Ja, wat mij betreft prima!Hilde schreef:Tien uur doen?Leuk!
Ik kom met Taartje en Amoz. Amoz vindt grote poedels wat raar

Moderator: moderatorteam
Ja, wat mij betreft prima!Hilde schreef:Tien uur doen?Leuk!
Ik heb Elmo natuurlijk gezien toen bij de poedelwandeling met Taartje en ik verwacht dat het gewoon goed zal gaan hoor. Amoz is sociaal ook best handig en geeft het doorgaans op een nette manier aan als hij iets niet ziet zitten.Hilde schreef:Geen enkel probleem. Ze zijn ook raarTot nu toe is Elmo sociaal best handig, dus ik verwacht dat het goed gaat. Hij heeft wel, als echte poedel, de neiging tot een tikkie overenthousiaste
Geef morgen maar aan wat prettig is voor Amoz.
TsssNikki90 schreef:Zin zeker! Maar 10 uur een beetje vroeg![]()
Veel plezier!
Gezellig!Izzie_Anneke schreef:Izzie en ik schuiven zo ook aan denken we
Iew. Hier nog niets gezien, maar bedankt voor het melden, ik houd het even goed in de gaten!Hilde schreef:Hij is vanmiddag nog in het bos geweest, dus daar kan hij ze ook opgelopen hebben, maar... had net een lopende teek en een vaste teek op Elmo.
Ja, klopt deelsZinodo schreef:Jaa superleukDeDiana schreef:Wie heeft er zin om komend weekend of begin volgende week mee te gaan wandelen aan de Waal in Nijmegen? Het is nogal last minute, als het te kort dag is kunnen we dus ook een andere/extra wandeling plannen over een paar weken.
Er zijn daar strandjes en licht stromend water (geen blauwalg). Verder is het er normaal gesproken heel rustig, geen of weinig andere honden of mensen. Het is wel echt een mooiweerlocatie, de honden kunnen er heerlijk het water in, maar beschutting tegen zon of slecht weer is er nauwelijks. Dus met deze temperaturen kunnen we het beste vroeg in de ochtend of wat later op de avond afspreken.![]()
Maar effe, ik dacht dat ze nu daar koeien en wilde paarden hebben neergezet? De vorige keer dat wij er waren, zo’n maand geleden hebben ze overal hekken neergezet en we konden niet meer op de “eiland” zoals toen. We moesten dan rechtsaf en er waren ook al wat mensen. Als er inderdaad koeien en paarden staan dan kom ik niet want die hekken zeggen mijn honden helemaal niks
Er is niet echt een adres. De straat is Waaldijk Nijmegen, dit is de locatie waar ik altijd parkeer: https://goo.gl/maps/wHVBMKoipYF2Niika88 schreef:Diana heb je een adres voor de gps? Kan ik ff kijken of ik dat ga redden dit weekend
Ik vind 08:00 in het weekend een schappelijkere tijdDeDiana schreef:Leuk!
Ik maak maar weer een lijstje met de datumopties:
Zaterdagochtend 04-08:
Diana met Amoz
Anneke met Izzie
Zaterdagavond 04-08: Diana met Amoz
Zondagochtend 05-08:
Diana met Amoz
Anneke met Izzie
Zondagavond 05-08: Diana met Amoz
Maandagochtend 06-08: Diana met Amoz
Maandagavond 06-08:
Diana met Amoz
Anneke met Izzie
Dinsdagochtend 07-08: Diana met Amoz
Dinsdagavond 07-08:
Diana met Amoz
Anneke met Izzie
Wat betreft tijden: wat is voor jullie haalbaar, en vooral degenen die wat verder moeten rijden?
Ik ga meestal rond 07:00 uur en 20:30 uur, maar dat vinden jullie misschien te vroeg/te laat?
Is wat mij betreft helemaal prima hoor!Izzie_Anneke schreef:Ik vind 08:00 in het weekend een schappelijkere tijd
9 uur wil ook nog wel hoor. Daarna haak ik af met Iz. En 's avonds, zou dat een optie zijn?Niika88 schreef:Hm dan pas ik even. Is voor mij bijna een uur rijden nog.
Ja, goed idee! Ben jij in Nederland dan? Ik kom er sowieso dagelijks en er zijn vast wel meer mensen die dan mee willen!mosquito1980 schreef:Over 2-3 weken nog een keer?
Ja, het zijn geen steile kades of zo, maar gewoon rustig aflopende strandjes.Jules01 schreef:Wel erg leuk!
Alleen mijn eigen honden doe ik met water geen plezier...
Maar ik heb wel een Golden teef te logeren. Is het voor een pup van 6 maanden goed begaanbaar water?