Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo word dat opgelost

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Zo word dat opgelost

Ongelezen bericht door billy »

Afgelopen zondag kwamde fietsvriendin weer.
Dat betekent fietsen met de honden, maar Manager maakt gelijk misbruik ervan door de hele weg te blaffen en probeert steeds in het voorwiel van de vriendin dr fiets te bijten.
En ik erachter met Freek, die zich daar weer boos om maakt, dus op de rem en arm uit de kom bijna.
Dan op het veld gaat Manager maar door , dus ik pak hem effe in zn kladjes , maar de vriendin vind dat zielig en de schooier weet het.
Dan gaan we weer terug en Manager begint weer te blaffen, dan komt Freek in actie . Hoppa grijpt Manager , en Manager reageert woest, dan komt Freek weer in actie en over is het geblaf.
Dus voortaan mag Freekie het oplossen LOL
Hier nog effe een foto van Manager.
Afbeelding
Groetjes Els
Afbeelding
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Was Freekkie toch net even iets duidelijker ;-)

Verder... ooit aan het gebruik van een Springer gedacht? Als het goed is kan Manager dan niet bij het wiel en zit jouw arm achteraf nog in de kom...
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”