Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goedkoop (gedroogde) snacks online
Moderator: moderatorteam
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Goedkoop (gedroogde) snacks online
Normaal ga ik altijd naar de Winner of de show in Beiswijk om gedroogde snacks in te slaan, maar dit jaar gaat dat niet lukken.
Mijn vraag is dus eigenlijk waar kan je op internet goedkoop gedroogde snacks inslaan? Mijn voorraad is nogal op namelijk
Denk aan, oren, gedroogde kippenpoten, pensstaafjes enz.
Mijn vraag is dus eigenlijk waar kan je op internet goedkoop gedroogde snacks inslaan? Mijn voorraad is nogal op namelijk
Denk aan, oren, gedroogde kippenpoten, pensstaafjes enz.

- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Re: Goedkoop (gedroogde) snacks online
Ik bestel ze altijd bij www.bullepees.nl of www.witjesverzendhuis.nl
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Ligt eraan wat je wil hebben. Ik bestel bij Zooplus, Witjesverzendhuis en Dogbite.
-
- Zeer actief
Ik bestel graag bij www.dierenshopdeduizendpoot.nl. Superkwaliteit, altijd.
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Contacteer:
ik bestel hier regelmatig
https://www.snacks4dogs.nl/
hier kan je ze voor de helft van de prijs bestellen ( verzenden ook naar nederland)lor1_1984 schreef:Zoofast heeft vrij goedkope gedroogde snacks, verder bestel ik weleens dingen mee bij bitiba (iets goedkoper dan zooplus) of ik bestel via de dierenwinkel (vandaag geïnformeerd voor eendennekken, normaal €4,05 per 200gr, omdoos kan ik voor €35,- bestellen en dan zitten er 10 zakjes à 200gr in).
Nog goedkoper is natuurlijk een voedseldroger kopen en daar vers vlees in drogen.
https://www.ebay.de/itm/2-kg-Entenhalse ... SwS4JZ5FZ0
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ook en via barfplaatsxSuzannex schreef:ik bestel hier regelmatig

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Ody
- Zeer actief
Ik bestel het meeste eigenlijk gewoon bij Zooplus, kan dan mooi met de rest mee, dus voor mij lekker handig.
In het begin was het aanbod vrij summier, maar ondertussen hebben ze best veel keuze.
In het begin was het aanbod vrij summier, maar ondertussen hebben ze best veel keuze.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
ik bestel ook veel via Zooplus 

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik bestel regelmatig bij Dogbite.nl. Vanaf 25 euro al gratis verzonden.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
-
- Zeer actief
Ik droog het zelf.. zeker bij de heel goedkope versies weet ik nou niet helemaal zeker wat daar nog op en over gaat...
En ja, ik snap dat als mijn bron-vlees toch ergens mee besmet zou zijn, ik dat mee droog
maar dat acht ik een stuk kleiner. Ik kom met grote regelmaat aan runderlong, runderhart en runderlever. Heerlijke snacks van biologische koeien worden dat 
Voelt voor mij stukken beter dan gedroogd kopen.. en nog voordeliger ook als je een beetje oplet waar je je vlees koopt.
Suzanne
En ja, ik snap dat als mijn bron-vlees toch ergens mee besmet zou zijn, ik dat mee droog

Voelt voor mij stukken beter dan gedroogd kopen.. en nog voordeliger ook als je een beetje oplet waar je je vlees koopt.
Suzanne
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik koop alles bij naturalpaws. Lucht gedroogd ipv chemisch gedroogd, anders is het alsnog ongezond....
-
- Zeer actief
Als je het zelf droogt is dat niet luchtgedroogd.. hoewel..Desi&Bibi schreef:Ik koop alles bij naturalpaws. Lucht gedroogd ipv chemisch gedroogd, anders is het alsnog ongezond....

Suzanne
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Hier komt alles natuurlijk bij www.via-natura.nl vandaan
We zijn niet per se goedkoop, maar wel kritisch en hebben echt geen chemisch gedroogde dingen in de winkel liggen.

