Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik wil poeperen
Moderator: moderatorteam
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ik wil poeperen
Zo noemen we Luka zijn drang om zich voort te planten.
Maandag nog met LUka naar de kapper geweest.
Had daar blijkbaar een knappe vriendin gezien want hij wou de rest van de dagen overal op rijden.
Hij heeft het de laatste dagen knap lastig.
Zelfs mij komt hij lastig vallen in de zetel, nu ja, dan mag hij wel op de grond gaan liggen, niet met mij hoor.
Komt dit wel vaker voor´
Snneke
Maandag nog met LUka naar de kapper geweest.
Had daar blijkbaar een knappe vriendin gezien want hij wou de rest van de dagen overal op rijden.
Hij heeft het de laatste dagen knap lastig.
Zelfs mij komt hij lastig vallen in de zetel, nu ja, dan mag hij wel op de grond gaan liggen, niet met mij hoor.
Komt dit wel vaker voor´
Snneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- mechelaar_fan
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hoi Sanneke,
We hebben het er wel eens meer over gehad, maar het lijkt er toch op dat je je meer als baas moet manifesteren tegenover Luca.
Luca vindt je ongetwijfeld erg lief, maar hij zal niet sexueel opgewonden van je worden..je bent immers geen teef.
Het rijden wat hij dus tegenover jou doet is dominant gedrag, hij wil het baasje spelen. Sta hem het rijden ook niet toe en bedenk eens waardoor hij kan denken dat hij jou kan domineren. Blijkbaar geef je ergens verkeerde signalen af.
We hebben het er wel eens meer over gehad, maar het lijkt er toch op dat je je meer als baas moet manifesteren tegenover Luca.
Luca vindt je ongetwijfeld erg lief, maar hij zal niet sexueel opgewonden van je worden..je bent immers geen teef.

Het rijden wat hij dus tegenover jou doet is dominant gedrag, hij wil het baasje spelen. Sta hem het rijden ook niet toe en bedenk eens waardoor hij kan denken dat hij jou kan domineren. Blijkbaar geef je ergens verkeerde signalen af.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ik moet het nog es in zijn geheel bekijken.Eline* schreef:Hoi Sanneke,
Luca vindt je ongetwijfeld erg lief, maar hij zal niet sexueel opgewonden van je worden..je bent immers geen teef. ;)
Ik heb hem in ieder geval weer eens zijn plaats gewezen.
Hij moet nog steeds gaan zitten bij alles, spelen, eten etc...
Laat nog wel wat weten.
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
- Zeer actief
[quote="Eline*"]
quote]
als de penis van een hond opzwelt en er verdikkingen komen aan de zijkant is dat dan geen seksuele opwinding? Als we dan buiten gaan spelen, kan hij niet plassen tot het is weggetrokken. Mijn hond heeft dat regelmatig als ik binnenkom, maar verder probeert hij me niet te domineren door te rijden op mij ofzo ik vind hem eerder iets te onderdanig

quote]
als de penis van een hond opzwelt en er verdikkingen komen aan de zijkant is dat dan geen seksuele opwinding? Als we dan buiten gaan spelen, kan hij niet plassen tot het is weggetrokken. Mijn hond heeft dat regelmatig als ik binnenkom, maar verder probeert hij me niet te domineren door te rijden op mij ofzo ik vind hem eerder iets te onderdanig
groetjes!

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Naar mijn idee komt dit soort opwinding vaker voor bij (jongere) honden. De opwinding op zich mondt uit in het "hoe zal ik het noemen?" van de penis. Hoeft niet persé seksuele opwinding te zijn. Kan gewoon niet te bedwingen opwinding zijn over het feit dat jij thuiskomt.annemie schreef:als de penis van een hond opzwelt en er verdikkingen komen aan de zijkant is dat dan geen seksuele opwinding? Als we dan buiten gaan spelen, kan hij niet plassen tot het is weggetrokken. Mijn hond heeft dat regelmatig als ik binnenkom, maar verder probeert hij me niet te domineren door te rijden op mij ofzo ik vind hem eerder iets te onderdanigEline* schreef: Luca vindt je ongetwijfeld erg lief, maar hij zal niet sexueel opgewonden van je worden..je bent immers geen teef.![]()
- mechelaar_fan
- Zeer actief
je moet ook je leiderschap 'verdienen', dit wil zeggen dat je veel initiatief moet nemen tot allerlei spannende spelletjes. je moet echt verrassend uit de hoek komen, de hond moet telkens aangenaam geconfronteerd worden met je superioriteit.Mama Sanneke schreef:Ik moet het nog es in zijn geheel bekijken.Eline* schreef:Hoi Sanneke,
Luca vindt je ongetwijfeld erg lief, maar hij zal niet sexueel opgewonden van je worden..je bent immers geen teef.![]()
Ik heb hem in ieder geval weer eens zijn plaats gewezen.
Hij moet nog steeds gaan zitten bij alles, spelen, eten etc...
Laat nog wel wat weten.
Sanneke
-
- Actief
ik weet het wel zeker dat Wil hier volkomen gelijk heeft: het is niets sexueels,maar puur enthousiasme en geestdrift die in een dergelijke lichamelijke vorm tot uiting komt.Wil de hond schreef:Naar mijn idee komt dit soort opwinding vaker voor bij (jongere) honden. De opwinding op zich mondt uit in het "hoe zal ik het noemen?" van de penis. Hoeft niet persé seksuele opwinding te zijn. Kan gewoon niet te bedwingen opwinding zijn over het feit dat jij thuiskomt.