Oh wat sneu! Ik vond ze juist zo lief samenMiezemuis schreef:
Lenthe was een beetje verdrietig want de juniorhandling ging over het contact tussen hond en kind. En nu ze laatste was betekende dat dat er geen goede band was tussen die twee.

Moderator: moderatorteam
Oh wat sneu! Ik vond ze juist zo lief samenMiezemuis schreef:
Lenthe was een beetje verdrietig want de juniorhandling ging over het contact tussen hond en kind. En nu ze laatste was betekende dat dat er geen goede band was tussen die twee.
Ik snap de (kinder)logica, maar echt waar ze waren juist zó leuk samen.Miezemuis schreef: Lenthe was een beetje verdrietig want de juniorhandling ging over het contact tussen hond en kind. En nu ze laatste was betekende dat dat er geen goede band was tussen die twee. Nou dat valt volgens mij wel mee. Die hond was gewoon afgepeigerd. Lenthe was ook behoorlijk gek op Marlou. Grappig dat je zei dat ze echt niet iedereen leuk vindt, want Lenthe zei : " ik wou dat Keetje zo met vreemden omging".
Dank jebooster schreef:Iedereen gefeliciteerd met de resultaten.
Dochter met jullie knappe poedel waren een geweldig stel.
Sandra&co het was leuk om met je in de ring te hebben gestaan, je hebt een erg leuk hondje.
Iva was 1e in haar klasse.
Beste rasloze teef.
2e in beste rasloze hond van de show.
Wij hebben een super leuke dag gehad.
Nah, ik heb het vermóeden dat de keurmeester sowieso een voorkeur voor herders hadbooster schreef:Nou ik zei tegen die man die ook bij ons was met een oost Europese herder van, de kans is erg groot dat er een kleintje door gaat, iva tegen 2 kleinere hondjes en die van hem was al 1e in zijn klasse natuurlijk.
Dus zag de kans groot in dat 1 van de kleintjes door zou gaan dus stond er wel van te kijken dat ze toch 1e was in haar klasse.
Wij hopen in mei goed nieuws te krijgen en dan gaan wij naar officiële shows toe, wij hebben op de dogshow in Goes al mogen proeven ervan en de smaak goed te pakken.