Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wanneer wordt dierenliefde dierenmishandeling?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
wanneer wordt dierenliefde dierenmishandeling?
Bij ons op het dorp kreeg een oudere man bezoek van de politie...hij was aangegeven wegens mishandeling van zijn hondje..
Het hondje waar het om ging was een bijna 16 jarige jack russell, het beestje was duidelijk op maar de man kon geen afscheid nemen van zijn vriendinnetje.
Hij hield zoveel van haar en ze waren al zolang samen...hij was zelfs nog met haar bij de dierenarts geweest en deze had hem pillen meegegeven (snap deze dierenarts niet) Hij had al zijn hoop op deze pillen gevestigd en hoopte dat zijn hondje haar verjaardag nog zou halen.
Op een dag, toen hij zijn hondje uitliet, wat moeizaam ging want het beestje kon amper nog lopen, stopte er een auto en begon een voor hem vreemde mevrouw hem uit te schelden voor dierenbeul, deze mevrouw is waarschijnlijk degene die de aangifte heeft gedaan.
En toen stond dus de politie aan de deur....De agenten wisten de man over te halen om zijn hondje in te laten slapen en zijn zelfs mee gegaan naar de dierenarts en hebben hem na afloop thuisgebracht en getroost.
Moet je deze man nu echt een dierenbeul noemen? en waar ligt de grens tussen dierenliefde en dierenmishandeling?
Het hondje waar het om ging was een bijna 16 jarige jack russell, het beestje was duidelijk op maar de man kon geen afscheid nemen van zijn vriendinnetje.
Hij hield zoveel van haar en ze waren al zolang samen...hij was zelfs nog met haar bij de dierenarts geweest en deze had hem pillen meegegeven (snap deze dierenarts niet) Hij had al zijn hoop op deze pillen gevestigd en hoopte dat zijn hondje haar verjaardag nog zou halen.
Op een dag, toen hij zijn hondje uitliet, wat moeizaam ging want het beestje kon amper nog lopen, stopte er een auto en begon een voor hem vreemde mevrouw hem uit te schelden voor dierenbeul, deze mevrouw is waarschijnlijk degene die de aangifte heeft gedaan.
En toen stond dus de politie aan de deur....De agenten wisten de man over te halen om zijn hondje in te laten slapen en zijn zelfs mee gegaan naar de dierenarts en hebben hem na afloop thuisgebracht en getroost.
Moet je deze man nu echt een dierenbeul noemen? en waar ligt de grens tussen dierenliefde en dierenmishandeling?
-
- Zeer actief
Re: wanneer wordt dierenliefde dierenmishandeling?
tja, dat is soms een hele dunne lijn...... en net hoe je het beredeneerd,....
-
- Zeer actief
Ik vind het meer triest dat de man kennelijk niemand in zijn omgeving had die hem kon laten inzien dat het zo niet meer ging... dat het niet meer hondwaardig was. Het woord "dierenbeul" vind ik in zo'n situatie te ver gaan, maar eerlijk naar de hond (en baas) vind ik het ook niet. Die dunne scheidslijn? Die snap ik! Heel goed!
Suzanne
Suzanne
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
- Aantal honden: 2
Heel lief van die agenten.
Maar ik vind het verder de man zijn eigen keuze en die vrouw mag zich met haar eigen zaken bemoeien. Hoe weet zij of het hondje teveel pijn had?
Maar ik vind het verder de man zijn eigen keuze en die vrouw mag zich met haar eigen zaken bemoeien. Hoe weet zij of het hondje teveel pijn had?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ben niet zo van doorsloffen tot de laatste snik.
Maar kan het wel begrijpen als mensen dat doen zolang er maar geen echt lijden is en de hond langzaam op raakt. Zal best lief zijn van de politie maar die bemoeit zich er ook niet mee als we een blokje om doen met oude krakkemikkerige demente oma die ieder moment haar laatste adem uit kan blazen of met je gehandicapte kind die geen besef heeft hangend in een karretje met de nodige kunstgrepen om in leven te blijven.
Maar kan het wel begrijpen als mensen dat doen zolang er maar geen echt lijden is en de hond langzaam op raakt. Zal best lief zijn van de politie maar die bemoeit zich er ook niet mee als we een blokje om doen met oude krakkemikkerige demente oma die ieder moment haar laatste adem uit kan blazen of met je gehandicapte kind die geen besef heeft hangend in een karretje met de nodige kunstgrepen om in leven te blijven.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Nou, precies. Het kan soms ook een momentopname zijn, als buitenstaander zie je de hond misschien maar een paar minuten. Ik snap wel dat de man in dit voorbeeld wellicht te lang heeft doorgemodderd met zijn hondje, hoogstwaarschijnlijk gewoon met de beste bedoelingen en door steeds de grens wat te verleggen. Het gaat me nogal ver om zo iemand dan een dierenbeul te noemen. Sommige dierenartsen gaan daar volgens mij ook wel erg ver in mee. Hoewel we natuurlijk ook niet weten wat de dierenarts hem aangeraden heeft, uiteindelijk kan alleen het baasje die beslissing maken.Leonie. schreef:Heel lief van die agenten.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Er zijn mensen die hun beesjes niet kunnen laten inslapen
Ik heb een collega met een teckel, beestje is net 16 geworden, heeft cushing, is bijna kaal, is doof, dement, slaapt de godganselijke dag, is niet meer zindelijk en heeft "iets" met z'n voorpoot.
Als hij van mij was geweest had ik hem (volgens mij) laten gaan, ik zie hem maar af en toe maar ik vind het een zielig hoopje hond
Zij reageerde ook een beetje "verschrikt" toen ik zei dat ik Alex heb laten inslapen..... alsof ik een soort moordenaar ben

Ik heb een collega met een teckel, beestje is net 16 geworden, heeft cushing, is bijna kaal, is doof, dement, slaapt de godganselijke dag, is niet meer zindelijk en heeft "iets" met z'n voorpoot.
Als hij van mij was geweest had ik hem (volgens mij) laten gaan, ik zie hem maar af en toe maar ik vind het een zielig hoopje hond

Zij reageerde ook een beetje "verschrikt" toen ik zei dat ik Alex heb laten inslapen..... alsof ik een soort moordenaar ben
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Ja dit dus. En verder; wie noemt die man uberhaupt een dierenbeul? Niet de politie want behalve dat ze hem geholpen hebben lees ik nergens dat hij gedwongen is of bekeurd of wat dan ook. En tsja ach, die vrouw. Ik had een keer een sjieke dame in badjas die om half acht smorgens gillend haar huis uit kwam rennen dat ik een dierenbeul was omdat ik Oor op de grond liet zitten. Wat random voorbijgangers ergens van vinden is voor mij niet bepaald een maatstaf, zeg maar.DeDiana schreef:Nou, precies. Het kan soms ook een momentopname zijn, als buitenstaander zie je de hond misschien maar een paar minuten. Ik snap wel dat de man in dit voorbeeld wellicht te lang heeft doorgemodderd met zijn hondje, hoogstwaarschijnlijk gewoon met de beste bedoelingen en door steeds de grens wat te verleggen. Het gaat me nogal ver om zo iemand dan een dierenbeul te noemen. Sommige dierenartsen gaan daar volgens mij ook wel erg ver in mee. Hoewel we natuurlijk ook niet weten wat de dierenarts hem aangeraden heeft, uiteindelijk kan alleen het baasje die beslissing maken.Leonie. schreef:Heel lief van die agenten.
Het is soms makkelijk praten als het niet je eigen hond is, maar zeker bij de echt oudere mensen begrijp ik het heel goed. Behalve dat vaak het hondje het enige gezelschap is iedere dag, en ze toch ook nog op de been houdt, zijn ze zich er ook van bewust, dat na dit hondje waarschijnlijk geen ander hondje meer komt. Ik zie het hier vaak bij de bewoners van het bejaardenhuis hier. De huisdieren die ze hebben, mogen ze meenemen, maar als die het leven laten, geen ander meer nemen. En als het hondje dan overlijdt, zie je ze ook niet meer wandelen. Dus ja, kan me heel goed voorstellen dat je op zo'n leeftijd wat langer doormoddert.
- kipo
- Zeer actief
Dit.DeDiana schreef:Nou, precies. Het kan soms ook een momentopname zijn, als buitenstaander zie je de hond misschien maar een paar minuten. Ik snap wel dat de man in dit voorbeeld wellicht te lang heeft doorgemodderd met zijn hondje, hoogstwaarschijnlijk gewoon met de beste bedoelingen en door steeds de grens wat te verleggen. Het gaat me nogal ver om zo iemand dan een dierenbeul te noemen. Sommige dierenartsen gaan daar volgens mij ook wel erg ver in mee. Hoewel we natuurlijk ook niet weten wat de dierenarts hem aangeraden heeft, uiteindelijk kan alleen het baasje die beslissing maken.Leonie. schreef:Heel lief van die agenten.
