Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
op zoek naar een grote muilkorf
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
op zoek naar een grote muilkorf
Voor zuri, wil graag een beetje een leuke kleurtje of zo, is dat mogelijk...( ik ben anti, maar ik denk dat t bij haar wel een goed idee is)
de dame heeft wat issu`s waar ik aan wil werken maar dan wel met een korf om, want ze maakt gaten en dat wil ik dus niet hebben en ze luisterd niet al te best nog dus gaten wil ik 100 % voorkomen
wie heeft de tip.... site weet mogelijkheden, t is een flinke maat, dus misschien op maat laten maken
de dame heeft wat issu`s waar ik aan wil werken maar dan wel met een korf om, want ze maakt gaten en dat wil ik dus niet hebben en ze luisterd niet al te best nog dus gaten wil ik 100 % voorkomen
wie heeft de tip.... site weet mogelijkheden, t is een flinke maat, dus misschien op maat laten maken
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 10 feb 2018 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
Re: op zoek naar een grote muilkorf
ja daar was ik al heb gekeken en ik hou hem zeker in mijn achterhoofd, maar dat gaat ongeveer130 euro kosten of zo.... nu heb ik dat wel over voor schade preventie hoor, en je kunt er heel lang mee toe ..... en in leuke kleuren, dat is wel een prerunninggirl schreef:Zoiets? http://www.bumas-shop.com/nl/
- Gimmick
- Zeer actief
Heeft bam bam dogtoys niks?
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
-
- Zeer actief
Ik ga gelijk even kijken ehm nee dus, zijn wel degelijke muilkorven trouwens
- Gimmick
- Zeer actief
Je kan eens contact met hem opnemen.S@ndr@ schreef:Ik ga gelijk even kijken ehm nee dus, zijn wel degelijke muilkorven trouwens
Hij is altijd bereid mee te denken met mensen en kan vaak ook wel aan veel dingen komen.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
-
- Zeer actief
ik ben overal aan t zoeken, maar die bovenste link is echt zo ongeveer t enige wat een beetje zinnig is en op maat gemaakt in kleuren die je zelf kunt uitzoeken dus .... ik denk dat ik dan toch die kant maar op moet gaan 

- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
Vroeger had je van die babyblauwe Baskerville Ultra muilkorven in allerlei maten, die waren ideaal. Maar die worden helaas niet meer geproduceerd en zijn dus nergens meer te krijgen.
De zwarte versie is natuurlijk ook prima maar een leuk kleurtje is 't niet.
Misschien dat hier iets tussenstaat? Ik heb bij deze winkel (CollarDirect) wel eens een halsbandje en penning besteld en dat beviel prima.
En roze is niet direct heel afschrikwekkend.

Misschien dat hier iets tussenstaat? Ik heb bij deze winkel (CollarDirect) wel eens een halsbandje en penning besteld en dat beviel prima.

-
- Zeer actief
dat is precies de bedoeling t moet niet afschrikwekkend zijn, gewoon een leuk vrolijk gekleurd iets.... t is in ieder geval al veel beter dan t saaie bruin en zwart
- Tineke
- Zeer actief
Het voordeel van een afschrikwekkende is wel dat andere mensen sneller hun hond bij zich zullen roepen, bij een kek kleurtje wordt er sneller gedacht dat ze hem draagt om vreten van straat tegen te gaan wellichtS@ndr@ schreef:dat is precies de bedoeling t moet niet afschrikwekkend zijn, gewoon een leuk vrolijk gekleurd iets.... t is in ieder geval al veel beter dan t saaie bruin en zwart

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
- Zeer actief
Is dit niks? Geen heel speciaal kleurtje, maar ook niet lelijk of zo. En wel prettig geprijsd.
-
- Zeer actief
dat ga ik even bekijken. ze heeft niet echt een standaard maatje zeg maar, .
-
- Zeer actief
Hij is op veel sites te koop, op deze in net lichtblauw. Helaas nu niet voorradig. Misschien in het buitenland? Neusomtrek staat erbij, dat is handuig.
-
- Zeer actief
ja, ik moet even kijken hoe groot de omtrek is als ze hijgt, vandaag maar ven gek doen met haar...... en dan kijk ik verder dan je wel
-
- Zeer actief
nou ik heb dus een vrolijk gekleurde besteld ( t is tenslotte niet Hanibal) van de eerste link, wel heel duur, maar op maat gemaakt.. als t goed is is hij vandaag daarvandaan verstuur, en hoe lang dat verzenden duurt, geen idee, maar t komt eraan zeg maar
- runninggirl
- Zeer actief
Ben heel benieuwd hoe het bevalt!S@ndr@ schreef:nou ik heb dus een vrolijk gekleurde besteld ( t is tenslotte niet Hanibal) van de eerste link, wel heel duur, maar op maat gemaakt.. als t goed is is hij vandaag daarvandaan verstuur, en hoe lang dat verzenden duurt, geen idee, maar t komt eraan zeg maar