Met ma

Van links naar rechts
Pa, Toos, Ma, Zus, en opa

Moderator: moderatorteam

Dat dacht ik de eerste keer ook toen ik hem zagManuma schreef:Ik denk dat ik gillend weg zou rennen als ik pa op ons af zou zien lopenWat een indrukwekkend dier zeg!
Wat is Toos haar zus groot
Toos & mama hebben wel een kop om te zoenen
De foto vertekend wel iets, ze staat net wat meer naar voren. Maar groot is ze zeker!Hippo schreef:Wat een kolossen. Vooral haar zus is echt mega. Leuk die familiefoto!
Hier liep een reu van bijna 100 kilo.Manuma schreef:Ik denk dat ik gillend weg zou rennen als ik pa op ons af zou zien lopenWat een indrukwekkend dier zeg!
Toos & mama hebben wel een kop om te zoenen
100 kilodagmar88 schreef:Hier liep een reu van bijna 100 kilo.Manuma schreef:Ik denk dat ik gillend weg zou rennen als ik pa op ons af zou zien lopenWat een indrukwekkend dier zeg!
Toos & mama hebben wel een kop om te zoenen![]()
![]()
![]()
Hij bleek zelfs prima met volle reuen overweg te kunnen. Niko voelde zich opeens heel klein![]()
Vind toos toch de liefste uitstraling hebben.
bram en thijs schreef:Ik doe de hele familie, geen punt.
Cendy schreef: 100 kilo![]()
Deze weegt 88 kilo, Toos was ook maar ieniemienie naast hem
Toos zit aan nog geen kilo vlees per dag.Eefje83 schreef:jemig wat een monsters ,wel gave monsters hoor maar wat eet dat op een dag
en heb je genoeg aan 1 poepzakje als ze poepen
![]()
![]()
Ik vind ze heel gaaf om te zien.
Maar allemaal zulke zachte karaktersveertje schreef:Pa heeft een mooie kleur zeg!
Het is een imposante familie zo!
Ach die heb je in de boerboelwereld ook hoor, de meeste liegen er 10 kilo aan gewicht bijSandra&co schreef:Ik ga die foto van pa eens opslaanHier loopt een man met een Bullmastiff die echt van vettigheid niet weet hoe hij de ene poot voor de andere moet zetten, maar volgens de eigenaar is het puur spier
![]()
Ik vind opa trouwens echt een dótje om te zien.
Ja, en dan was dit nog niet allesZamunda schreef:Holy Moly! Hebben jullie ook nog met de hele bups gewandeld? Was ineens heel stil in het bos denk ik
.
9,5 jaar oud en liep lekker mee de lieverdHakkene schreef:Oh die opakrasse knar!
Maar dat is ze echt hoorceciel schreef:Kunnen we gelijk zien waar Toos haar prachtige verschijning aan te danken heeftprachtige familie.
Stoppen met vertellen hoe lief ze is hoor want anders komt er hier een boerboeldame wonen![]()
Laten we wel wezen, tegen het ego van een teckel kan ook een boerboel niet op. Dat kan niets.Cendy schreef: die teckel liep onverschrokken langs alle boelen.
Dat was geweldig om te zien

bram en thijs schreef:Laten we wel wezen, tegen het ego van een teckel kan ook een boerboel niet op. Dat kan niets.Cendy schreef: die teckel liep onverschrokken langs alle boelen.
Dat was geweldig om te zien

Ze zijn ook erg rustig.teckeltoos schreef:De jongedames hebben het uiterlijk van hun papa geërfd.
Indrukwekkende familie.
Ze stralen wel een vorm van rust uit.