Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
GrethavW schreef: Zo gaaf!!!
(Bij het lezen van de titel wist ik al wat het onderwerp zou zijn. )
Vorig jaar vloog de blauwe kiekendief hier rond.
Dank je
Hier vliegt ook de blauwe kiek, maar is even rijden en je ziet ze maar af en toe dus op de foto is dan mazzel hebben, paar jaar geleden had ik de vrouw wel mooi op de foto
Prachtig! Ik vind hun ogen zo mooi.
Laatst heb ik er een gezien, op de grond middenop het fietspad en slechts een paar meter voor me. Heel indrukwekkende vogel!
Je foto's zijn altijd zo gaaf!
GrethavW schreef: Zo gaaf!!!
(Bij het lezen van de titel wist ik al wat het onderwerp zou zijn. )
Vorig jaar vloog de blauwe kiekendief hier rond.
Dank je
Hier vliegt ook de blauwe kiek, maar is even rijden en je ziet ze maar af en toe dus op de foto is dan mazzel hebben, paar jaar geleden had ik de vrouw wel mooi op de foto
Manuma schreef:Prachtig! Ik vind hun ogen zo mooi.
Laatst heb ik er een gezien, op de grond middenop het fietspad en slechts een paar meter voor me. Heel indrukwekkende vogel!
Je foto's zijn altijd zo gaaf!
Dank je wel
De man Kiekendief heeft prachtige lichte ogen en ze zijn inderdaad indrukwekkend
Wij hadden hier een paar Europese Wespen Dieven van Jan tot een week (?) geleden, ik zie ze niet meer dus ze zullen wel weer terug gevlogen zijn naar NL e.o.
(is een Wespen dief hetzelfde als een Kiekendief? ze lijken op elkaar)
Wij hadden hier een paar Europese Wespen Dieven van Jan tot een week (?) geleden, ik zie ze niet meer dus ze zullen wel weer terug gevlogen zijn naar NL e.o.
(is een Wespen dief hetzelfde als een Kiekendief? ze lijken op elkaar)
Net gegoogled.... zijn niet hetzelfde
Dank je
Ohhh leuk stuur maar hier heen, ik heb er jaren geleden hier eentje gezien maar meer niet
Haha nee ze zijn heel anders, ze mogen hier wel vaker komen hoor