Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
toots schreef:Mooi. We zijn er twee jaar geleden ook geweest. Gaan jullie ook nog door lake district?
Nee wij hadden een appartement in Longnor midden op het dorpsplein. Een dorp met 300 inwoners maar wel twee pubs en twee tearooms. Vanuit daar hebben we buiten gewandeld ook wel uitstapjes ondernomen in de omgeving.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
mijke schreef:Wow, prachtig daar! Dat was vast een heerlijke vakantie.
Is zeker prachtig daar, en ja was heerlijk al vind ik thuiskomen ook altijd weer fijn. Ik ga liever een paar keer per jaar een week weg dan weken achter elkaar.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
toots schreef:Mooi. We zijn er twee jaar geleden ook geweest. Gaan jullie ook nog door lake district?
Nee wij hadden een appartement in Longnor midden op het dorpsplein. Een dorp met 300 inwoners maar wel twee pubs en twee tearooms. Vanuit daar hebben we buiten gewandeld ook wel uitstapjes ondernomen in de omgeving.
Nou klinkt als een geslaagde vakantie
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..