- Crescent
- Zeer actief
Vreselijk lijkt het me, die grote dorpsneuzen in jouw privéituatie. Verder een beetje een te vaag verhaal om iets uit op te tekenen.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Het hondje was oud. De man ook. Had dit nou niet anders gekunt?
De agenten hadden hier anders mee om kunnen gaan. De man was bij een dierenarts geweest die ervoor gekozen had het hondje niet in te laten slapen.
Ik vraag me af of er nog iets achter dit verhaal zit. Want agenten zijn geen dierenarts en zijn m.i niet de aangewezen personen hiervoor.
De agenten hadden hier anders mee om kunnen gaan. De man was bij een dierenarts geweest die ervoor gekozen had het hondje niet in te laten slapen.
Ik vraag me af of er nog iets achter dit verhaal zit. Want agenten zijn geen dierenarts en zijn m.i niet de aangewezen personen hiervoor.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- mijke
- Zeer actief
Hoe bedoel je, wat deden die agenten fout dan? Uit het stuk haal ik niet dat er sprake is van dwang. Zij kregen een melding en dan gaan agenten polshoogte nemen, dat hoort zo. Hoogstwaarschijnlijk hebben ze een stukje met die man zitten praten en de juiste vragen gesteld waardoor de man zelf ook overtuigd raakte dat het misschien toch beter was. En hebben ze hem daar toen mee geholpen, wat gewoon alleen maar aardig is.toots schreef:De agenten hadden hier anders mee om kunnen gaan.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Als je de rest van mijn tekst erbij had geplakt, had je kunnen zien dat ik dat ook vindCleva schreef:Mensen die dingen uit auto's roepen moet je helemaal niet serieus nemen. Dat stomme tokkengekwaak.DeDiana schreef: Het gaat me nogal ver om zo iemand dan een dierenbeul te noemen.
Sommige dierenartsen gaan daar volgens mij ook wel erg ver in mee.
Die vinden het kennelijk aan de eigenaar om te beslissen. Jij niet?

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Geen dwang? Ze hebben hem begeleid tot dat hij weer terug thuis was.mijke schreef:Hoe bedoel je, wat deden die agenten fout dan? Uit het stuk haal ik niet dat er sprake is van dwang. Zij kregen een melding en dan gaan agenten polshoogte nemen, dat hoort zo. Hoogstwaarschijnlijk hebben ze een stukje met die man zitten praten en de juiste vragen gesteld waardoor de man zelf ook overtuigd raakte dat het misschien toch beter was. En hebben ze hem daar toen mee geholpen, wat gewoon alleen maar aardig is.toots schreef:De agenten hadden hier anders mee om kunnen gaan.
Dus hij ontkwam er niet aan.
Zo'n stom wicht doet een melding en die oude meneer moet direct zijn hond In laten slapen.
Hij had al een da bezocht en samen met da besloten het hondje medicatie te geven ipv inslapen. Waar bemoeid de politie zich mee? Ze moeten boeven gaan vangen

Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 13 feb 2018 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
De man was naar een dierenarts geweest, en die gaf pillen mee. Blijkbaar vond de dierenarts dat nog verantwoord. Moet iemand van de straat die het "zielig" vindt ineens de politie op iemand zijn dak sturen?~Suzanne~ schreef:Ik vind het meer triest dat de man kennelijk niemand in zijn omgeving had die hem kon laten inzien dat het zo niet meer ging... dat het niet meer hondwaardig was. Het woord "dierenbeul" vind ik in zo'n situatie te ver gaan, maar eerlijk naar de hond (en baas) vind ik het ook niet. Die dunne scheidslijn? Die snap ik! Heel goed!
Suzanne
Belachelijk.
Zelf overigens met onze kat dus meegemaakt, ook mensen die vonden dat de kat niet goed werd verzorgd e.d. en de meneer die voor de kat zorgde heeft daar veel hinder van ondervonden, en de kat en ik ook trouwens.
En mijn eigen Finn liep tegen het einde ook niet meer helemaal goed. Zelf zat ik toen ook al in twijfel en had overleg met dierenarts. Had het meer dan onaangenaam gevonden als mensen die mij en de hond niet kennen dan melding hadden gemaakt van evt. dierenmishandeling

-
- Zeer actief
Toch zijn dat de dingen die het lastig maken.blondie schreef:De man was naar een dierenarts geweest, en die gaf pillen mee. Blijkbaar vond de dierenarts dat nog verantwoord. Moet iemand van de straat die het "zielig" vindt ineens de politie op iemand zijn dak sturen?~Suzanne~ schreef:Ik vind het meer triest dat de man kennelijk niemand in zijn omgeving had die hem kon laten inzien dat het zo niet meer ging... dat het niet meer hondwaardig was. Het woord "dierenbeul" vind ik in zo'n situatie te ver gaan, maar eerlijk naar de hond (en baas) vind ik het ook niet. Die dunne scheidslijn? Die snap ik! Heel goed!
Suzanne
Belachelijk.
Zelf overigens met onze kat dus meegemaakt, ook mensen die vonden dat de kat niet goed werd verzorgd e.d. en de meneer die voor de kat zorgde heeft daar veel hinder van ondervonden, en de kat en ik ook trouwens.
En mijn eigen Finn liep tegen het einde ook niet meer helemaal goed. Zelf zat ik toen ook al in twijfel en had overleg met dierenarts. Had het meer dan onaangenaam gevonden als mensen die mij en de hond niet kennen dan melding hadden gemaakt van evt. dierenmishandeling
Zelfs op het forum, zijn er situaties waarin de een tegen de ander aangeeft 'joh, ben je niet aan het eindje met je hond'. En ja, ook aan mij hebben mensen het gevraagd destijds met Guinnie. Achteraf gezien zijn wij met haar ook een week of 2 te laat geweest. Dus die fijne scheidslijn snap ik.
Ik weet niet hoe zo'n gesprek tussen DA en eigenaar geweest is, ik weet niet of er andere mensen ooit aan de man gevraagd hebben "joh, denk je niet dat het tijd is". Ik weet niet hoe het gesprek tussen agenten en man geweest is.
Ik snap dat als het echt niet meer hondwaardig is, iemand moet ingrijpen, maar de uiteindelijke keus / beslisising hoort bij de eigenaar te liggen. En waar die grens dan ligt? Vertel het maar.
Suzanne
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Ik vind het heel iets anders als mensen hier op een forum een situatie weten en aan de hand daarvan iemand voorzichtig proberen te vragen over of iemand nog wel in het belang van de hond bezig is. Dan iemand die gewoon even de politie op een bejaarde man af stuurd ergens is dat niet ok. Zeker niet omdat de man dus al bij de da geweest was en die vond het kennelijk niet zo erg dat het hondje meteen ingeslapen moest worden. Als het hondje geen pijn had weegt de bejaarde man ook zwaar in die keuze natuurlijk zodat hij op zijn manier afscheid kon nemen. Dat is best wel belangrijk. Zeker als iemand zijn hondje al zo lang heeft. Daar ga je je gewoon niet mee bemoeien. Maar hey wie ben ik.
-
- Zeer actief
Maar als niemand wat doet... dan vinden "we" dat toch ook niet kunnen?
Omdat je dan die lijn over gaat wellicht... ?
Suzanne
Omdat je dan die lijn over gaat wellicht... ?
Suzanne
- mijke
- Zeer actief
Dat is jouw aanname. Mij persoonlijk lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat twee agenten je kunnen verpichten je oude hond te laten inslapen. Kans lijkt me vele malen groter dat meneer na een goed gesprek zelf van mening veranderd is. Als die man duidelijk nee had gezegd waren ze onverrichter zaken en gerustgesteld weer naar kantoor toe gegaan.toots schreef:Geen dwang? Ze hebben hem begeleid tot dat hij weer terug thuis was.mijke schreef:Hoe bedoel je, wat deden die agenten fout dan? Uit het stuk haal ik niet dat er sprake is van dwang. Zij kregen een melding en dan gaan agenten polshoogte nemen, dat hoort zo. Hoogstwaarschijnlijk hebben ze een stukje met die man zitten praten en de juiste vragen gesteld waardoor de man zelf ook overtuigd raakte dat het misschien toch beter was. En hebben ze hem daar toen mee geholpen, wat gewoon alleen maar aardig is.toots schreef:De agenten hadden hier anders mee om kunnen gaan.
Dus hij ontkwam er niet aan.
