En deze, maar vooral 1 in het bijzonder wou ik toch even showen

Tja deze is toch wel heel speciaal hoor:

Moderator: moderatorteam

Het ging 1 les fantastischYara schreef:Mooie foto's! Het is een leuke merrie. Gaat het rijden inmiddels al wat beter ondanks je angst?
Tja wist ik het maarNanna schreef:Waarom ben je eigenlijk bang? Ze heeft een ontzettend lief bekkie
Oh man die is al zo groot en vooral (eigen)wijsHilde schreef:Heerlijk paard om te zien! Maar jee, wat is Caitlin alweer groot
Oh, wat gaat dat hard zeg... Wat een mooi meisje is ze al!maitestar schreef:Oh man die is al zo groot en vooral (eigen)wijsHilde schreef:Heerlijk paard om te zien! Maar jee, wat is Caitlin alweer groot![]()
Ze is in december al weer 6 jaar geworden, de tijd vliegt!

Iemand heeft wel eens tegen mij gezegd: je krijgt niet het paard dat je zoekt, maar wel het paard dat je nodig hebt. Ik zocht ook een superrelaxt paard en kwam thuis met een temparementvol sensibel paard. Hij heeft mij geleerd om iedere keer te kijken naar wat wel goed ging. Mij hielp het om mijzelf te vragen wat hij had gedaan om mij zo onzeker te maken en dat was dus eigenlijk niets. Hij hield mij alleen een spiegel van mijn eigen spanning voor. En ik had voor ik hem kocht helaas wel een ervaring waardoor ik (onbewust) angst had gekregen.maitestar schreef:Tja wist ik het maarNanna schreef:Waarom ben je eigenlijk bang? Ze heeft een ontzettend lief bekkieErgens in de loop der jaren is deze angst voor rijden ontstaan terwijl er niks gebeurd is, loop er nu zo'n 5 jaar mee.
Daar heb ik les voor gehad op een stikbrave Groninger en daar ging het fantastisch op.
Dus toen op zoek naar een brave, koele en bomproef Haflinger, maar dat is niet echt gelukt![]()
Ze is ontzettend lief hoor, maar ze is niet koel en ook niet bomproef en dat heeft de angst bij mij weer aangewakkerd.
Ik zocht een paard waar ik vertrouwen van kon krijgen en zij heeft het net van mij nodig. Wat dat betreft natuurlijk wel een fantastische leermeester
Dat is wat ik inderdaad ook zegBranka schreef: Iemand heeft wel eens tegen mij gezegd: je krijgt niet het paard dat je zoekt, maar wel het paard dat je nodig hebt. Ik zocht ook een superrelaxt paard en kwam thuis met een temparementvol sensibel paard. Hij heeft mij geleerd om iedere keer te kijken naar wat wel goed ging. Mij hielp het om mijzelf te vragen wat hij had gedaan om mij zo onzeker te maken en dat was dus eigenlijk niets. Hij hield mij alleen een spiegel van mijn eigen spanning voor. En ik had voor ik hem kocht helaas wel een ervaring waardoor ik (onbewust) angst had gekregen.
Ik hoop dat uiteindelijk echt kan genieten van het rijden waarvoor jouw knappe merrie hebt gekocht!