Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ZivaNomi schreef:4 maart 2018, 14.00 - De park 1, Elst
Domor (Anneloes) met Ninthe en Noa
Lothian (Carla) met Lucca
Zivanomi (Ajda) met Ziva, Nomi en Dora
Diana met Taartje en Amoz
DeDiana schreef:4 maart 2018, 14.00 - De park 1, Elst
Anneke met Izzie (die komt voor Lucca )
De tijd is gevlogen, de wandeling is al weer over 2 dagen, dus ik schop hem omhoog.
De verwachting is bewolkt met af en toe wat zon, mogelijk een spat regen en 9 graden! Combineer dat met een zachte zuiden wind. Prima wandelweer lijkt me.
De tijd is gevlogen, de wandeling is al weer over 2 dagen, dus ik schop hem omhoog.
De verwachting is bewolkt met af en toe wat zon, mogelijk een spat regen en 9 graden! Combineer dat met een zachte zuiden wind. Prima wandelweer lijkt me.
Ik zit er over te denken Dalí een keertje mee te nemen. Hij vindt kennismaken met nieuwe honden spannend en kan dan een paar keer blaffen/uitvallen maar als we eenmaal op pad zijn vindt hij het wel best en kan hij het zelfs erg leuk vinden. Ik zou hem uiteraard aangelijnd houden. Maar als dat met éen van de honden niet helemaal lekker zou matchen/een hond daar wat ongemakkelijk van wordt laat ik hem gewoon thuis hoor! Komt hij een andere keer in een kleine samenstelling mee. Lucca komt sowieso keten natuurlijk
Ik zit er over te denken Dalí een keertje mee te nemen. Hij vindt kennismaken met nieuwe honden spannend en kan dan een paar keer blaffen/uitvallen maar als we eenmaal op pad zijn vindt hij het wel best en kan hij het zelfs erg leuk vinden. Ik zou hem uiteraard aangelijnd houden. Maar als dat met éen van de honden niet helemaal lekker zou matchen/een hond daar wat ongemakkelijk van wordt laat ik hem gewoon thuis hoor! Komt hij een andere keer in een kleine samenstelling mee. Lucca komt sowieso keten natuurlijk
We zijn nu in een vrij kleine samenstelling, dus misschien inderdaad een goede gelegenheid voor Dalí!
Izzie vindt het allemaal prima, het is een klein groepje dus wat mij betreft kan het.
Ik vind het prima. Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn honden daar van vinden, maar ze hebben het er mee te dealen. Ik zorg zonodig dat ik niet naast jou ga lopen.
Als het niet lekker klikt kan ik ook gewoon nog de andere kant op lopen (normaal laat ik Dalí ook nog wel eens achter in de auto maar ik ben bang dat ik daar nu dan een ijssculptuur in zou aantreffen na de wandeling )
Laatst gewijzigd door Lothian op 03 mar 2018 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Het was weer super gezellig! Noa ligt knock out te slapen met af en toe wat droompootjes, dus ik ben blij dat ik het laatste stuk niet meer meegelopen heb, hoe gezellig het ook was. Het idee om in Arnhem-Noord te gaan lopen vind ik ook top! Maar dan moeten jullie maar even zeggen waar het nu precies was en een datum roepen.
Ik ben ook weer thuis! Lucca is naast mij neergestort en Dalí is met zijn nageltjes in de weer in zijn mand. Wat hebben jullie toch allemaal relaxte honden, Dalí vond ze allemaal bijna direct wel prima.
Wat een leuk clubje zo! Cooper en ik gaan graag ook weer een keer mee als het groepje ongeveer net zo groot is als afgelopen zondag. Helaas konden wij toen niet..
EllaBellaah schreef:Wat een leuk clubje zo! Cooper en ik gaan graag ook weer een keer mee als het groepje ongeveer net zo groot is als afgelopen zondag. Helaas konden wij toen niet..
ja leuk!
willem en izzy pastte toen perfect samen. net als willem en cooper zo'n instant kloppend setje zijn. ik denk dat die 3 samen ook perfect zijn!