Dat staat los van het feit dat het belachelijk is dat een random vrouw zich bemoeit met het levenseinde van het huisdier van een ander. Dat gaat nergens over. Maar dat die agenten juist hebben gehandeld twijfel ik niet over. Althans niet op basis van de informatie die ik heb, gecombineerd met mijn gezonde verstand.
Laatst gewijzigd door mijke op 13 feb 2018 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- kipo
- Zeer actief
Niemand weet toch hoe dat gesprek gegaan is? Misschien had de dierenarts het wél aangekaart, maar wilde meneer absoluut nog niet aan inslapen denken. En misschien wist 1 van die agenten de juiste snaar te raken en bood hij ook nog steun door mee te gaan.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
De politie had zich hier niet mee moeten bemoeien.kipo schreef:Niemand weet toch hoe dat gesprek gegaan is? Misschien had de dierenarts het wél aangekaart, maar wilde meneer absoluut nog niet aan inslapen denken. En misschien wist 1 van die agenten de juiste snaar te raken en bood hij ook nog steun door mee te gaan.
Juiste snaar dat zal vast. Meneer heeft niet op fatsoenlijke manier afscheid kunnen nemen.
Een bejaarde man met zijn even bejaarde hondje. Die laat je met rust.
Gaan we ook al die bejaarde mensen naar de huisartsenpost brengen voor een spuitje als ze er niet meer zo verzorgd uit zien? Gaat de politie dan ook mee om iemand steun te bieden en hem of haar over de drempel helpen om zijn man of vrouw uit zijn of haar lijden te verlossen?
- kipo
- Zeer actief
Dat weet je dus niet.toots schreef: Meneer heeft niet op fatsoenlijke manier afscheid kunnen nemen.
En wat die bejaarden naar de huisartsenpost betreft, ik denk dat ze ervoor in de rij zouden staan, zou die mogelijkheid er zijn.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Ik denk dat dat verschild. Persoonlijk ben ik van mening dat het veel makkelijker zou moeten zijn voor mensen die op een bepaald punt zitten om voor het einde te kiezen.
Maar ik vind dat een stel agenten niets te maken hebben hiermee. Oud hondje so what? Sinds wanneer kunnen agenten zien of een dier pijn heeft? Of krijgen ze tegenwoordig een deel diergeneeskunde bij hun opleiding?
Maarja ze hadden vast niks beters te doen. Ik vind het voor de man echt heel sneu.
En de vrouw heb ik helemaal geen woorden voor. Mijn god wat heb je toch een nare mensen op deze aardbodem rondlopen. Gatverdamme zeg bah.
Maar ik vind dat een stel agenten niets te maken hebben hiermee. Oud hondje so what? Sinds wanneer kunnen agenten zien of een dier pijn heeft? Of krijgen ze tegenwoordig een deel diergeneeskunde bij hun opleiding?
Maarja ze hadden vast niks beters te doen. Ik vind het voor de man echt heel sneu.
En de vrouw heb ik helemaal geen woorden voor. Mijn god wat heb je toch een nare mensen op deze aardbodem rondlopen. Gatverdamme zeg bah.
- kipo
- Zeer actief
die vrouw is naar, tot zover ben ik het met je eens.
Maar die agenten hebben die hond niet ingeslapen hè. Ze zijn met die man en zijn hond naar de dierenarts geweest en een beetje dierenarts laat en hond niet inslapen enkel en alleen omdat een agent zegt dat die hond daaraan toe is. En een beetje agent stelt dat ook niét zo.
Maar die agenten hebben die hond niet ingeslapen hè. Ze zijn met die man en zijn hond naar de dierenarts geweest en een beetje dierenarts laat en hond niet inslapen enkel en alleen omdat een agent zegt dat die hond daaraan toe is. En een beetje agent stelt dat ook niét zo.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Het lijkt me niet heel ingewikkeld voor twee agenten om een bejaardeman over te halen. Met een sterk verhaal dat het beter is voor zijn hondje om hem in te laten slapen zodat de man met hondje gewoon bij dezelfde dierenarts staat als eerder met de vraag het hondje in te slapen.
