Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
WAO en hondenvoer.
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
WAO en hondenvoer.
Drie jaar terug, ik was 53 jaar oud, werd ik naar een kijk en knie operatie, met nog bijkomstigheid slijtage rugwefeltjes (aandoening Scheuermann)voor 80/100% afgekeurd, ik ben niet invalide, maar naar leeftijd genomen plus inkomen en ik mocht mijn werk of gelijke, niet meer uitvoeren, zat Bertus van de ene op de andere dag thuis, ik was voorman in de metaal en werkte veel over, oa ook thuis door tekeningen te maken voor bouwprojekten, dus naar 2 jaar nog gewoon doorbetaald loon, ging ik in een klap heel veel achteruit, plus je bent ook je overwerk kwijt.
Maar goed je leerd er mee leven, inplaats dat wij een volkoren in het dorp bij de bakker nemen van plm 2 Euro, nemen we het zelfde brood ergens anders voor 89 Euro cent, maar ja dat is nu ook met ons hondenvoer, wij hebben Jargo, en zijn zeer tevreden, maar we kijken rond voor andervoer die toch wel goed is , maar minder duur, dus ik maakt een standaardbriefje, en ik dacht dan zal ik wat firma's aan mailen, ik wilde eerst Farm Food mailen, maar Coby kwam thuis met een e-mail van Royal Canin, en ik dacht nou dan maar met deze beginnen, hier onder mijn mail en hun antwoord, ik heb direkt mijn telefoon en fax door gegeven plus ze hebbebn mijn a-mail, maar naar een paar maanden nog geen bericht, wat is dat nu?
Moet je smeken om hondenvoer bij hun te kopen, of hebben ze via mijn telefoon nummer kunnen achterhalen dat ik in de WAO zit, en dat ik het voer niet zou kunnen betalen, wat ik dus wel kan!!
Maar ik moet dit merk niet meer.
Gr Bertus.
Ge achte M.
Onze kennel naam is SAWODHUWHI, wij wonen in Ovezande (zuidbeveland) prov
Zeeland.
Wij verbruiken aan hondenvoer in plm 6 weken , 70 kilo diner en 60 kilo
brokken.(volwassen honden)Ik zou gaarne van u vernemen wat daar de prijs van uw producten van zijn ,belasting alles mee gerekend, en of het ook gebracht kan worden, voor de goede orde ik wil alleen nog maar de info.
Met vriendelijke groet . Bert strijk.
Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw email.
Deze prijzen wisselen erg per af te nemen hoeveelheid aan voer.
Wij willen u vragen om uw telefoonnummer door te geven, zodat de
vertegenwoordiger vrijblijvend met u contact op kan nemen hierover.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn. Mocht u nog
vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer
0413-318400 of e-mail: info@royalcanin.nl
Met vriendelijke groeten,
Royal Canin Nederland B.V.,
Productvoorlichting & Service
Maar goed je leerd er mee leven, inplaats dat wij een volkoren in het dorp bij de bakker nemen van plm 2 Euro, nemen we het zelfde brood ergens anders voor 89 Euro cent, maar ja dat is nu ook met ons hondenvoer, wij hebben Jargo, en zijn zeer tevreden, maar we kijken rond voor andervoer die toch wel goed is , maar minder duur, dus ik maakt een standaardbriefje, en ik dacht dan zal ik wat firma's aan mailen, ik wilde eerst Farm Food mailen, maar Coby kwam thuis met een e-mail van Royal Canin, en ik dacht nou dan maar met deze beginnen, hier onder mijn mail en hun antwoord, ik heb direkt mijn telefoon en fax door gegeven plus ze hebbebn mijn a-mail, maar naar een paar maanden nog geen bericht, wat is dat nu?
Moet je smeken om hondenvoer bij hun te kopen, of hebben ze via mijn telefoon nummer kunnen achterhalen dat ik in de WAO zit, en dat ik het voer niet zou kunnen betalen, wat ik dus wel kan!!
Maar ik moet dit merk niet meer.
Gr Bertus.
Ge achte M.
Onze kennel naam is SAWODHUWHI, wij wonen in Ovezande (zuidbeveland) prov
Zeeland.
