Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Carnibest duurder?
Moderator: moderatorteam
- Linda van Veen
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): teckel en grote poedel
- Aantal honden: 2
Carnibest duurder?
Ik hoorde dat Carnibest 30% duurder gaat worden één dezer dagen (5,50 per kg). Dit haal ik altijd bij de Pets Place en nu zeiden ze dat Raw4Dogs een goed alternatief vormt aangezien deze ook compleet is en te koop is vanaf 4,30 per kg. Heeft iemand hier ervaring mee? Barfmenu hadden ze ook maar daar heb ik minder goede ervaring mee. Anders hadden ze alleen Duck, Prins of Farmfood.
- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Carnibest duurder?
Ja klopt, de prijs gaat gigantisch omhoog.Linda van Veen schreef:Ik hoorde dat Carnibest 30% duurder gaat worden één dezer dagen (5,50 per kg). Dit haal ik altijd bij de Pets Place en nu zeiden ze dat Raw4Dogs een goed alternatief vormt aangezien deze ook compleet is en te koop is vanaf 4,30 per kg. Heeft iemand hier ervaring mee? Barfmenu hadden ze ook maar daar heb ik minder goede ervaring mee. Anders hadden ze alleen Duck, Prins of Farmfood.
Wij hielden al die tijd de oude prijs nog aan, sssttt was stiekem

Heb er toevallig net een berichtje over geplaatst.
Prins en Rodi bevallen ons trouwens voor Jip erg goed, hij eet het erg graag.
Raw4Dogs is van Rodi en zit al jaren in dit vak, dus daar zou ik wel op vertrouwen

Het zijn voor mij juist al die nieuwe merken en theorieën waar ik niet zoveel vertrouwen in heb.
Groetjes,
Wendy
Wendy
- Linda van Veen
- Vaste gebruiker
Dank je wel voor je reactie!
Rodi zou ook een alternatief kunnen zijn inderdaad, alleen hebben zij niet zoveel keuze. Ik zou dit natuurlijk wel kunnen afwisselen met Raw4Dogs? Prins heb ik vroeger ook wel gevoerd maar is mijn hond niet heel dol op, daarnaast kan hij niet overal even goed tegen. Rund en kip gaat wel, maar granen behalve rijst en diersoorten als lam en konijn weer niet
Wel een goedkope allergische hond dus in verhouding haha.
Rodi zou ook een alternatief kunnen zijn inderdaad, alleen hebben zij niet zoveel keuze. Ik zou dit natuurlijk wel kunnen afwisselen met Raw4Dogs? Prins heb ik vroeger ook wel gevoerd maar is mijn hond niet heel dol op, daarnaast kan hij niet overal even goed tegen. Rund en kip gaat wel, maar granen behalve rijst en diersoorten als lam en konijn weer niet

-
- Zeer actief
Dat is wel eh.... heel bizar, die verhoging. Gaat ze dat niet opbreken?
Suzanne
Suzanne
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Denk er aan dat Raw4dogs per anderhalve kilo gaat. Ik voer geregeld de 450gram rollen, wil graag naar 1500gram maar zou niet weten waarin ik ze moet ontdooien.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik doe dat in zo'n curver doos met deksel.Hilde schreef:Denk er aan dat Raw4dogs per anderhalve kilo gaat. Ik voer geregeld de 450gram rollen, wil graag naar 1500gram maar zou niet weten waarin ik ze moet ontdooien.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ontdooi in een koelbox (ook de 5 kg blokken van Darf). In de winter ontdooi ik met een theedoek erover zonder deksel. Met warmer weer ontdooit het zo in de koelbox. Ik koop om de paar jaar een koelbox bij de kringloop. En eerder als ik het blok zo hard in de koelbox heb laten pletteren dat de bodem scheurt 

- Hilde
- Zeer actief
Een emmer past niet in mijn koelkast
En een curverbox heb ik, maar daar past net een kilo in. Ook de lange rollen van Daily Meat bijvoorbeeld, maar die knoeperds van Raw4dogs niet.

En een curverbox heb ik, maar daar past net een kilo in. Ook de lange rollen van Daily Meat bijvoorbeeld, maar die knoeperds van Raw4dogs niet.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ik ontdooi niks in de koelkast , curverbak buiten de koeling

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hilde
- Zeer actief
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
- Aantal honden: 1
Weet je de lengte (en dikte) van de rollen? Dan kan je bewuster op zoek naar een passende bak.
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Ik voer sinds een paar maanden raw4dogs. Ik ben er erg tevreden over. Altijd mooi en smakelijk vlees. Mies krijgt maar een ons vlees per dag en ik vind het fijn dat de kvv compleet is door een premix omdat ze zo weinig krijgt. ik voer de 5barf mix en de game mix. In de 5barf zit ook 20% zalm, ik hoef dus niks apart toe te voegen voor een mooi gevarieerd en compleet dieet
Ik koop de anderhalf kilo rollen. Na een halve dag in de koelkast ontdooien snij/breek ik het in 8 plakken die terug de vriezer in gaan.

Ik koop de anderhalf kilo rollen. Na een halve dag in de koelkast ontdooien snij/breek ik het in 8 plakken die terug de vriezer in gaan.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Zo’n bak voor ontbijtkoek?Hilde schreef:Een emmer past niet in mijn koelkast![]()
- Hilde
- Zeer actief
Ja, maar die zijn niet lang genoeg. Ik gebruik zo’n cakedoos idd
Raw4dogs is extreem lang. Zegmaar een onderarm met een stuk hand erbij.

- Linda van Veen
- Vaste gebruiker
Ik heb ze intussen geprobeerd en ontdooi ze schuin liggend in een kg doos. Dan zijn ze deels ontdooit (bovenste deel), dat voer ik en de rest past dan in de kg doos
Heb ook gemaild of er geen 1,5kg bewaardozen zijn en ze geven aan dat die later dit jaar volgen
Dus dat is dan helemaal ideaal.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik ontdooi alles buiten de koelkast. Al jaren
In de koelkast is het na 2 dagen nog amper zacht 

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Precies daarnaast heb ik de ruimte zelf hard nodig en bacterien krijgen ze overal binnen... zeker buiten. Ik vertrouw wel op hun goede weerstand naast dat hun maagzuur genoeg elimineert.Machie schreef:Ik ontdooi alles buiten de koelkast. Al jarenIn de koelkast is het na 2 dagen nog amper zacht

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi