Geen foto's of filmpjes verder, maar het was weer een mooi moment van vooruitgang

Moderator: moderatorteam
sirene schreef:Ik zag je gisteren lopen op het tweede VP. Geloof me, ik weet hoe frustrerend het kan zijn met zo'n hondje lopen. Een hondje waarvan je weet dat ze het echt wel kunnen. Als je toch besluit met een speeltje te lopen, wat ik je gisteren zag doen, zou ik wanneer hij wel goed loopt, Finn belonen en zsm naar de finish. Ik dacht tot twee of 3x toe dat je dat ging doen gisteren maar je maakt het hele rondje af. Ik zou ervoor kiezen te belonen voor dat stuk wat echt goed gaat en dan de ring uit. En dan eens kijken of hij zich langer kan focussen.
Oh het is ook geen verwijt hoor, ik snap het best. Maar ivm de warmte en drukte probeerde ik niet te lang voor de start te hoeven wachten. En dat was nu even misluktdoodle schreef:Ha ik heb jullie gezien gisteren. Leuk hondje
Helaas voor jou hoorde ik bij dat ringpersoneel dat eerst een ijsje wilde.
Mijn dochter en ik hadden toen afwisselend al een uur of 5 bijna continu op een stoel gezeten om latten te leggen pal in de zon. De dag ervoor ook al. Dus je begrijpt dat als er dan iemand met ijsjes rond komt dit heel welkom is. Heeft ook maar een paar minuten opgehouden. Het was echt heel zwaar in de zon. Zeker ook voor de keurmeesters! Die stonden de hele dag in de zon. Wij konden soms nog afwisselen tussen latten leggen en riemen leggen.
Het derde rondje was wel heel lastig inderdaad. Heel veel voor je uit sturen.