- Ladyluck13-
- geregistreerd lid
Ik bestel het bijna nooit online omdat ik het zo zonde vind van de verzendskosten.
En ik bestel het eigenlijk nooit mee met mijn voer omdat dat al 100 euro per maand is en dan is het al zoveel.
Slaat eigenlijk nergens op want ik koop het alsonog wel maar dan lijkt het minder duur.
En ik bestel het eigenlijk nooit mee met mijn voer omdat dat al 100 euro per maand is en dan is het al zoveel.
Slaat eigenlijk nergens op want ik koop het alsonog wel maar dan lijkt het minder duur.
You live most of your life inside of your head.
Make sure it's a nice place to be.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
ik droog zelf en bestel sinds kort bij Snoepdog. fijn spul voor meer dan ok prijzen!
ze hebben alleen een FB pagina.
ze hebben alleen een FB pagina.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Zelf drogen duurt me veel te lang en ik wil t ding niet aan als ik er niet ben dus dan duurt t weken voor een simpel iets goed is. Ik koop t wel gewoon....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- runninggirl
- Zeer actief
Ladyluck13- schreef:Ik bestel het bijna nooit online omdat ik het zo zonde vind van de verzendskosten.

Ik heb wel eens in één maand op drie plekken snacks besteld, dan valt het niet zo op inderdaad.

Maar bijvoorbeeld bij bullepees.nl daar heb je boven de 25 euro al geen verzendkosten en dat redden wij altijd moeiteloos.
Wel een goed topic dit, nu kan ik nog meer rondshoppen. Er zit toch best wel wat variatie in het assortiment bij de verschillende winkels wat ik zo snel even zag.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
kauwspul doe ik ook niet zelf. maar van een ons vleeswaren heb ik in één avond een bakje vol gedroogde trainertjesmalinois schreef:Zelf drogen duurt me veel te lang en ik wil t ding niet aan als ik er niet ben dus dan duurt t weken voor een simpel iets goed is. Ik koop t wel gewoon....

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Ik droog bijna alles zelf; long, hart, zalmhuid, sproetjes, luchtpijp van rund en lam en kvv.
Op shows/evenementen koop ik nog wel eens wat zoals kophuid, daar is vers nauwelijks aan te komen.
Op shows/evenementen koop ik nog wel eens wat zoals kophuid, daar is vers nauwelijks aan te komen.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Als ik iets zou willen drogen zijn t runderoren en andere oren met vacht want daar kom ik niet erg makkelijk aan. En die kosten weer eeuwen droogtijd...M@scha schreef:kauwspul doe ik ook niet zelf. maar van een ons vleeswaren heb ik in één avond een bakje vol gedroogde trainertjesmalinois schreef:Zelf drogen duurt me veel te lang en ik wil t ding niet aan als ik er niet ben dus dan duurt t weken voor een simpel iets goed is. Ik koop t wel gewoon....

- Ladyluck13-
- geregistreerd lid
runninggirl schreef:Ladyluck13- schreef:Ik bestel het bijna nooit online omdat ik het zo zonde vind van de verzendskosten.
Slaat eigenlijk nergens op want ik koop het alsonog wel maar dan lijkt het minder duur.zo herkenbaar.
Ik heb wel eens in één maand op drie plekken snacks besteld, dan valt het niet zo op inderdaad.![]()
Maar bijvoorbeeld bij bullepees.nl daar heb je boven de 25 euro al geen verzendkosten en dat redden wij altijd moeiteloos.
Wel een goed topic dit, nu kan ik nog meer rondshoppen. Er zit toch best wel wat variatie in het assortiment bij de verschillende winkels wat ik zo snel even zag.
Ja ik denk dat als ik ga bijhouden wat ik uitgeef aan snacks dat ik net zo goed online kan bestellen.
En dan hou ik mij misschien ook beter aan het budget.
Kan ik de rest weer uitgeven aan speelgoed en riemen waar we er al 15 van hebben of een nieuw mandje hier en daar

You live most of your life inside of your head.