen, en tegen een kleine meerprijs wordt het ook nog voor je in porties gesneden.*Wolf* schreef:Bezorgkosten 10 euro (even een kleine proefbestelling, zogenaamd dan) gedaan. Wel erg slordig dat dat niet genoemd wordt, maar wel Gratis bezorging, gevolgd door ‘vanaf 125 euro’. Niets gratis dus.
Klopt, maar dat is dan ook het enige merk dat ik bij hen echt interessant vind. Ik geef bij voorkeur biologisch en wild, liever geen vlees uit de bio-industrie.Dogmeat.nl verkoopt ook Bandit.
Laatst gewijzigd door Tamara/Bayko op 24 jan 2018 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Ik bestel maandelijks bij Lupa nooit problemen, alleen ik woon wel zo dichtbij dat ik het altijd afhaal. 

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
- Zeer actief
Darf bezorgt gratis vanaf 50 euro, wist je dat al?Tamara/Bayko schreef:
Oh wat dom dat ik er niet aan heb gedacht dat op die manier uit te proberen. M'n hoofd loopt momenteel een beetje over. Een tientje bezorgkosten dus. Dat zou voor mij 5 euro minder zijn dan bij Ekowolf. Ekowolf heeft dan weer als voordeel dat ik er zowel Bandit als Darf als Alroda kan krijgen, en tegen een kleine meerprijs wordt het ook nog voor je in porties gesneden.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
55 euro*Wolf* schreef:Darf bezorgt gratis vanaf 50 euro, wist je dat al?Tamara/Bayko schreef:
Oh wat dom dat ik er niet aan heb gedacht dat op die manier uit te proberen. M'n hoofd loopt momenteel een beetje over. Een tientje bezorgkosten dus. Dat zou voor mij 5 euro minder zijn dan bij Ekowolf. Ekowolf heeft dan weer als voordeel dat ik er zowel Bandit als Darf als Alroda kan krijgen, en tegen een kleine meerprijs wordt het ook nog voor je in porties gesneden.

-
- Zeer actief
Ah zo, ik dacht dat je meer honden had en ook daarvoor ging bestellen. Overigens staat op de site een minimumbedrag van 50 euro. Niet dat het veel uitmaakt, maar ja, met drie dozen ben je er dan, en die zijn wel een jaar houdbaar. Maar daar moet je wel ruimte voor hebben natuurlijk, kost je wel je vriesruimte.Tamara/Bayko schreef:55 euro*Wolf* schreef:Darf bezorgt gratis vanaf 50 euro, wist je dat al?Tamara/Bayko schreef:
Oh wat dom dat ik er niet aan heb gedacht dat op die manier uit te proberen. M'n hoofd loopt momenteel een beetje over. Een tientje bezorgkosten dus. Dat zou voor mij 5 euro minder zijn dan bij Ekowolf. Ekowolf heeft dan weer als voordeel dat ik er zowel Bandit als Darf als Alroda kan krijgen, en tegen een kleine meerprijs wordt het ook nog voor je in porties gesneden., maar dat zijn echt te grote hoeveelheden. Mijn hondje zal uiteindelijk maar rond de 4 kilo gaan wegen en ik wil graag afwisselen tussen meerdere merken KVV, met daarnaast bijv. nog Renske Vers voor de dagen dat rauw minder praktisch is.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
Op de ene pagina staat 50 euro, op de andere 55. Beetje verwarrend. Hoe dan ook wordt het vrij lastig om aan dat bedrag te komen en het ook nog kwijt te kunnen in m'n vriezer als ik wil afwisselen met andere merken. Ik bedenk me net wel dat ik de biologische snacks via DARF zou kunnen bestellen. Dat tikt ook aardig aan in de kosten waardoor gratis bezorging misschien toch haalbaar wordt