Het feit dat Agenten zich hier mee bezig houden. Vind ik triest. Het gaat niet om een verwaarloosde hond. Maar om een man die 16 jaar voor zijn hondje gezorgd heeft en het hondje ziet er dan ook niet meer uit als een jong ding he. Een beetje agent zou hier toch wel wat respect voor mogen hebben. De man was al bij de da geweest en het is dus niet zo dat de man het diertje laat lijden er is gekozen voor medicatie zodat het hondje niet lijd. Wie zijn de agenten dan om zich daar tussen te plaatsen en de man zogenaamd te helpen maar eigenlijk onder dwang toch zijn hondje te laten inslapen? Welk fatsoen heb je dan als agent vraag ik me af?
Het feit dat Agenten zich hier mee bezig houden. Vind ik triest. Het gaat niet om een verwaarloosde hond. Maar om een man die 16 jaar voor zijn hondje gezorgd heeft en het hondje ziet er dan ook niet meer uit als een jong ding he. Een beetje agent zou hier toch wel wat respect voor mogen hebben. De man was al bij de da geweest en het is dus niet zo dat de man het diertje laat lijden er is gekozen voor medicatie zodat het hondje niet lijd. Wie zijn de agenten dan om zich daar tussen te plaatsen en de man zogenaamd te helpen maar eigenlijk onder dwang toch zijn hondje te laten inslapen? Welk fatsoen heb je dan als agent vraag ik me af?
- kipo
- Zeer actief
Niet elke bejaarde is hulpbehoevend en kan niét meer voor zichzelf spreken.
Maar ja, jouw aannames zijn niet meer of minder plausibel dan de mijne.
Maar het blijven wel aannames. En als agent doe je het nooit goed.
Maar ja, jouw aannames zijn niet meer of minder plausibel dan de mijne.
Maar het blijven wel aannames. En als agent doe je het nooit goed.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Dat ligt eraan.
Hier m.i iig niet.
Hier m.i iig niet.
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Dit lijkt mij ook een sterk verhaal hoor. Dat zou ik met een flinke korrel zout nemen.
- Feather__
- Zeer actief
Ik vind het vooral heel vreemd dat een vreemde vrouw aangifte deed en dus ook precies kon vertellen waar die man woont? Hoe dan?
Ik heb het zelf ook meegemaakt, mijn oma overleed heel erg plotseling 2 jaar geleden. Mijn opa bleef achter met de kat die duidelijk niet gezond was (wat mijn oma weigerde te geloven want de dierenarts zei dat het door de ouderdom kwam). Beestje was toen 17. Mijn opa vond het heel erg moeilijk want hij at nog goed, dronk nog goed. Bewegen ging wat moeilijker maarja de kat was al 17 he...
Ik heb hem verschillende keren gezegd dat de kat ziek was maar hij kon het gewoon niet. Het laatste wat die had, de kat van mijn oma en als die wegviel was hij wel echt heel erg alleen.
Heeft een jaar geduurd en toen zag hij ook wel in dat de kat ziek was, ondertussen 18 dus kon hij voor zichzelf ook de keus maken om de kat te laten gaan.
Is hij daarom een dierenbeul? Nee. De kat had geen pijn en kon nog prima leven. Dat wij de kat al eerder hadden laten inslapen wil niet zeggen dat wij beter zijn.
En ga er maar eens aan staan. Het laatste wat je nog om je heen hebt, je maatje van zoveel jaar. Of misschien wel een dier wat je doet herinneren aan iemand.
Ik heb het zelf ook meegemaakt, mijn oma overleed heel erg plotseling 2 jaar geleden. Mijn opa bleef achter met de kat die duidelijk niet gezond was (wat mijn oma weigerde te geloven want de dierenarts zei dat het door de ouderdom kwam). Beestje was toen 17. Mijn opa vond het heel erg moeilijk want hij at nog goed, dronk nog goed. Bewegen ging wat moeilijker maarja de kat was al 17 he...
Ik heb hem verschillende keren gezegd dat de kat ziek was maar hij kon het gewoon niet. Het laatste wat die had, de kat van mijn oma en als die wegviel was hij wel echt heel erg alleen.
Heeft een jaar geduurd en toen zag hij ook wel in dat de kat ziek was, ondertussen 18 dus kon hij voor zichzelf ook de keus maken om de kat te laten gaan.
Is hij daarom een dierenbeul? Nee. De kat had geen pijn en kon nog prima leven. Dat wij de kat al eerder hadden laten inslapen wil niet zeggen dat wij beter zijn.
En ga er maar eens aan staan. Het laatste wat je nog om je heen hebt, je maatje van zoveel jaar. Of misschien wel een dier wat je doet herinneren aan iemand.