Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Inschrijfgeld WDS, hahaha
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Inschrijfgeld WDS, hahaha
En dan ook nog in die vage vieze RAI en, in ons geval, wordt je ras dan ingedeeld bij een of andere keurmeester uit Verweggistan die heel af en toe eens een Tatra te zien krijgt.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha, komt jij uit de buurt van Rotterdam dan?Lizzie. schreef:karamba zeg, ben ik ff blij dat ik niet meer showt
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
ken je ut hooorre dansirene schreef:Haha, komt jij uit de buurt van Rotterdam dan?Lizzie. schreef:karamba zeg, ben ik ff blij dat ik niet meer showt

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik hoort het wel een beetjeLizzie. schreef:ken je ut hooorre dansirene schreef:Haha, komt jij uit de buurt van Rotterdam dan?Lizzie. schreef:karamba zeg, ben ik ff blij dat ik niet meer showt

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zat nog te denken om een veteraan in te schrijven. Die gaan ook voor de volle mep zeker? 

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Als ik ga blijf ik verdomme wel 10 min in die klotering staan!Nanna schreef:Je kunt wel een dagkaart kopen bij de RAI voor het parkeren. Twintig euro.
Dus dan ben je al zowat 150 euro verder en dan moet je fik die ring nog in

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
hahaha, stiptheidsprotestsirene schreef:Als ik ga blijf ik verdomme wel 10 min in die klotering staan!Nanna schreef:Je kunt wel een dagkaart kopen bij de RAI voor het parkeren. Twintig euro.
Dus dan ben je al zowat 150 euro verder en dan moet je fik die ring nog in

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan heb je wel waar voor je geld.Nanna schreef:Als ze dat allemaal doen kon het nog weleens een latertje wordensirene schreef: Als ik ga blijf ik verdomme wel 10 min in die klotering staan!
-
- Zeer actief
Eerder inschrijven is wel voordeliger he?
Suzanne

Suzanne
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Ik blijf lekker met mijn kippen showen. Max 4 euro per kip op de duurste/grootste show in Nederland. 

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
In mijn hele show gedoe met Baco, lees 6 shows was er maar 1 keurmeester die hem wilde betasten, de rest stond op 2 meter of meer, had net zo goed een foto kunnen sturen
En Baco en ik vonden er ook niets aan, voor dag en dauw op een end rijden, wachten en wachten en oh ja wachten dan 5 minuten in de ring en door naar de eindkeuring die is om 18.00 uur
wachten en wachten en dan meteen de ring weer uit, 20.00 uur thuis bekaf van het niets doen, en dan ook nog geld betalen
Kortom showen is niets voor mij

En Baco en ik vonden er ook niets aan, voor dag en dauw op een end rijden, wachten en wachten en oh ja wachten dan 5 minuten in de ring en door naar de eindkeuring die is om 18.00 uur

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Ik ga wel weer naar Rotterdam. Paar euro met de metro, geen parkeerkosten en iets normalere prijzen (al blijft showen bepaald niet goedkoop...)
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Precies, wij gaan waarschijnlijk ook naar Rotterdam.Fotogravinnetje schreef:Ik ga wel weer naar Rotterdam. Paar euro met de metro, geen parkeerkosten en iets normalere prijzen (al blijft showen bepaald niet goedkoop...)
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Zaterdag, zondag of beide dagen? Ik ga weer op zaterdag. Voor de derde keer dezelfde keurmeester. Eerste keer was met Elco (tegen zijn moeder), tweede keer met Gait (tegen zijn moeder) en dan nu de derde keer weer met Gait (geen idee of er concurrentie aanwezig zal zijn). Eigenlijk wel grappig om de verslagen straks te vergelijkengonnie schreef:Precies, wij gaan waarschijnlijk ook naar Rotterdam.Fotogravinnetje schreef:Ik ga wel weer naar Rotterdam. Paar euro met de metro, geen parkeerkosten en iets normalere prijzen (al blijft showen bepaald niet goedkoop...)

- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Absurd he, en dan heb je nog van die mensen die 3 dagen gaan... WDS, Benelux en "specialty" (met een KM dat je zegt nah laat maar..).. Ik wás echt van plan m'n veteraantje in te schrijven maar hallo hee, 80 euro.. ik vind t van den zotten...
Dat. Ik word er al kriegel van, dat is al op de rasloze hondenkeuring van KC De Peel. Ik móest er even tussenuit dus ben met de honden door het bos gaan raggen tijdens het wandelen. Ik kan er gewoon helemaal niks mee, dat stilzitten. Heb er ook de honden niet voor. Dus wij doen het sowieso niet meer.billy schreef: En Baco en ik vonden er ook niets aan, voor dag en dauw op een end rijden, wachten en wachten en oh ja wachten dan 5 minuten in de ring en door naar de eindkeuring die is om 18.00 uurwachten en wachten en dan meteen de ring weer uit, 20.00 uur thuis bekaf van het niets doen, en dan ook nog geld betalen
![]()
-
- Zeer actief
Heb even maar de prijzen gekeken, maar ik ga denk ik maar een dag. En misschien schrijf ik wel alleen Tanja in. Zal dan misschien wel op zaterdag gaan.Fotogravinnetje schreef:Zaterdag, zondag of beide dagen? Ik ga weer op zaterdag. Voor de derde keer dezelfde keurmeester. Eerste keer was met Elco (tegen zijn moeder), tweede keer met Gait (tegen zijn moeder) en dan nu de derde keer weer met Gait (geen idee of er concurrentie aanwezig zal zijn). Eigenlijk wel grappig om de verslagen straks te vergelijkengonnie schreef:Precies, wij gaan waarschijnlijk ook naar Rotterdam.Fotogravinnetje schreef:Ik ga wel weer naar Rotterdam. Paar euro met de metro, geen parkeerkosten en iets normalere prijzen (al blijft showen bepaald niet goedkoop...)
Laatst gewijzigd door gonnie op 29 apr 2018 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Gonnie.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Contacteer:
Is vooral handig voor mensen die ervoor moeten reizen. 1 overnachting, twee shows, twee kansen op prijzen en punten. En voor wie 2 keer minimaal een ZG moet hebben om te mogen fokken, kost het maar 1 weekend, als de hond mooi genoeg is.gonnie schreef:Weet ik nog niet. Wat is het nut van twee dagen gaan? Heb vroeger nooit meegemaakt dat je op twee dagen kon.Fotogravinnetje schreef:Zaterdag, zondag of beide dagen? Ik ga weer op zaterdag. Voor de derde keer dezelfde keurmeester. Eerste keer was met Elco (tegen zijn moeder), tweede keer met Gait (tegen zijn moeder) en dan nu de derde keer weer met Gait (geen idee of er concurrentie aanwezig zal zijn). Eigenlijk wel grappig om de verslagen straks te vergelijkengonnie schreef:Precies, wij gaan waarschijnlijk ook naar Rotterdam.Fotogravinnetje schreef:Ik ga wel weer naar Rotterdam. Paar euro met de metro, geen parkeerkosten en iets normalere prijzen (al blijft showen bepaald niet goedkoop...)
Ik heb het vorig jaar gedaan met Gait, Mar ga dat echt nooit weer doen. Ik was volledig gesloopt na dat weekend en voor Gait was het ook te gek eigenlijk. Vooral omdat we (vrijwel) als eerste de ring in moesten en vervolgens vlak voor de BIS nog de erering in moesten voor beste jeugdhond. Erg lange dagen dus. Eigenlijk hoop ik dat we net als twee jaar geleden pas 's middags gekeurd gaan worden. Dat is veel beter behapbaar voor mij
-
- Zeer actief
Dat is ook weer waar, dan zou ik voor Tanja in een keer klaar zijn. Hahahaha.
Anne is nog te jong, die kan geloof ik wel in de jeugdklas, maar dat heeft weinig zin denk ik.
Anne is nog te jong, die kan geloof ik wel in de jeugdklas, maar dat heeft weinig zin denk ik.
