Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tip voor kieskeurige eters
Moderator: moderatorteam
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Tip voor kieskeurige eters
Ik heb hier wel vaker aangegeven dat Lizzie een enorm kieskeurige eter is. Ze eet kvv maar niet altijd en niet van harte. Hetzelfde geldt voor gestoomde maaltijden al gaan die er iets beter in dan kvv.
Keetje is net een vuilnisbak. Maar omdat haar ontlasting soms wat breiig is ben ik nog op zoek naar de perfecte brok. Ik wilde nu Taste of the Wild proberen en zag op Zooplus een probeerverpakking Bosch soft. Dit zijn graanvrije zachte brokken. Ik wilde deze eens proberen en jeetje wat zijn ze een succes. Lizzie verkiest ze boven al het voer wat ze krijgt. Ik heb nu de smaak eend, aardappel, maar ook nog een pak kip banaan. Ik hoop dat ze die ook lust. Ben zo blij lizzie eens met smaak te zien eten.
Keetje is net een vuilnisbak. Maar omdat haar ontlasting soms wat breiig is ben ik nog op zoek naar de perfecte brok. Ik wilde nu Taste of the Wild proberen en zag op Zooplus een probeerverpakking Bosch soft. Dit zijn graanvrije zachte brokken. Ik wilde deze eens proberen en jeetje wat zijn ze een succes. Lizzie verkiest ze boven al het voer wat ze krijgt. Ik heb nu de smaak eend, aardappel, maar ook nog een pak kip banaan. Ik hoop dat ze die ook lust. Ben zo blij lizzie eens met smaak te zien eten.
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Tip voor kieskeurige eters
Hoe groot zijn de brokjes? En kan je ze evt. ook makkelijk kleiner maken als ze groot zijn?
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Ik vind de brokjes best groot. Zo iets als een frolic maar dan iets platter en vierkant. Ze zijn wel makkelijk te breken
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Platinum heeft ook zachte brokken en die at Shib de uberzeikerd graag. 
Voor de echte mieperds met eten is zo'n zachte brok inderdaad wel het proberen waard.

Voor de echte mieperds met eten is zo'n zachte brok inderdaad wel het proberen waard.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Jammer dat er chemische conserveringsmiddelen inzitten. Moet ook wel als je een vochtig product maakt en het lang houdbaar wil maken. Maar voor mij dus liever niet 

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Dat zie ik bij de Bosch wel terug, bij de platinum niet 

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
- Zeer actief
Ja geweldig toch! Ik gebruik de semi-moist brokken als snoep en zelfs Manu doet er àlles voor! Het doet niet onder voor worst. Ik geef een of ander Duits merk. Platinum vonden ze hier ook erg lekker! Die kan ik wel weer bestellen.
- runninggirl
- Zeer actief
Heb de kip & banaan versie ondertussen in huis en ze vinden het alle drie héérlijk. Heel geschikt als trainingssnoepje dus hier. En kan makkelijk in 4 gebroken voor Lazar.