Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

8 april Clubmatch en rasloze hondenkeuring KC de Peel

Moderator: moderatorteam

Sandra&co

Re: 8 april Clubmatch en rasloze hondenkeuring KC de Peel

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Miezemuis schreef:
Lenthe was een beetje verdrietig want de juniorhandling ging over het contact tussen hond en kind. En nu ze laatste was betekende dat dat er geen goede band was tussen die twee.
Oh wat sneu! Ik vond ze juist zo lief samen :)
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

Miezemuis schreef: Lenthe was een beetje verdrietig want de juniorhandling ging over het contact tussen hond en kind. En nu ze laatste was betekende dat dat er geen goede band was tussen die twee. Nou dat valt volgens mij wel mee. Die hond was gewoon afgepeigerd. Lenthe was ook behoorlijk gek op Marlou. Grappig dat je zei dat ze echt niet iedereen leuk vindt, want Lenthe zei : " ik wou dat Keetje zo met vreemden omging".
Ik snap de (kinder)logica, maar echt waar ze waren juist zó leuk samen. :I: Die keurmeester had ze door de dag heen moeten zien, prachtig contact en band. :I:

En met Lou, nou Lou vindt de meeste kinderen juist heel spannend, maar ze ging gelijk op Lenthe af en zij maakte ook heel rustig contact. Ik vond dat ook heel mooi om te zien. Het lag juist aan Lenthe dat Lou haar zo leuk vond. Zeg dat maar tegen haar, want verder is Lou ook wel een beetje een Keetje. :)
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
booster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door booster »

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten.

Dochter met jullie knappe poedel waren een geweldig stel.

Sandra&co het was leuk om met je in de ring te hebben gestaan, je hebt een erg leuk hondje.

Iva was 1e in haar klasse.
Beste rasloze teef.
2e in beste rasloze hond van de show.

Wij hebben een super leuke dag gehad.
Sandra&co

booster schreef:Iedereen gefeliciteerd met de resultaten.

Dochter met jullie knappe poedel waren een geweldig stel.

Sandra&co het was leuk om met je in de ring te hebben gestaan, je hebt een erg leuk hondje.

Iva was 1e in haar klasse.
Beste rasloze teef.
2e in beste rasloze hond van de show.

Wij hebben een super leuke dag gehad.
Dank je :) Ik wist voor we de ring in stapten al dat we het gingen afleggen tegen Iva :LOL: Nou, hophop, snel erkenning van het ras en naar échte shows met d'r ;)
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Gefeliciteerd met de mooie resultaten :D

Ik had uiteindelijk toch besloten naar de jonge honden- en veteranendag te gaan van de rasvereniging.
booster
Zeer actief

Nou ik zei tegen die man die ook bij ons was met een oost Europese herder van, de kans is erg groot dat er een kleintje door gaat, iva tegen 2 kleinere hondjes en die van hem was al 1e in zijn klasse natuurlijk.
Dus zag de kans groot in dat 1 van de kleintjes door zou gaan dus stond er wel van te kijken dat ze toch 1e was in haar klasse.

Wij hopen in mei goed nieuws te krijgen en dan gaan wij naar officiële shows toe, wij hebben op de dogshow in Goes al mogen proeven ervan en de smaak goed te pakken. :mrgreen:
Sandra&co

booster schreef:Nou ik zei tegen die man die ook bij ons was met een oost Europese herder van, de kans is erg groot dat er een kleintje door gaat, iva tegen 2 kleinere hondjes en die van hem was al 1e in zijn klasse natuurlijk.
Dus zag de kans groot in dat 1 van de kleintjes door zou gaan dus stond er wel van te kijken dat ze toch 1e was in haar klasse.

Wij hopen in mei goed nieuws te krijgen en dan gaan wij naar officiële shows toe, wij hebben op de dogshow in Goes al mogen proeven ervan en de smaak goed te pakken. :mrgreen:
Nah, ik heb het vermóeden dat de keurmeester sowieso een voorkeur voor herders had ;) Gezien waar Izzy onder andere van verloor? Zoiets:
Afbeelding

Izzy had volgens haar een slechtere bouw dan deze hond :LOL: Ze was sowieso al geen Stafford-liefhebber want ze zei me dat ze bij de meeste van 'dit soort rassen' toch wel bang voor d'r vingers was. Dus, nou ja, weet je. Het is een rasloze hondenkeuring. Als je erheen gaat met het doel om te winnen heb je gewoon pech, want het is een smaak-dingetje. Maar we hebben een leuke dag gehad en we zijn tussendoor nog een stukje gaan lopen in het bos. Dus dikke prima wat mij betreft!
Succes met jullie show-carriere! Leuk om het ras in het echt te zien. Ooit wil ik een herder, de OEH staat nu in de mogelijkheden-lijst :love:
booster
Zeer actief

Ze vertelde dat ze van de windhonden was, maar als ze die ene Duitse herder liet winnen van jou stafford dan was het wel heel erg want ik kreeg al rugpijn toen ik die Duitse herder zag :pffff: .

Het zijn inderdaad shows waar je niet heen hoeft te gaan om te winnen inderdaad, ze kiezen toch de honden die hun leuk vinden.

Wij gaan ons best doen met de shows zodra het kan, zolang wij het leuk vinden gaan we er voor en als 1 van ons het minder gaat vinden dan is het zo afgelopen :mrgreen: .

Leuk dat de veo op je lijstje komt, als je fb hebt en het leuk vinden hebben wij ook een Facebook pagina van het ras.
Oost Europese herder ( veo)
Sandra&co

Aangemeld :ok:
booster
Zeer actief

:cheer:
booster
Zeer actief

Weet iemand toevallig wie er tegen de ringen aan stond met een klein kraampje showlijntjes?
Plaats reactie

Terug naar “Show”