Manuma schreef:DeDiana schreef:
Valt best mee hoor

Eigenlijk waren ze alle drie heel braaf. Oké, Amy was wel even stout en probeerde daarna Manu en Uma nog een paar keer mee te krijgen, maar die lieten zich daar niet meer toe verleiden en toen hield Amy het ook voor gezien. Zeker op onbekend terrein weet ik dat ze zo terug is als ze uit zicht gaat, dus daar ben ik inmiddels wel een stuk relaxter in geworden. Maar het zijn wel alle drie avontuurlijke honden die zichzelf heel prima kunnen vermaken, dus je moet wel een beetje je aandacht erbij houden ja

Ik vond ze eigenlijk ook heel braaf! Ik vond het een ontspannen wandeling maar wellicht wordt een ander er heel zenuwachtig van

Wij zijn wel wat gewend nu denk ik
Het viel me trouwens op dat Manu zo slank lijkt op jouw foto's. Maar toen ik onze hal vanmorgen weer bekeek bedacht ik me dat die ellendig lange buikharen nu dus in de stofzuiger en onze hal liggen

Ah, haha, zijn die haren losgekomen door het avontuur in de zee?
Misschien hebben wij inderdaad dusdanig stalen zenuwen ondertussen dat we gewoon kalm blijven in situaties waarin anderen 'm behoorlijk zouden knijpen? Maar eigenlijk denk ik dat dat wel meevalt, ze zijn bijvoorbeeld allemaal minstens 95% van de tijd zonder enige moeite in zicht gebleven. Dus voor mij was het ook een ontspannen wandeling. Gisteren heb ik nog een twintig minuten door bosjes moeten rennen, over slootjes moeten springen en heuveltje op heuveltje af moeten gaan om Taar ergens te vinden die het ineens op een lopen had gezet

Bij Amy weet ik dan tenminste dat ze gewoon terugkomt, maar Taar trekt haar zevenmijlslaarzen aan, hoort mij niet meer en kijkt niet meer op of om