Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maar is 13.15 uur niet wat vroeg? sta je een half uur op het station
Ik ga gewoon door naar Bussum-Zuid hoor en ik vind het niet erg om te wachten
Ik wil alleen misschien een vriendin meevragen (zonder hond) die dan dus ook met het openbaar vervoer komt. Zou dat gaan i.v.m. ophalen?
Maar is 13.15 uur niet wat vroeg? sta je een half uur op het station
Ik ga gewoon door naar Bussum-Zuid hoor en ik vind het niet erg om te wachten
Ik wil alleen misschien een vriendin meevragen (zonder hond) die dan dus ook met het openbaar vervoer komt. Zou dat gaan i.v.m. ophalen?
ik wil ook graag opgehaald worden alleen moet ik even kijken wanneer ik daar aankom.
Indien niemand mij kan ophalen kan ik ook naar de wandelplek lopen?
majelle schreef:ik wil ook graag opgehaald worden alleen moet ik even kijken wanneer ik daar aankom.
Indien niemand mij kan ophalen kan ik ook naar de wandelplek lopen?
Dat kan wel, maar dat hoeft niet joh!
Ik weet niet of nog iemand anders kan rijden, maar anders rij ik gewoon twee keer heen en weer.
Geef je dan nog even door hoe laat je aankomt?
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Helaas kunnen wij niet mee.
Leo moet dinsdag een bioptie laten nemen van zijn darm en daarvoor moet je bepaald dieet volgen want je moet schone darmen hebben
En zondag moet hij daarmee gaan beginnen dus helaas.
Daphne schreef:Helaas kunnen wij niet mee.
Leo moet dinsdag een bioptie laten nemen van zijn darm en daarvoor moet je bepaald dieet volgen want je moet schone darmen hebben
En zondag moet hij daarmee gaan beginnen dus helaas.
Veel plezier gewenst en volgende keer beter
He wat vervelend joh (van dat onderzoek bedoel ik).
Veel sterkte gewenst voor Leo!!!!! (dat zijn geen fijne dingen; heb het zelf ook gehad, brrrrrrr).
A good dog never dies...
Ophalen en brengen van het station is geen probleem
Ik kom dan om een uur of kwart voor 2 naar de wandelplek, laad daar Jan en koters uit en rij ff op en neer naar het station.
We komen met de Ford want de Vito moet nog steeds hondvriendelijk worden gemaakt.
Voorheen deden we het ook wel dat mens en dier dan achterin ging zitten. Dit kan nog steeds maar we zijn geschrokken van de boete die als ze je snappen eraanhangt.
'
Hee da's leuk om te lezen.
Maar om even verwarring te voorkomen, we starten dus niet zoals op deze site aangegeven wordt bij parkeerterrein bij restaurant Chez Robert aan de Bussumergrintweg en Spanderslaan in Hilversum.
Maar we zien elkaar bij het hele kleine weggetje (in het bos) heet "weg door 't kamp". Dit ligt aan "Franse Kampweg" (de N236).
Zie pagina 6
ik kom om 13.15 aan, als iemand mij kan komen ophalen wacht ik wel, gooi ik met bikkel gewoon een balletje.
Wie zou mij van het station kunnen halen?
groetjes majelle
majelle schreef:ik kom om 13.15 aan, als iemand mij kan komen ophalen wacht ik wel, gooi ik met bikkel gewoon een balletje.
groetjes majelle
Ik ben er en Caro rijdt alleen ik kom dan wel wat later.
Dus vervoer is er altijd om jou en Roos op te halen en weer weg te brengen.
majelle schreef:ik kom om 13.15 aan, als iemand mij kan komen ophalen wacht ik wel, gooi ik met bikkel gewoon een balletje.
groetjes majelle
Ik ben er en Caro rijdt alleen ik kom dan wel wat later.
Dus vervoer is er altijd om jou en Roos op te halen en weer weg te brengen.
Dus Roos en Majella moeten opgehaald worden van het station. Dat komt mooi uit, want we hebben dus twee auto's om op te halen.
Zullen wij elkaar ontmoeten rond 13.40 uur bij het Spanderswoud Miranda? Dan rijden we achter elkaar richting station en zijn we daar zo rond 13.45 uur.
Nu moet ik alleen Pieter nog overhalen om mee te gaan, want waar moet ik anders m'n hondjes achterlaten
Of Mirella of Roos moeten even voor 5 minuutjes de hond op de voorstoel bij zich houden: zou dat eventueel kunnen?
A good dog never dies...
Kwam Pieter niet mee dan...
Issie ook niet over te halen met Dunc.
Weer voor zondag
Zondag is het vrij zacht en wisselend bewolkt. Pas tegen de avond kan wat regen of een bui vallen. Er is wel veel wind, de wind kan langs de kust hard, windkracht 7, worden. Het wordt 10 tot 12 graden.
miranda schreef:Kwam Pieter niet mee dan...
Issie ook niet over te halen met Dunc.
Weer voor zondag
Zondag is het vrij zacht en wisselend bewolkt. Pas tegen de avond kan wat regen of een bui vallen. Er is wel veel wind, de wind kan langs de kust hard, windkracht 7, worden. Het wordt 10 tot 12 graden.
Pieter moet druk bezig met het huis wat weer betimmerd moet worden. Ik weet dus echt nog niet of hij meekomt (hoop het wel, want ik verdwaal altijd in het bos )
A good dog never dies...
ik kan niet mee....... (balen, maar ja)
heb met mijn duffe :sleep: kop meer afspraken gemaakt voor morgen dan ik kan nakomen...waaronder zeker eentje waar ik met geen mogelijkheid onderuit kan...
sorry
Hebben jullie allemaal m'n telefoonnummer nu voor "weg kwijt zijn", "te laat komen", of een gezellige babbel ???
ik wil best mijn nummer geven voor die gezellige babbel hoor
Wat zit jij nou ineens in mijn topic te doen?!
We babbelen de 22ste wel als we Kaya gezellig in bedwang houden voor al dat bloed
liters hebben we nodig
enneh....sinds wanneer is het jouw topic? het is een wandeltopic. en normaal zou ik lekker meegegaan zijn maar nu wacht ik morgen op jullie fotoos. veeeeeeel fotoos. dus laad die batterijen op
basil schreef:das de schuld van caroline hoor. die wil mijn foonnummer niet voor babbels
Ga je toch mee morgen voor de babbel????????????????
En geef je gerust je telefoonnummer hoor..... krijg je spijt van
"Annemieke.... Kaya heeft teveel gegeten, wat nu?"
"Annemieke.... zou het goed zijn als ik een pilletje extra geef?"
"Annemieke.... denk je dat ik me teveel zorgen maak????"
A good dog never dies...