Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pitbull

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Re: Pitbull

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik vind hem prachtig. Ik loop alleen om voor teven, mijn dames vinden patserige reuen erg leuk.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

dit is er een waar me met Gil ook voor om zou lopen :pffff: :engel: dat wil je niet meemaken dat er even met de spierballen gerold wordt
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Ik zou Sofi en Izzy er niet op af hebben laten lopen, hij is niet voor niks aangelijnd. Hap slik weg :schrik: Z'n blik staat me niet aan. Maar prachtig is-ie wel!
klaproos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Ongelezen bericht door klaproos »

Mooie hond, maar ik vind zijn blik ook niet aangenaam.
Gimmick
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gimmick »

Mooie hond... absoluut.

Maar een slipketting vertrouw ik nooit meer.
Gimmick is ooit door haar slipketting heen geklapt.
Liever een stevige lederen halsband. En het liefste icm een ruig.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Marc147
Actief
Mijn ras(sen): Asielhonden
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Marc147 »

Prachtige pitbull.

Ik ken er ook een. Heeft net zo'n blik, alsof hij chiwawa's voor ontbijt eet. Moet met een muilkorf lopen omdat hij katten "niet aardig" vind. Zelfs met muilkorf steken mensen de straat over, waarom? geen idee. Maar het is de grootste knuffelkont die ik ken. Dol op aandacht, spelen en kroelen.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Marc147 schreef:Prachtige pitbull.

Ik ken er ook een. Heeft net zo'n blik, alsof hij chiwawa's voor ontbijt eet. Moet met een muilkorf lopen omdat hij katten "niet aardig" vind. Zelfs met muilkorf steken mensen de straat over, waarom? geen idee. Maar het is de grootste knuffelkont die ik ken. Dol op aandacht, spelen en kroelen.
Als ik er een zie steek ik ook over, zeker als ik met de honden ben.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gimmick
Zeer actief

Marc147 schreef:Prachtige pitbull.

Iedereen loopt om als je met een gekorfde hond loopt.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Owww ik vind 'm prachtig, wat een mooie kop :I: (ik zou bijna 'hoofd' zeggen uit respect :mrgreen: ).
M'n hond zou ik er ook niet mee laten spelen, maar prachtig vind ik hem wel.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Gimmick
Zeer actief

Prachtige hond...
Mooi in vorm ook voor zijn leeftijd
*Marina*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cockers Spaniel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door *Marina* »

Ik ga een straatje om als ik deze tegen zou komen, wat een enge kop en griezelige ogen. Nu vind ik pitbulls sowieso al niet mooi, maar deze blik, brrrr.

Bij ons in de straat lopen er twee, een zwarte, die lief is en met Saartje van 12 wil spelen, en een crèmekleurige die altijd zo gefocust is op andere honden en in de riem hangt, daar ga ik ook voor aan de kant. Gelukkig beide altijd aangelijnd.

Heb het er niet op, ook omdat Saartje soms last van grootsheidswaanzin krijgt en denkt ze wel aan te kunnen.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

*Marina* schreef:(...)ook omdat Saartje soms last van grootsheidswaanzin krijgt en denkt ze wel aan te kunnen.
En dan toch maar met het vingertje naar de pitbulls wijzen, terwijl jóuw hond zich dan eigenlijk niet gedraagt :LOL:
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

prachtige hond om te zien,
maar zijn blik is mij te gefixeerd, te fel.
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Ik vind hem wel mooi maar verder heb ik niks met pitbulls. De kleur zelf en de kleur ogen van de hond vind ik zelf wat minder geslaagd maar agressie zie ik er niet in. Zolang die hond niet schuimbekkend over straat gaat zou ik gewoon met gepaste afstand passeren, ik denk dat ik gewoon veel mazzel heb waar ik woon. Extreme loeders van dat kaliber zie je hier eigenlijk nooit, wel van de niet HR rassen maar die lijken wel overal mee weg te komen.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
*Marina*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cockers Spaniel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door *Marina* »

Sandra&co schreef:
*Marina* schreef:(...)ook omdat Saartje soms last van grootsheidswaanzin krijgt en denkt ze wel aan te kunnen.
En dan toch maar met het vingertje naar de pitbulls wijzen, terwijl jóuw hond zich dan eigenlijk niet gedraagt :LOL:
Ow mijn hond misdraagt zich zeker weleens en daar neem ik de verantwoordelijkheid voor. Ik zorg dat ik honden die zij beter niet kan provoceren uit de weg ga...(wat ook weer niet betekent dat ik haar op minder stevige honden wel haar gang zou laten gaan)
Overigens, wat Saartje aan zou kunnen richten met haar 12 jaar oude, afgesleten gebitje haalt het bij lange na niet bij wat deze engerds aan kunnen richten.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

*Marina* schreef:
Sandra&co schreef:
Ow mijn hond misdraagt zich zeker weleens en daar neem ik de verantwoordelijkheid voor. Ik zorg dat ik honden die zij beter niet kan provoceren uit de weg ga...(wat ook weer niet betekent dat ik haar op minder stevige honden wel haar gang zou laten gaan)
Overigens, wat Saartje aan zou kunnen richten met haar 12 jaar oude, afgesleten gebitje haalt het bij lange na niet bij wat deze engerds aan kunnen richten.
Genoeg.

:wink: Niko werd laatst aangevallen door een ukje van een kilootje of 7. En dan ook echt met de bedoeling schade aan te richten, gevalletje grootheidswaanzin :schrik:
Dat beestje kan met zijn tandjes inderdaad niet bijster veel, maar hij kan mij, niko en zichzelf wel degelijk heel wat aandoen.
Nu had ik die oude nadat ie een goede gepaste correctie had uitgedeeld al bij z'n nekvel en kon al dansend/meedraaiend veertig kilo hond aan een jachtlijntje de lucht in houden, terwijl het hondje nog een keer of vijf bovenop hem dook eer de baas hem bij z'n kladden had.
Bijt ie wel een keer (geheel terecht, hij heeft al ouwelullenpijntjes) dan ligt dat beestje half open en ben ik waarschijnlijk mijn hond kwijt.

:oeps: De bazen vonden het kostelijk dat die kleine eens goed op z'n flikker had gekregen. Mocht wel vaker gebeuren, misschien zou hij er nog wat van leren.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”