Moderator: moderatorteam
Was het maar zoNanna schreef:![]()
Ze poseren echt voor je

Haha kan me voorstellen dat het leuk om te zien was en de mannen van de handhaving zijn meesters in dingen weghalen waar het niet moet.Rebble schreef:Wow!
Ik vind ze zó leuk! Vorig jaar moet er hier in de buurt een koppeltje gebroed hebben, toen zag ik ze regelmatig op een struik zitten. Hebben ze die struik er in de winter uitgerukt toen ze de sloot aan het opschonen waren. Dat opschonen doen ze 2 á 3 keer per jaar en die struik (die groeide waar het niet de bedoeling was) hebben ze altijd laten staan tot de laatste keer, zo zonde. Het was ook de grens van 2 waterhoen koppels en dat was af en toe hilarisch om te zien.

Dank je welManuma schreef:Je hebt me geïnspireerd! Alleen krijg ik een buizerd niet eens fatsoenlijk op de foto, laat staan zo'n vliegensvlug, klein vogeltje
Ik vind je foto's prachtigHeel knap!
Ja daar zitten ze ook, ook hier in de buurt Tineke en dat lukt ook maar af en toe, zoals nu dat het vriest en ze bij het enigste wak zitten dat is wel makkelijkTineke schreef:Prachtig Els, ik zie ze wel regelmatig in de AWD , maar op de foto krijgen is een tweede