Is er iemand die op de avond van 4 april op Finn en/of Tess zou willen passen bij voorkeur in omgeving Wageningen of op de route van Venray tot Wageningen?
Finn kan eigenlijk overal wel, hij houdt alleen niet van hele grote honden (newfoundland/bulldog/duitse dog types zeg maar). Verder maakt reu of teef niet uit en met katten die van het type 'hier ben ik de baas en ik schuif niet op' zijn kan hij ook mee. Bange katten beter niet. Enige harde eis bij Finn is niet los laten. En een eventuele tuin moet ook echt dicht zijn. (van het weekend was hij alweer onder het hek bij mijn ouders door aan het graven

). Hij zal wel even spelen als hij een speelmaatje in de hond ziet en verder is hij rustig, ligt op de bank en slaapt wat als hij niet komt vragen om aandacht.
Tess is jong, onbezonnen en een Belg, dat lijkt me een aardige samenvatting

Ze is zonder mij en Finn toch wel een beetje voorzichtig en iets minder onbezonnen, maar als het klikt met een hond dan is het wel een feestje natuurlijk. Met katten durf ik niks te zeggen, ik denk zoals bij Finn. Ze kon ook met lammetjes, schapen en paarden die honden gewend waren en geen stap opzij zetten voor haar, dus dat zal met katten niet anders zijn. Ze kan een beetje de kat uit de boom kijken met mensen, dus vooral weinig aandacht van haar vragen, dan zoekt ze het meestal snel zelf op en dan is ze een mega knuffelhond.
Oh met kinderen kan Finn wel tenzij kruipende baby leeftijd en Tess liefst iets oudere kinderen die geen hele onverwachtse dingen doen.
Ik geloof dat dat wel is zoals ze zijn. Tess is nog maar 1x uit logeren gegaan, dus daar weinig logeerervaring mee. Finn is gewoon makkelijk. Ze mogen samen, maar ook apart.