Moderator: moderatorteam

Fors, ik dacht aan een kruising Brit omdat ik 'm zo fijntjes vindkooi schreef:Brits Korthaar zwart/shaded silver
Ik heb er drie gehad zo, maar niet een zo mooi fors.
1 overleden aan FIP met 5 maanden, 1 overleden aan nierfalen met 5 jaar.
1 dood gereden op het 'veilige' platteland met 5 jaar.
Soffie, Shimmer, Bouly ilm.

Hij is nog maar net een half jaar (of nog niet eens), dus zal nog wel moeten gaan uitzwaren, lijkt mijRebble schreef:Fors, ik dacht aan een kruising Brit omdat ik 'm zo fijntjes vindkooi schreef:Brits Korthaar zwart/shaded silver
Soffie, Shimmer, Bouly ilm.Ik heb een Brit, die weliswaar te dik is, maar ook veel steviger gebouwd dan deze kat.

6 maanden hè? En heb je die poten gezien?Rebble schreef:Fors, ik dacht aan een kruising Brit omdat ik 'm zo fijntjes vindkooi schreef:Brits Korthaar zwart/shaded silver
Soffie, Shimmer, Bouly ilm.Ik heb een Brit, die weliswaar te dik is, maar ook veel steviger gebouwd dan deze kat.

Mijn brit is echt heel leuk maar ik snap dat andere mensen hem saai zouden vinden, hij is niet heel actief, nee. Hij is wel heel gezellig en graag bij je. Toen we hem als afgedankte dekkater bij de fokker vandaan haalden, uit een kamerren van 60x60 cm en kamerhoog, was hij doodsbang en nu een onnozele, open kat, mijn kneusje.Nanna schreef:Mijn zus had zo'n bolle brit. Ik vond er geen reet aan. Zat totaal geen leven in. Zo'n stupide theemuts.
Geef mij maar een schreeuwsiamees1:

Rebble schreef:Mijn brit is echt heel leuk maar ik snap dat andere mensen hem saai zouden vinden, hij is niet heel actief, nee. Hij is wel heel gezellig en graag bij je. Toen we hem als afgedankte dekkater bij de fokker vandaan haalden, uit een kamerren van 60x60 cm en kamerhoog, was hij doodsbang en nu een onnozele, open kat, mijn kneusje.Nanna schreef:Mijn zus had zo'n bolle brit. Ik vond er geen reet aan. Zat totaal geen leven in. Zo'n stupide theemuts.
Geef mij maar een schreeuwsiamees1:
Ik zou dan weer gek worden van Oosterlingen, alsof je 18 jaar lang een dreinende peuter in huis hebt
Mijn Britten stormen het huis door en gillen als ware ze Siamees. De hele dag laten ze zeer vocaal weten dat ze een mening over wat dan ook hebben.Nanna schreef:Mijn zus had zo'n bolle brit. Ik vond er geen reet aan. Zat totaal geen leven in. Zo'n stupide theemuts.
Geef mij maar een schreeuwsiamees
Ik herken dit ook niet.Suzanne schreef:Mijn Britten stormen het huis door en gillen als ware ze Siamees. De hele dag laten ze zeer vocaal weten dat ze een mening over wat dan ook hebben.Nanna schreef:Mijn zus had zo'n bolle brit. Ik vond er geen reet aan. Zat totaal geen leven in. Zo'n stupide theemuts.
De verpakking is reuze lief en schattig...God helpe je de brug over bij het verschonen van de bedden.
Met hun onschuldige smoeltjes de slopen in reepjes scheuren, welk een jolijt.
Acht kilo monster in poezelige vermomming...
Sorry maar:Nanna schreef:Mijn zus had zo'n bolle brit. Ik vond er geen reet aan. Zat totaal geen leven in. Zo'n stupide theemuts.
Hij hoort ook gewoon bij hun in de tuin te blijven... Dus ja, als ie de hort op is, wordt ie nog goed in de gaten gehouden, want ze willen hem weer in de tuin terug hebbenZento54 schreef:Mooie foto's
Ik vind Oosterse kortharen en Siamezen leuk, maar andere soorten/rassen ook wel.
Die van de foto's is ook prachtig.
Hopelijk houden ze hem wel in de gaten.
Lijkt me gevaarlijk zo met een tuigje om,....of dat iemand hem mee neemt?
Nanna schreef:Dit werkZento54 schreef:Sorry maar:Nanna schreef:Mijn zus had zo'n bolle brit. Ik vond er geen reet aan. Zat totaal geen leven in. Zo'n stupide theemuts.
KLIK
Fotogravinnetje schreef:Hij hoort ook gewoon bij hun in de tuin te blijven... Dus ja, als ie de hort op is, wordt ie nog goed in de gaten gehouden, want ze willen hem weer in de tuin terug hebbenZento54 schreef:Mooie foto's
Ik vind Oosterse kortharen en Siamezen leuk, maar andere soorten/rassen ook wel.
Die van de foto's is ook prachtig.
Hopelijk houden ze hem wel in de gaten.
Lijkt me gevaarlijk zo met een tuigje om,....of dat iemand hem mee neemt?
Die bracht ik subiet naar het Hans-en-Grietjebos. Zonder broodkruimels.Nanna schreef:Dit werkZento54 schreef:Sorry maar:Nanna schreef:Mijn zus had zo'n bolle brit. Ik vond er geen reet aan. Zat totaal geen leven in. Zo'n stupide theemuts.
KLIK

HKT?Nanna schreef:Dat is juist het leuke aan zeSandra&co schreef:Die SiamezenIk zou daar acuut de sproeier op zetten. Het is mijn ras niet. Ook niet qua uiterlijk met die giftige slangenbekken.
Ik ben dol op katten met een geheel eigen kijk op het leven maar toch met een enorme verbondenheid met hun eigenaar.
En in tegenstelling tot bij mijn honden wil ik geen kat meteen lange(re) vacht. Alleen korthaar en dan als in een enkel vachtje dus ook niet het HKT gebeuren
Een huis keuken en tuinkat is tot daar aan toe. Hem of haar Poekie noemen is dan weer niet acceptabel.Nanna schreef:HTK. Ik zette de letters verkeerd. Huis Tuin en Keukenkat. Uw doodordinaire Poekie al dan niet uitgevoerd in beschaafd zwartwit, eenvoudig cypers of juist in een uitbundig lapjesmodel.kooi schreef:HKT?Nanna schreef:Dat is juist het leuke aan zeSandra&co schreef:Die SiamezenIk zou daar acuut de sproeier op zetten. Het is mijn ras niet. Ook niet qua uiterlijk met die giftige slangenbekken.
Ik ben dol op katten met een geheel eigen kijk op het leven maar toch met een enorme verbondenheid met hun eigenaar.
En in tegenstelling tot bij mijn honden wil ik geen kat meteen lange(re) vacht. Alleen korthaar en dan als in een enkel vachtje dus ook niet het HKT gebeuren
Heerlijk. Zo gaat de mijne tekeer als ik iets te ontdooien heb liggen dat hij heel lekker vindt.Nanna schreef:Dit werkZento54 schreef:Sorry maar:Nanna schreef:Mijn zus had zo'n bolle brit. Ik vond er geen reet aan. Zat totaal geen leven in. Zo'n stupide theemuts.
KLIK