Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoogwater

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Hoogwater

Ongelezen bericht door laeken »

Kells schreef:Het water is nu wel weg denk ik? Dochter stuurde wat plaatjes vanuit Zeegse. Tokkel moest zwemmen i.p.v. lopen. 24 uur later was het water weg. Hier gelukkig ook en nu lopen we op bevroren grond.
Nee hoor. Water stijgt meen ik nog en donderdag staat waarschijnlijk de waalkade ook onder in Nijmegen zover ik begreep. Ben er zelf nog niet geweest dus we gaan zien.
Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Het is prachtig om te zien dat hoge water, maar ik baal ook als een stekker. Om voor mijn werk op het trainingsterrein te komen moet ik bijna dagelijks de IJssel over met de pont, die ligt er nu uit. Moet nu omrijden over Apeldoorn of Zwolle. Scheelt me zo'n 60 km per dag. :ugh:
Gr. Aniek

Afbeelding
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tobi__ »

Het is een gekke gewaarwording om te zien. En morgen wordt het inderdaad nog hoger. Ga dan zeker even naar de dijk om naar de Lek te kijken.
_Esmee
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Er komt nieuw water aan
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Vorige week donderdag, na de storm, was het hier ook flink hoog water. Ik wist wel dat het vrij hoog stond, maar ik realiseerde me zelfs bij deze foto nog niet hoe hoog het eigenlijk was...
Afbeelding

Afbeelding

Ik wilde het normale pad op lopen (deel van wat vroeger het normale pad was is tegenwoordig 'geen wandelpad' meer), maar dat zag er zo uit. Zo'n drie kwartier eerder was ik daar van links gekomen
Afbeelding

Afbeelding

En dit is waar je dan normaal gesproken uit zou komen (en waar ik op de heenweg dus het pad op gegaan was)
Afbeelding

Ik dacht wel dat de zomerdijk onder water zou staan, maar ik had gedacht dichterbij te kunnen komen. Normaal gesproken ziet het er meer zo uit op de zomerdijk, maar nu had je aan lieslaarzen nog niet eens genoeg...
Afbeelding

En dit is de plek waar ik gedacht had een foto van het hoge water en de overstroomde dijk te kunnen maken, maar waar mijn laarzen waarschijnlijk ook niet toereikend waren geweest
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”