Jasper mag onze kudde komen versterken. Deze jaarling (6/2/2017) vielen we als een blok voor.
Dé grote vraag voor veel mensen is: welk ras is het?
Wie durft een gokje te wagen?
Moderator: moderatorteam
Nou ja en tegen mij zei je dat je er mee op korfballen ging.Domor schreef:Beide hopelijk. In ieder geval rijden, maar hopelijk lukt hij eindelijk voor de wagen. Ons vorige paard draaide razendsnel 180° om als hij iets spannend vond, dus dat durfden we ook na trainen niet aan. Ons huidige grote paard is een angsthaas, dus het zou me verbazen als hij op den duur echt 100% betrouwbaar buiten wordt en anders wil ik ze niet voor de wagen. Jasper lijkt veel kalmer/stabieler te zijn, dus we hebben goede hoop.
Maar hij is ook gewoon aangeschaft als weide-ornament. Samen met EchtWaar mag hij dus heel erg mooi zijn in de weide en ondertussen werken we ook graag aan de hand. We zijn nu een lijst aan het maken met alle dingen die verstandig zijn om voor een volwassen paard te kennen (en heel veel paarden niet of niet voldoende kennen).

Niet korfballenbouvierpoedel schreef: Nou ja en tegen mij zei je dat je er mee op korfballen ging.