Groetjes Gonnie.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Mijn hemel. Jammer hoor, had best een keer mee willen doen.
Win je eigenlijk iets van een leuk bedrag, als je wint? Volgens mij niet, toch?
Win je eigenlijk iets van een leuk bedrag, als je wint? Volgens mij niet, toch?
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Voor buitenlanders zijn die meerdere shows op een rij natuurlijk wel aamtrekkelijk. Als ik naar bijvoorbeeld Denemarken rijd, ga ik ook het liefst naar een dubbele show.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
ik heb wel ingeschreven en wel voor 2 dagen. was idd een rib uit mijn lijf maar ach voor 1 keer. daarbij zie ik dan ook weer de fokker Smudge en dat is ook wel weer feest.
ellen
ellen
- Leonie.
- Zeer actief
Nou, inderdaad...Nanna schreef:Nope. Ik hoorde trouwens ook nog dat je tegenwoordig een best bedrag moet betalen voor een kampioenschapskruis en je 'diploma' als je kampioen wordt krijg je niet meer per post thuis op mooi papier maar wordt digitaal gestuurd zodat je het zelf maar moet uitprinten.Leonie. schreef: Win je eigenlijk iets van een leuk bedrag, als je wint? Volgens mij niet, toch?
Wat een armoe.
Ik kom wel weer even kijken, want vorig jaar heb ik een leuke workshop gedaan met Millie en ben ik met een enorme tas gratis en bijna gratis voer en lekkers naar huis gegaan.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Vorig jaar werd hij in Leipzig gehoudenLeonie. schreef:Nou, inderdaad...Nanna schreef:Nope. Ik hoorde trouwens ook nog dat je tegenwoordig een best bedrag moet betalen voor een kampioenschapskruis en je 'diploma' als je kampioen wordt krijg je niet meer per post thuis op mooi papier maar wordt digitaal gestuurd zodat je het zelf maar moet uitprinten.Leonie. schreef: Win je eigenlijk iets van een leuk bedrag, als je wint? Volgens mij niet, toch?
Wat een armoe.
Ik kom wel weer even kijken, want vorig jaar heb ik een leuke workshop gedaan met Millie en ben ik met een enorme tas gratis en bijna gratis voer en lekkers naar huis gegaan.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Nanna schreef:Dan is het nog 80 euro. Veertig euro per rondje dat je mag lopen in de ring, een keer heen en weer en een driehoek, als je geluk hebt.~Suzanne~ schreef:Eerder inschrijven is wel voordeliger he?![]()
Suzanne
iedereen mag van mij gaan hoor en ik wens ze oprecht veel plezier en succes. Ik heb er alleen geen zin in om financiëel uitgekleed te worden voor iets dat dat geld m.i. helemaal niet waard is.
Loop je daar over goud?
Mijn hemel wat een bedrag.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Leonie.
- Zeer actief
Ja excusez moi, dat kwam door de vieze RAI opmerking hierboven :pveertje schreef:Vorig jaar werd hij in Leipzig gehoudenLeonie. schreef:Nou, inderdaad...Nanna schreef:Nope. Ik hoorde trouwens ook nog dat je tegenwoordig een best bedrag moet betalen voor een kampioenschapskruis en je 'diploma' als je kampioen wordt krijg je niet meer per post thuis op mooi papier maar wordt digitaal gestuurd zodat je het zelf maar moet uitprinten.Leonie. schreef: Win je eigenlijk iets van een leuk bedrag, als je wint? Volgens mij niet, toch?
Wat een armoe.
Ik kom wel weer even kijken, want vorig jaar heb ik een leuke workshop gedaan met Millie en ben ik met een enorme tas gratis en bijna gratis voer en lekkers naar huis gegaan.Denk dat je in de war bent met de Winner?
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
En het inschrijfgeld voor Leipzig was exact gelijk aan dat van Amsterdamveertje schreef:Vorig jaar werd hij in Leipzig gehouden![]()