Ik twijfel nog even of ik Droef en Izzy inschrijf. Zie wel dat er veel bullen eigenaren interesse hebben.
Vorige show was voor Droef niet zo'n groot succes met de opkomst husky's maar goed, dat weet ik nu en daar kan ik rekening mee houden.

Moderator: moderatorteam
Ligt een beetje aan de leeftijd van je hond op dat moment hoe laat je aan de beurt bent en de opkomst.lor1_1984 schreef:Ja, ik wil Mahdu gaan inschrijven.
Alleen ff kijken of ik 's morgens heel vroeg van huis vertrek of dat ik 1-2 nachtjes hotel pak aangezien we ruim 2 uur onderweg zijn.
Ik weet niet hoe laat we er moeten zijn, maar als dat 10u is moet ik om uiterlijk 7:40u de deur uit zijn.
veertje schreef:Ja ik ga ze allebei inschrijven
Ook vandaag ingeschrevenHilde schreef:Ja, ik denk dat wij wel weer gaan
Nanna schreef:Waar is het eigenlijk?
Je mag wel hier slapen, maar daar schiet je ook niet veel mee op denk ik.nomo schreef:Hmm dit lijkt me op zich best leuk met mijn stel! Ayla is dan nog net puppy en Morris nog net geen veteraan.Het is alleen wel een pokke eind rijden
Ik was blij dat ik Whisper niet mee had, vond dat er maar weinig op hun hond letten, er is ook iemand weggestuurd die met uitvallende honden die iedere keer overal tussen ging staan. Ik doe deze keer lekker makkelijk en neem alleen de 2 kleintjes mee.Habibi schreef:
In hoeverre houdt iedereen zijn hond netjes bij zich op zo'n show?
Echt? Dat heb ik gemist dan. Vond het alleen bij de in/uitgang soms wat rot omdat mensen daar vaak bleven staan met hun honden maar verder vond ik het allemaal wel meevallen.Brigitte schreef:Ik was blij dat ik Whisper niet mee had, vond dat er maar weinig op hun hond letten, er is ook iemand weggestuurd die met uitvallende honden die iedere keer overal tussen ging staan. Ik doe deze keer lekker makkelijk en neem alleen de 2 kleintjes mee.Habibi schreef:
In hoeverre houdt iedereen zijn hond netjes bij zich op zo'n show?
Dees en Maylo schreef:Ja, je krijgt gewoon een keurrapport.
Mijn ervaring is dat mensen hun honden wel redelijk bij zich houden, zeker als je dat ook een beetje uitstraalt en dus niet ergens in het midden gaat staan bijvoorbeeld.
Tot 8 jaar is open klasse en vanaf 8 dus veteranen.
Ik twijfel hier overigens steeds om in te schrijven. Droef gaat gewoon echt, maar dan ook echt niet meer samen met witte herders en husky's en ging de vorige keer behoorlijk over de zeik. Als deze dus bij hem in de ring staan kan ik moeilijk blijven staan met hem.
Oh, dan staan ze niet bij voorbaat al tegen elkaar in de ring.Manuma schreef:Dees en Maylo schreef:Ja, je krijgt gewoon een keurrapport.
Mijn ervaring is dat mensen hun honden wel redelijk bij zich houden, zeker als je dat ook een beetje uitstraalt en dus niet ergens in het midden gaat staan bijvoorbeeld.
Tot 8 jaar is open klasse en vanaf 8 dus veteranen.
Ik twijfel hier overigens steeds om in te schrijven. Droef gaat gewoon echt, maar dan ook echt niet meer samen met witte herders en husky's en ging de vorige keer behoorlijk over de zeik. Als deze dus bij hem in de ring staan kan ik moeilijk blijven staan met hem.Ik heb Manu ingeschreven, sorry. Wel rasloos.