Wij verbruiken aan hondenvoer in plm 6 weken , 70 kilo diner en 60 kilo
brokken.(volwassen honden)Ik zou gaarne van u vernemen wat daar de prijs van uw producten van zijn ,belasting alles mee gerekend, en of het ook gebracht kan worden, voor de goede orde ik wil alleen nog maar de info.
Met vriendelijke groet . Bert strijk.
Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw email.
Deze prijzen wisselen erg per af te nemen hoeveelheid aan voer.
Wij willen u vragen om uw telefoonnummer door te geven, zodat de
vertegenwoordiger vrijblijvend met u contact op kan nemen hierover.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn. Mocht u nog
vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer
0413-318400 of e-mail: info@royalcanin.nl
Met vriendelijke groeten,
Royal Canin Nederland B.V.,
Productvoorlichting & Service
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Bjoetie.chrico schreef:Ik denk ook dat als je echt interresse heb in dit voer dat je gewoon je nummer moet doorgeven. De vertegenwoordiger komt dan bij je langs voor een gesprek
Ze vragen dit !
" Wij willen u vragen om uw telefoonnummer door te geven, zodat de vertegenwoordiger vrijblijvend met u contact op kan nemen hierover."
Nou dat heb ik gedaan plus mijn fax.
Dus misschien dat Farm Food interesse heeft?
Ik moet alleen hun e-mail nog zien te vinden.
Gr Bertus.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bertus, ik zou gewoon zelf even bellen. Met dat soort dingen moet je niet wachten tot je gebeld wordt, want dat gaat geheid fout of helemaal niet door. Gewoon zelf even bellen en naar de juiste persoon vragen. Heb je binnen 10 minuten je informatie.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
- Roelfien
- Zeer actief
Dit is wat Farmfood daarover schrijft:
Ook met RC.
Want die meneer die jou moest bellen is dat dus gewoon glad vergeten.
Dus gewoon even bellen.Wanneer u een grotere hoeveelheid Farm Food HE in één keer afneemt, wordt de prijs per eenheid van 15kg automatisch lager. Vooral voor professionele fokkers levert dit interessante kortingen op en als kynologenclub, hondenschool of hondensportvereniging kunt u daardoor uw leden een interessante club-korting aanbieden.
Graag informeren wij u persoonlijk over de mogelijkheden van grootverbruik.
Wilt u vrijblijvend meer weten? bel dan tijdens kantooruren naar 0548-619977 of stuur een email naar info@farmfood.nl
Ook met RC.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat moet ik zonder jou beginnen, hartelijk dank, oke ik bel, maar dan eerst F.F.Roelfien schreef:Dit is wat Farmfood daarover schrijft:Dus gewoon even bellen.Wanneer u een grotere hoeveelheid Farm Food HE in één keer afneemt, wordt de prijs per eenheid van 15kg automatisch lager. Vooral voor professionele fokkers levert dit interessante kortingen op en als kynologenclub, hondenschool of hondensportvereniging kunt u daardoor uw leden een interessante club-korting aanbieden.
Graag informeren wij u persoonlijk over de mogelijkheden van grootverbruik.
Wilt u vrijblijvend meer weten? bel dan tijdens kantooruren naar 0548-619977 of stuur een email naar info@farmfood.nl
Ook met RC.
Gr Bertus.
- Roelfien
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: WAO en hondenvoer.
idorh schreef:of hebben ze via mijn telefoon nummer kunnen achterhalen dat ik in de WAO zit, en dat ik het voer niet zou kunnen betalen, wat ik dus wel kan!!
neeeee, dat is vrees ik een beetje te argwanend, bertus. natuurlijk niet. je bent gewoon verdwaald in de bermuda-driehoek van een groot bedrijf.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: WAO en hondenvoer.
bermuda-driehoek.linlin schreef:idorh schreef:of hebben ze via mijn telefoon nummer kunnen achterhalen dat ik in de WAO zit, en dat ik het voer niet zou kunnen betalen, wat ik dus wel kan!!
neeeee, dat is vrees ik een beetje te argwanend, bertus. natuurlijk niet. je bent gewoon verdwaald in de bermuda-driehoek van een groot bedrijf.
Is dat een soort slipje .
Gr Bertus.